Ο ΟΦΗ την Πέμπτη (1/2, 3μμ), κόντρα στην ΑΕ Καραισκάκης δίνει στο Γεντί Κουλέ, ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την μάχη της ανόδου και η Διοικούσα Επιτροπή της ομάδας, με ανακοίνωση της, καλεί για μια ακόμη φορά τους φιλάθλους να δώσουν το "παρών". "Πιστοί στο ραντεβού μας για την ομάδα που αγαπάμε, θα πρέπει την Πέμπτη (1/2, 3μμ) να είμαστε ΞΑΝΑ όλοι στο Γεντί Κουλέ" αναφέρει η ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ομάδας και επισημαίνει ότι "ελάτε στο γήπεδο να χειροκροτήσετε τα παλικάρια μας και να δώσετε δύναμη στα νέα παιδιά που ήρθαν στην ομάδα, για να μας οδηγήσουν στο στόχο που όλοι θέλουμε. Συνεχίζουμε ΔΥΝΑΤΑ και με την προσθήκη των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων μας, έχουμε ΠΙΣΤΗ και ΕΛΠΙΔΑ ότι θα τα καταφέρουμε".
Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Πιστοί στο ραντεβού μας για την ομάδα που αγαπάμε, θα πρέπει την Πέμπτη (1/2, 3μμ) να είμαστε ΞΑΝΑ όλοι στο Γεντί Κουλέ.
Ξέρουμε ότι η μέρα και η ώρα του αγώνα δεν ευνοούν, όμως για μια ακόμη φορά θα πρέπει να μετρήσει η ΑΓΑΠΗ μας για τον ΟΦΗ.
Για ένα ακόμη παιχνίδι τα εισιτήρια για την αναμέτρηση με την ΑΕ Καραισκάκης, ξεκινούν από 5 ευρώ στις θύρες 1,4,5 στα 10 ευρώ στην θύρα 8 και 15 ευρώ στις θύρες 2,3 και 7.
Ενώ ελεύθερη θα είναι η είσοδος σε γυναίκες και παιδιά, εφ’ όσον συνοδεύονται.
Το γήπεδο μας σε ένα ακόμη παιχνίδι θα πρέπει να έχει την εικόνα, των τελευταίων αγώνων.
ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ, ΠΑΘΟΣ και ΣΤΗΡΙΞΗ στην ομάδα από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό για να πάρουμε τη νίκη που είναι πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ για τη συνέχεια.
Ελάτε στο γήπεδο να χειροκροτήσετε τα παλικάρια μας και να δώσετε δύναμη στα νέα παιδιά που ήρθαν στην ομάδα, για να μας οδηγήσουν στο στόχο που όλοι θέλουμε.
Συνεχίζουμε ΔΥΝΑΤΑ και με την προσθήκη των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων μας, έχουμε ΠΙΣΤΗ και ΕΛΠΙΔΑ ότι θα τα καταφέρουμε.
ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει χαθεί.
H Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
Πετούσαν φωτιές οι μικροί ΟΦΗ και Εργοτέλη στο πρωτάθλημα Νέων της Football league. H K19 του ΟΦΗ κέρδισε με 7-0 την αντίστοιχη της Σπάρτης, ενώ η Κ19 του Εργοτέλη με 3-0 τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
Συγκεκριμένα κορ και θέαμα απο την Κ19 του ΟΦΗ η οποία κέρδισε με 7-0 τη Σπάρτη, για το πρωτάθλημα Νέων σε παιχνίδι που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Τρία γκολ για τους μικρούς του ΟΦΗ απο τον Αζίζι, δυο απο τον Κουράκη, ενώ απο ένα πέτυχαν οι Πλευράκης και Καλαιτζάκης.
Η Κ19 του Εργοτέλη κέρδισε με 3-0 τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό για το πρωτάθλημα Νέων της Football league.
Χωρίς να δυσκολευτούν οι κιτρινόμαυροι κατέκτησαν ένα ακόμα τρίποντο, πέτυχαν τρια γκολ, ενώ είχαν και ένα δοκάρι. Δυο γκολ για τον Εργοτέλη έβαλε ο Λυδάκης και ένα ο Σαμπροβαλάκης.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα των δυο αναμετρήσεων
O Γιούχτας συνέχισε το βιολί του στην Α1 ΕΠΣΗ. Κέρδισε εύκολα την Τύλισο με 4-0 και συνεχίζει να καλπάζει για την άνοδο στη Γ Εθνική, καθώς είναι μόνος πρώτος και στο +5 απο τον δεύτερο ΠΑΝΟΜ, ο οποίος ξεπέρασε δύσκολα με 2-1 το εμπόδιο του Αλμυρού.
Η ομάδα των Αρχανών αν συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο δύσκολα θα χάσει την άνοδο και την επιστροφή που επιδιώκει στην Γ' Εθνική.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS της ΚΡΗΤΗ-TV τα όμορφα γκολ απο τις Αρχάνες και τα Μάλια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ