Επιτέλους...ρεπό για τους παίκτες του ΟΦΗ και μάλιστα διήμερο! Ο ΟΦΗ παίρνει σε αυτήν την αγωνιστική δίχως αγώνα τους τρείς βαθμούς της νίκης απο τον Αχαρναικό και ο Νίκος Παπαδόπουλος, έδωσε δυο μέρες ξεκούραση στους παίκτες του. Επιστρέφουν στις προπονήσεις την Τρίτη (6/2) με το μυαλό στην αναμέτρηση με τη Βέροια.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Οι παίκτες του ΟΦΗ προπονήθηκαν το πρωί του Σαββάτου (3/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα της εβδομάδας, καθώς σε αυτήν την αγωνιστική δεν υπάρχει αγωνιστική υποχρέωση, δεδομένου ότι ο αντίπαλος του ΟΦΗ, ο Αχαρναικός έχει αποχωρήσει από το πρωτάθλημα και έτσι η κρητική ομάδα θα πάρει δίχως αγώνα, τους τρείς βαθμούς.
Η επιστροφή στις προπονήσεις θα γίνει την Τρίτη (6/2) το μεσημέρι και οι παίκτες του ΟΦΗ θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για την αναμέτρηση με τη Βέροια που θα γίνει την Κυριακή (11/2) στο Γεντί Κουλέ.
*Μετά την προπόνηση, ο Νίκος Παπαδόπουλος και οι συνεργάτες του, παρακολούθησαν την αναμέτρηση της ομάδας Νέων του ΟΦΗ, η οποία κέρδισε την Παναχαική με 2-0 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Επιτέλους ένα χαλαρό Σαββατοκύριακο για τους παίκτες του ΟΦΗ, μετά απο μια σειρά διαδοχικών παιχνιδιών. Ο ΟΦΗ την Κυριακή παίρνει ξεκούραστα χωρίς αγώνα τους τρείς βαθμούς, καθώς το πρόγραμμα τον φέρνει αντίπαλο με τον Αχαρναικό που έχει αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα. Ευκαιρία να ξεχρεώσουν κάρτες οι Βουό, Μάνος, Ποτουρίδης, Κομεσίδης και Παπαστεριανός, που δηλώθηκαν σε αυτό το παιχνίδι. Πάνοπλος με τη Βέροια (11/2) ο ΟΦΗ, πιθανότατα και με τον Κοέλιο, καθώς ον ΟΦΗ ζήτησε ήδη την μπλέ κάρτα του παίκτη.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η επιστρΟΦΗ στις νίκες, αλλά και το δυναμικό αγωνιστικό πρόσωπο της ομάδας, στη νίκη επί της ΑΕ Καραισκάκης με 3-0 στο Γεντί Κουλέ, έφερε ξανά το χαμόγελο και την ικανοποίηση στην ομάδα.
Η εβδομάδα αυτή, θα ολοκληρωθεί χωρίς αγωνιστική υποχρέωση για τον ΟΦΗ, καθώς θα πάρει δίχως αγώνα, το παιχνίδι με τον Αχαρναικό.
Παράλληλα στην αναμέτρηση αυτή θα εκτίσουν την ποινή τους παίκτες που είχαν συμπληρώσει κάρτες και δηλώθηκαν να εκτίσουν την ποινή τους σε αυτό το παιχνίδι από την τεχνική ηγεσία.
Στην κατηγορία αυτή, ανήκουν ο Βουό, που ήρθε στον ΟΦΗ με τρείς κίτρινες κάρτες από τη Λαμία και με τη μία που πήρε στο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης συμπλήρωσε τέσσερις.
Ακόμη, ο Μάνος, ο Ποτουρίδης, ο Κομεσίδης και ο Παπαστεριανός που είχε δηλωθεί νωρίτερα.
Ετσι οι παίκτες αυτοί «ξεχρεώνουν» από κάρτες και θα είναι κανονικά στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας στο επόμενο επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ με τη Βέροια (11/2).
Στο παιχνίδι αυτό επιστρέφει και ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος εξέτισε την ποινή του στην αναμέτρηση με την ΑΕ Καραισκάκης.
Ακόμη, υπάρχει η πεποίθηση ότι θα έχει εκδοθεί το δελτίο του Πορτογάλου μέσου Ζόσε Κοέλιο, καθώς ο ΟΦΗ έχει ήδη ζητήσει την μπλέ κάρτα του παίκτη, από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ινδονησίας.
Ενώ, η εκτίμηση των ανθρώπων του ΟΦΗ, είναι ότι διαθέσιμος θα είναι και ο Ντίνας, τον οποίο προστάτεψε η τεχνική ηγεσία στο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης.
Για τους τραυματίες Λεάλ, Κοιλιάρα είναι νωρίς να πούμε ακόμη οτιδήποτε.
Στην προπόνηση της Παρασκευής (2/2) που έγινε το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αποθεραπεία έκαναν οι παίκτες που αγωνίστηκαν με την ΑΕ Καραισκάκης.
Οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο Πουρτουλίδης έκανε θεραπεία, καθώς έχει ενοχλήσεις από ένα χτύπημα που δέχθηκε στο τελευταίο παιχνίδι, αλλά δεν φαίνεται να είναι κάτι ανησυχητικό.
Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, δεν θα γίνει φιλικό παιχνίδι την Κυριακή.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν το Σάββατο (2/2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο (12μμ) και την Κυριακή (4/2) θα έχουν ρεπό.
*Η Κ19 του ΟΦΗ το Σάββατο (3/2 1.30μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο αντιμετωπίζει την Παναχαική για το πρωτάθλημα Νέων.
Eισιτήρια διαρκείας για το δεύτερο γύρο, με 50 και 100 ευρώ, κυκλοφόρησε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε μια προσπάθεια αύξησης των άμεσων εσόδων της ομάδας, στην προσπάθεια που κάνει για την άνοδο. Τα Mid-Season Tickets θα ισχύσουν για τα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ στον δεύτερο γύρο και η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, καλεί όσους έχουν την δυνατότητα να στηρίξουν την ενέργεια αυτή, που έχει να κάνει με τη στήριξη της ομάδας.
Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Σε αυτό το κρίσιμο σταυροδρόμι που βρίσκεται η ομάδα μας, χρειάζεται ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ την ηθική και οικονομική στήριξη όλων μας.
Για το λόγο αυτό, η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε μια προσπάθεια για να αυξήσει τα άμεσα έσοδα της ομάδας, αποφάσισε να κυκλοφορήσει εισιτήρια διαρκείας, για τα εντός έδρας παιχνίδια που θα δώσει η ομάδα μας στο δεύτερο γύρο.
Το πρωτάθλημα έχει ακόμη ΠΟΛΥ δρόμο (έχουμε διανύσει μόλις 14 από τις 34 αγωνιστικές) και η ομάδα μας δείχνει ΔΥΝΑΤΗ για το στόχο.
Η ΜΑΖΙΚΗ μας συμμετοχή στο γήπεδο, η ηθική αλλά και η οικονομική συμπαράσταση μας, μπορεί να της δώσει την ΩΘΗΣΗ που χρειάζεται.
Τα Mid-Season Tickets του ΟΦΗ θα κοστίζουν 50 ευρώ για τις θύρες 1,4,5 και 100 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8,9.
Η ενέργεια αυτή γίνεται αποκλειστικά για τη ΣΤΗΡΙΞΗ της ομάδας σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή.
Οποιος επιθυμεί να αγοράσει Mid-Season Ticket μπορεί να το κάνει ΑΜΕΣΩΣ στα γραφεία της ομάδας μας, στο Γεντί Κουλέ.
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΟΦΗ ΜΑΣ!
Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ!
Η ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΟΦΗ 1925