karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

To προσεχές Σάββατο (10/2) στις 5μμ, αντί Κυριακής, θα γινει το παιχνίδι του ΟΦΗ με τη Βέροια. Ο ΟΦΗ ζήτησε την αλλαγή, λόγω του καρναβαλιού που θα γίνει την Κυριακή το μεσημέρι στην πόλη του Ηρακλείου και το αίτημα του, έγινε αποδεκτό απο την Football league. Επιστροφή την Τρίτη (6/2) στις προπονήσεις για τους παίκτες του ΟΦΗ. Ελπίδες να προλάβει το ματς ο Ντίνας, ερωτηματικό οι τραυματίες Λεάλ και Κοιλιάρας.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

To Σάββατο (10/2) στις 5μμ αντί την Κυριακή (11/2) στις 3μμ που είχε αρχικά οριστεί θα γίνει το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Βέροια στο Γεντί Κουλέ, για την 16η αγωνιστική της Football league.

H Football league απάντησε θετικά στο αίτημα του ΟΦΗ, για αλλαγή ημέρας του αγώνα, λόγω του καρναβαλιού που θα γίνει την Κυριακή το μεσημέρι στο κέντρο του Ηρακλείου. Το παιχνίδι ΟΦΗ-Βέροια θα καλυφθεί από την WEB-TV της ΕΡΤ.

*Την Τρίτη (6/2) επιστρέφουν στις προπονήσεις οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το διήμερο ρεπό που τους έδωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος. Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ θα αξιολογήσει τους τραυματίες Λεάλ, Κοιλιάρα και Ντίνα, για το κατά πόσο θα είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι με τη Βέροια που θα γίνει τελικά το Σάββατο (10/2, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ειδικά για τον Ντίνα, οι πιθανότητες να αγωνιστεί στο παιχνίδι, είναι πολλές.

Τα 30 του χρόνια έκλεισε ο Δημήτρης Κομεσίδης (γενν. 1988) και  η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 δεν ξέχασε τον έμπειρο αμυντικό.

Μια τούρτα τον περίμενε στα αποδυτήρια για να σβήσει κεράκια με τους συμπαίκτες του.

Ο Κομεσίδης αγωνίζεται για δεύτερη αγωνιστική περίοδο στον ΟΦΗ.

Δημήτρη, υγεία, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και άνοδο με την ομάδα μας στην Σούπερ Λίγκ, αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ, για τον 30χρονο κεντρικό αμυντικό, ο οποίος είναι και φέτος μια από τις πολύτιμες μονάδες του ΟΦΗ.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί το ζαχαροπλαστείο "Πλατάκης" στις Πατέλες για την προσφορά της τούρτας στα γεννέθλια κάθε παίκτη του ΟΦΗ.

Η φωτογραφία που δημοσιεύσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο τα γενέθλια του Δημήτρη Κομεσίδη, στα αποδυτήρια της ομάδας, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Πηγή:ofi1925.gr

Με δέκα γκολ είναι πρώτος σκόρερ της Football league και οδηγεί τον ΟΦΗ στο στόχο της ανόδου. Ο Δημήτρης Μάνος μίλησε στην αθλητική εφημερίδα SDAY και την αθλητική ιστοσελίδα mikriliga.com για τον ΟΦΗ, το στόχο της ανόδου και τη δική του σπουδαία χρονιά.
Αναλυτικά οι αναφορές του 23χρονου επιθετικού στην Sday:
-Περάσατε μια δύσκολη κατάσταση πως είναι τα πράγματα;
“Υπάρχει μια συσπείρωση στον κόσμο, στην ομάδα με τους μετόχους να προσπαθούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος”.
-Γιατί δεν έφυγες, όπως έκαναν κάποιοι συμπαίκτες σου όταν ήρθε η δύσκολη κατάσταση;
“Γιατί πιστεύω στον εαυτό μου, στην ομάδα και στο πλάνο του προπονητή μας. Οι δυσκολίες αλλά και ο προπονητής μας ένωσαν ως ομάδα, και είμαστε αποφασισμένοι να το παλέψουμε μέχρι τέλους”.
-Σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι;
“Έχω αγωνιστεί και στα πλάγια, αλλά η θέση μου είναι στην μεγάλη περιοχή. Μ’αρέσει να σκοράρω και να βοηθάω την ομάδα μου, θέλω να τερματίσω στην πρώτη θέση, δεν το χα σκεφτεί στην αρχή όμως τώρα είναι στόχος που θέλω να πετύχω με την βοήθεια των συμπαικτών μου.
-Πως είναι η ζωή στο Ηράκλειο;
«Απολαμβάνω κάθε στιγμή την φιλοξενία των ανθρώπων, εκτός των άλλων εγώ κατάγομαι από τα Τρίκαλα Ημαθίας, και βιώνω αυτό που λένε πως όσοι κατάγονται από την Βόρεια Ελλάδα ταιριάζουν με τους Κρητικούς».
-Τι σκέφτηκες στην πρόταση του ΟΦΗ;
«Ότι έχω την ευκαιρία να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα, με τεράστια ιστορία η οποία συνδέθηκε με την σημαία του συλλόγου τον θρυλικό Ευγένιο Γκέραρντ».
-Τι μήνυμα θες να στείλεις στον κόσμο της ομάδας;
«Να είναι ο 12ος παίκτης μας, να γεμίζουν το γήπεδο και να συνεχίσουν να μας δίνουν ψυχολογία και δύναμη».

"Μέχρι τις τελευταίες αγωνιστικές η άνοδος"

Ο Δημήτρης Μάνος μίλησε όμως μίλησε και στην ιστοσελίδα mikriliga.com για τον ΟΦΗ, την πορεία του και τη δική του παρουσία. Αναλυτικά οι αναφορές του:
-Για το πως είναι το κλίμα στην ομάδα:
«Τους προηγούμενους μήνες είχαμε κάποια θέματα με τη διοίκηση, ωστόσο τώρα, έχει βελτιωθεί κατά πολύ καθώς έχουν αγκαλιάσει την ομάδα. Μας δίνουν κίνητρο για να παίζουμε ολοένα και καλύτερα και μ’ αυτό τον τρόπο να διατηρήσουμε το σύλλογό μας ψηλά στη βαθμολογική κατάταξη. Αυτό που μας δίνει την περισσότερη χαρά αλλά και το μεγαλύτερο κίνητρο να συνεχίσουμε, είναι ο κόσμος μας, ο οποίος έρχεται στο γήπεδο και μας στηρίζει σ’ αυτήν την προσπάθεια».
-Για την προσωπική του πορεία, αλλά και της ομάδας συνολικά:
«Σίγουρα να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα του ΟΦΗ, πετυχαίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει αφενός την ομάδα, να εκπληρώσει το στόχο της, που δεν είναι άλλος από την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και εμένα προσωπικά, καθώς μέρα με τη μέρα βελτιώνομαι όλο και περισσότερο».
-Για το φετινό πρωτάθλημα της Football League:
«Το μόνο σίγουρο είναι πως το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη και μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν φαβορί. Όλες οι ομάδες είναι αρκετά κοντά βαθμολογικά και, πιστεύω ότι θα κριθεί μέχρι και τις τελευταίες αγωνιστικές για το ποιοι θα καταφέρουν να πάρουν την άνοδο στην Σούπερ Λιγκ».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi