Τρίτη συνεχόμενη ήττα για το Ηράκλειο και το τρένο της ανόδου, απομακρύνεται για το Ηράκλειο στη Β' Εθνική.
Η ομάδα του Γιώργου Μακράκη ηττήθηκε απο τον Διαγόρα Δρυοπιδέων με 86-73 και υποχώρησε στην 6η θέση του Νοτίου Ομίλου της Β' Εθνικής. Κακές επιδόσεις στην άμυνα για την κρητική ομάδα, που ήταν πίσω στο σκορ σε όλο το παιχνίδι.
ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΔΡΥΟΠΙΔΕΩΝ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ 86-73
Δεκάλεπτα:23-20, 49-39, 69-49, 86-73
Διαιτητές: Κυριακόπουλος-Λιότσος
Διαγόρας Δρυοπιδέων (Σαμόλης):Καράμπαμπας, Κουκάς 12 (3), Καραλής 17 (5), Κωσταντωνης, Πέττας 18 (2), Μαυροειδάκος 7, Καρασταμάτης 4 (1), Παπαδολιάς 2, Λυκογιάννης 11, Κατιάκος 15, Καλλιλας, Τσερσακ.
Ηράκλειο (Μακράκης):Κίτσος-Καλυβιανάκης 2, Γουμενάκης, Σταμπουλής 8 (1), Μποχωρίδης 13, Λάκκας 6(2), Λιανός 18 (2),Πρωτογεράκης 2, Καλατζής, Χάλαρης 10, Παπαδάκης 5 (1).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 16ης αγωνιστικής:
Πανελευσινιακός-Ιπποκράτης Κω 81-94
Ίκαρος Νέας Σμύρνης-Κηφισιά 64-61
Ιωνικός Νικαίας-Πανερυθραϊκός 101-72
Δάφνη Δαφνίου-Πρωτέας Βούλας 69-79
Τρίτων-ΚΑΟΚ 76-69
Κορωπί-Παγκράτι 77-73
Διαγόρας Δρυοπιδέων-Ηράκλειο 86-73
ΕΦΑΟΖ-Μανδραϊκός 76-68
Βαθμολογία:
1. Ιωνικός Νικαίας 31 (15-1)
2. Ιπποκράτης Κω 29 (11-5)
3. Διαγόρας Δρυοπιδέων 29 (11-5)
4. Πανερυθραϊκός 26 (10-6)
5. Τρίτων 26 (10-6)
6. Ηράκλειο 24 (8-8)
7. Μανδραϊκός 24 (8-8)
8. Πρωτέας Βούλας 24 (8-8)
9. ΕΦΑΟΖ 23 (7-9)
10. ΚΑΟ Κορίνθου 23 (7-9)
12. Κηφισιά 22 (6-10)
11. Παγκράτι 22 (6-10)
12. Πανελευσινιακός 22 (6-10)
13. Κορωπί 22 (6-10)
15. Δάφνη Δαφνίου 21 (5-11)
16. Ίκαρος Νέας Σμύρνης 20 (4-12)
Επόμενη αγωνιστική (17η, 11/2):
Ιπποκράτης Κω – Ικαρος Ν. Σμύρνης
Ν. Κηφισιά – Ιωνικός Νικαίας
Πανερυθραϊκός – Δάφνη Δαφνίου
Πρωτέας Βούλας – Τρίτων
ΚΑΟΚ – Κορωπί
Παγκράτι – Διαγόρας Δρυοπιδέων
Ηράκλειο – ΕΦΑΟΖ
Μάνδρα/Νικηφόρος – Πανελευσινιακός
Ο ΟΦΗ αναδείχθηκε νικητής στο κρητικό ντέρμπι της Α2 βόλει με τον ΣΦΠΧανίων στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, πήρε τη νίκη και συνεχίζει την πορεία της.
Αν και βρέθηκε πίσω στο πρώτο σετ ο ΟΦΗ (20-25) στη συνέχεια συνήλθε, πήρε τα επόμενα τρία σετ (25-20, 25-14, 25-12) και καθάρισε το παιχνίδι
ΟΦΗ - ΣΦΠ Χανίων 3-1: (20-25, 25-20, 25-14, 25-12)
Ο ΟΦΗ είχε ρεπό λόγω...Αχαρναικού σε αυτή την αγωνιστική και ο Νίκος Παπαδόπουλος βρήκε την ευκαιρία να παρακολουθήσει το παιχνίδι Εργοτέλης-Αναγέννηση Καρδίτσας (1-0) στο Παγκρήτιο στάδιο και να πάρει μια γεύση απο τους δυο αντιπάλους του ΟΦΗ στην Football league.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Το παιχνίδι Εργοτέλης-Αναγέννηση Καρδίτσας (1-0) παρακολούθησε στο Παγκρήτιο στάδιο, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, έχοντας στραμμένα τα βλέμματα του στους δυο αντιπάλους του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα της Football league. Ο τεχνικός του ΟΦΗ παρακολούθησε το παιχνίδι μαζί με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Φανούρη Βατσινά και τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Γιώργο Αλετρά.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ δεν είχε αγωνιστική υποχρέωση σε αυτή την αγωνιστική και πήρε δίχως αγώνα τους τρείς βαθμούς. Οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν ρεπό και επιστρέφουν στις προπονήσεις, την Τρίτη, προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για το επόμενο παιχνίδι με τη Βέροια, στο Γεντί Κουλέ.