karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η Κ19 του ΟΦΗ πέρσι κατέκτησε το πρωτάθλημα Νέων της Football league. Και φέτος όμως το ξεκίνημα της είναι πολύ καλό, καθώς μετράει τρείς νίκες και μια ισοπαλία.

Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι ένα ακόμη παιδί απο την ομάδα αυτή, υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο στην πρώτη ομάδα.

Ο λόγος για τον 17χρονο Βαγγελη Νοικοκυράκη, ο οποίος υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με την ΠΑΕ και ανέβασε στους 4 παίκτες τον αριθμό των παικτών της Κ19, που ανέβησαν στην πρώτη ομάδα, την τελευταία διετία (οι άλλοι τρείς είναι οι Κοντογιάννης, Παναγιώτου, Πλευράκης).

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την τελευταία νίκη της Κ19 του ΟΦΗ επί της Παναχαικής με 2-0 στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο, για το πρωτάθλημα Νέων της Football league.

Oι μικροί του ΟΦΗ ήταν καλύτεροι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και με δυο τέρματα του Νοικοκυράκη, ο οποίος πριν απο μερικές μέρες έγινε επαγγελματίας, πήραν τη δίκαιη νίκη.

Επόμενο παιχνίδι για την Κ19 του ΟΦΗ, το προσεχές Σάββατο (10/2) στο Μαρτινέγκο, με τον Εργοτέλη.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO  τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Πηγή: ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καθάρισαν την Παναχαική οι μικροί του ΟΦΗ!

Tαλεντάκι ετώ 17 επαγγελματίας στον ΟΦΗ!

«Κοιτάζουμε κάθε ματς ξεχωριστά και μένουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας, στην άνοδο. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να δίνουμε το 100%». Με τα λόγια αυτά ο δυναμικός αμυντικός του ΟΦΗ Γιάννης Ποτουρίδης, αναφέρθηκε μιλώντας στην εφημερίδα «Νέα Κρήτη», στην προσπάθεια της ομάδας και το στόχο της ανόδου.

Αναλυτικά οι αναφορές του Γιάννη Ποτουρίδη στην εφημερίδα Νέα Κρήτη:

-Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ είναι στον ένα πόντο από τη δεύτερη θέση:

 «Μας χαροποίει σίγουρα ότι η διαφορά είναι πλέον στον ένα βαθμό από τη δεύτερη θέση. Δεν έχει τελειώσει ακόμη ο πρώτος γύρος και συνολικά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη. Πρέπει να κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά και να μείνουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο που θέσαμε από την αρχή, και είναι η άνοδος στη Σούπερ Λίγκα».

Για τη σημερινή κατάσταση στην ομάδα: «Η ηρεμία παίζει σημαντικό ρόλο σε μια ομάδα. Θεωρώ ότι από την αρχή της σεζόν θέσαμε τις βάσεις, παρότι κάποια παιχνίδια δεν είχαν το αποτέλεσμα που θέλαμε. Κάθε αγώνας που έρχεται είναι πολύ κρίσιμος. Πρέπει ο καθένας ατομικά και όλοι μαζί να δίνουμε το 100%».

Για τα καθοριστικά στοιχεία στη "μάχη" της ανόδου: «Πιστεύω ότι για τους διεκδικητές της ανόδου, καθοριστικό θα είναι ποιος θα αποφύγει τα σκαμπανεβάσματα. Αυτό θέλουμε εμείς, μια πορεία με σταθερότητα στα αποτελέσματα. Προσωπικά θεωρώ κλειδί τις νίκες στα εκτός έδρας παιχνίδια, καθώς αυτά μπορεί να δώσουν την άνοδο. Για τον ΟΦΗ, ειδικότερα, είναι σημαντικό να διατηρηθεί η ηρεμία, οι μέτοχοι να είναι κοντά στην ομάδα, ώστε κάθε ποδοσφαιριστής να έχει το κεφάλι του ήσυχο και να είναι συγκεντρωμένος στη δουλειά του».

Για το ρόλο του Νίκου Παπαδόπουλου:  «Μεγάλο ρόλο έπαιξε ο προπονητής, που πρώτος απ' όλους έμεινε στην ομάδα. Κράτησε την ενότητα στα παιδιά που μείναμε, κι επίσης σημαντικός παράγοντας ήταν το οικογενειακό κλίμα».

Για το παιχνίδι του Σαββάτου με τη Βέροια: «Εκτιμώ ότι ο αγώνας με τη Βέροια θα είναι δύσκολος, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη ομάδα. Όπως σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια, περιμένουμε τον κόσμο δίπλα μας, για να κατακτήσουμε μια ακόμη νίκη».

Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Γκολάρες ο ΟΦΗ στο γήπεδο, κόντρα στον «Καραισκάκη» Αρτας, αλλά και δυνατά «ενσταντανέ» στα επίσημα, με πρώτο, την παρουσία του Φανούρη Βατσινά, μετά από χρόνια στο γήπεδο!

Με το γνωστό του πούρο,  σήμα κατατεθέν, αλλά χωρίς διάθεση να τραβήξει τα φώτα πάνω του, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, παρακολούθησε το παιχνίδι του ΟΦΗ με ενδιαφέρον μαζί με μετόχους της ομάδας.

Το χαμόγελο του για την εικόνα του ΟΦΗ, αλλά και τη νίκη, ήταν εμφανές.

Ο Βατσινάς έχει συμμετοχή στα σημερινά δρώμενα του ΟΦΗ ως μέλος της «τριανδρίας» (Καζανάκης, Βατσινάς, Πολεμαρχάκης), που είναι κοντά στο έργο της σημερινής Διοικούσας Επιτροπής, με τις ευλογίες των μετόχων της ομάδας.

Και οι τρείς συμμετέχουν στις κρίσιμες αποφάσεις και ήδη η εμφάνιση τους στα εσωτερικά της ομάδας και του ποδοσφαιρικού τμήματος, είναι κάτι περισσότερο από διακριτική, ενόψει και της Γενικής Συνέλευσης της 12ης Φεβρουαρίου, η οποία έχει αντικείμενο της εκλογή μιας μόνιμης διοίκησης για τον ΟΦΗ, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν.

Από την «τριανδρία» των παλιών προέδρων, δυναμική είναι μέχρι σήμερα η συμμετοχή του Κώστα Καζανάκη (πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ) στα μεταγραφικά, οργανωτικά, αλλά και ζητήματα συσπείρωσης της ομάδας και των μετόχων.

Και ο Καζανάκης «παρών» στην θύρα 9 να ζεί τη δική του αγωνία  το παιχνίδι του ΟΦΗ, όπως παλιά.

Ο τρίτος της "τριανδρίας" Γιάννης Πολεμαρχάκης δεν ήταν στο γήπεδο, αλλά είναι γνωστό ότι ο ίδιος είχε πάρει «πάνω του» την υπόθεση της επιστροφής του Βουό και την έφερε σε πέρας με απόλυτη επιτυχία!

Τα …λουλούδια είχαν την τιμητική τους, στο Γεντί Κουλέ!

Λουλούδια από την ΑΕ Καραισκάκης στον αείμνηστο Γκέραρντ, ως ένδειξη ποδοσφαιρικού σεβασμού.

Λουλούδια και από τον ΟΦΗ και τους οργανωμένους φιλάθλους του, στον Γιώργο Μακρή, Ο έμπειρος μέσος αγωνίζεται στην ομάδα της Αρτας, αλλά οι φίλαθλοι του ΟΦΗ δεν ξεχνούν το διπλό στη Λεωφόρο (1-2) επί του ΠΑΟ το 2014!

Φίλοι από τα παλιά αρκετοί στο Γεντί Κουλέ. Εκτός από τον Μακρή, την τιμητική του στην ομάδα της Αρτας, είχε ο Ηρακλειώτης μέσος και εξαιρετικό παιδί Νίκος Κουσίδης, ο οποίος γύρισε από τη Φιλανδία για λογαριασμό του «Καραισκάκη».

Μαζί του και ο τεχνίτης Στέλιος Μακρίδης, ο οποίος δοκιμάστηκε το περασμένο καλοκαίρι (επί εποχής Νιόπλια) στην προετοιμασία του ΟΦΗ, αλλά τελικά δεν αποκτήθηκε.

Στην ομάδα της Αρτας και ο υψηλόσωμος φορ Σωκράτης Ευαγγέλου, τον οποίο σύστησε στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ο Εργοτέλης, ως ταλέντο.

Και ο Νιόπλιας στο Γεντί Κουλέ. Παρακολούθησε το παιχνίδι από τη θυρα 9 με φόντο τη δικαίωση του στο αρμόδιο όργανο για εκείνα τα 5 χιλιάρικα που του οφείλει ο ΟΦΗ και τα διεκδικεί δικαστικά (ο ΟΦΗ υποχρεούται να τα καταβάλει με βάση την πρόσφατη απόφαση).

Αχτύπητη η τριάδα στην επίθεση του ΟΦΗ με Βουό, Μάνο, Κουτσιανικούλη. Βρίσκονται με «κλειστά μάτια!».

Και είναι (και οι τρείς) σε τρομερή κατάσταση!

Τι γκολάρες έβαλαν! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Δεν είναι επιθετική τριάδα ομάδας Β’ Εθνικής αυτή.

Δεν την έχουν πολλές ομάδες της Α’!

Ο φορμαρισμένος Δημήτρης Μάνος «σκότωσε» το παιχνίδι με ένα φανταστικό γκολ κάνοντας το 3-0 με το 10ο του φετινό γκολ, που τον φέρνει πρώτο σκόρερ της κατηγορίας.

Θα είχε 11, αν η πόρνη μπάλα δεν τράνταζε το δοκάρι στη Λάρισα και ο ΟΦΗ, θα είχε άλλους τρείς πόντους…

Ολο χαμόγελα ήταν ο "συγγραφέας" Κοέλιο, στη Θύρα 9 βλέποντας με ενθουσιασμό, τη νέα του ομάδα τον ΟΦΗ, αλλά και την ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ.

Ο Βουό, ο Μάνος και ο Κουτσιανικούλης, τον περιμένουν το "δεκάρι" απο την Πορτογαλία, να τους "ταίσει" με όμορφες μπαλιές...

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi