Ο ΟΦΗ συνεχίζει την πορεία του για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, καθώς καθάρισε και τη Βέροια στο Γεντί Κουλέ με 3-0. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ ήταν και πάλι ιδανική και… ποδοσφαιρική. Ομάδα και κόσμος έχουν γίνει ένα και η ελπίδα δυναμώνει από παιχνίδι σε παιχνίδι.
«ΟΜΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ-ΠΑΛΜΟΣ-ΟΦΗ. Ετσι συνεχίζουμε. Ενωμένοι. Μπράβο σε όλους!» έγραψε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook μετά τη νίκη επί της Βέροιας, ενώ δημοσιεύσε και ένα VIDEO με την εικόνα του γηπέδου, αμέσως μετά το σφύριγμα της λήξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το χαμόγελο του Πάτρικ (ή Τζίλι όπως είναι το χαιδευτικό του) Βουό, μόλις πάτησε το πόδι του στο Ηράκλειο, ήταν όλα τα λεφτά για το προσκήνιο και το παρασκήνιο της μεταγραφής του, αλλά –κατά την άποψη μου- και η καλύτερη «απάντηση» για ποιο λόγο επέλεξε τον ΟΦΗ αντί του Αρη.
Για όλους εμάς που γνωρίζουμε τον «Τζίλι», από την περσινή του θητεία στον ΟΦΗ και ξέρουμε ότι «σκάει» χαμόγελο σπάνια, ούτε είναι εκδηλωτικός και ομιλιτικός, ήταν μια έκπληξη οι πρώτες του ώρες στο Ηράκλειο.
Εμοιαζε ευτυχισμένος, ήταν χαμογελαστός και ευδιάθετος.
Αγκάλιαζε τους παλιούς του γνώριμους και έμοιαζε με ένα άνθρωπο, που ήθελε να μοιραστεί τη χαρά του!
Ηταν ένας «άλλος» Βουό.
Δεν χρειάζονται «συνομωσίες», για να εξηγήσεις καμιά φορά, κάποιες αποφάσεις με ανθρώπινα κριτήρια.
Υπάρχουν (ευτυχώς) και αυτές ακόμα και σήμερα, όπου ο επαγγελματικός κυριαρχεί.
Το «βουνό» όπως το λένε τον Βουό, συμπαθητικά οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, σε μια χιουμοριστική παράφραση του ονόματος του (κάποιοι τον λένε και «βούι»), επέλεξε να επιστρέψει στον ΟΦΗ, ΚΑΙ για συναισθηματικούς λόγους.
Είναι απλό: Απo τη στιγμή που η πρόταση του Αρη, οικονομικά δεν ήταν καλύτερη του ΟΦΗ, αναρωτιέμαι για πιο λόγο ο παίκτης να δώσει προτεραιότητα στον Αρη και όχι σε μια ομάδα που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, τους ξέρει και τον ξέρουν, τους αγαπάει και τον αγαπούν, γνωρίζει τον προπονητή και τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας.
Ενώ λατρεύει το Ηράκλειο και τις ομορφιές της Κρήτης.
Γιατί δηλαδή ο Αρης, να είναι φαβορί για τον παίκτη έναντι του ΟΦΗ, ο οποίος μαζί με όλα τα παραπάνω, του έκανε μια πολύ καλή οικονομική πρόταση για φέτος, με προοπτική Σούπερ Λίγκ, εφ’ όσον η ομάδα ανέβει κατηγορία.
Δεν γνωρίζω, που στήριζαν την βεβαιότητα τους στον Αρη, για τον Βουό, την ώρα που οι άνθρωποι του ΟΦΗ από την πρώτη στιγμή είχαν εισπράξει την διαβεβαίωση του ότι «αν πάω Β’ Εθνική, θα έρθω στον ΟΦΗ».
Απλά ο ΟΦΗ δεν μίλησε ποτέ, κράτησε χαμηλούς τόνους, κινήθηκε χωρίς φανφάρες και αποτελεσματικά στην υπόθεση αυτή και δικαιώθηκε.
Ο Αρης πλήρωσε την αλαζονεία των διαρροών του, η οποία δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν τεκμηριωμένη.
Ο ΟΦΗ σε σχέση με τον Αρη, δεν έδωσε παραπάνω χρήματα στον Βουό.
Του έδωσε όμως κάτι σημαντικό, που ο παίκτης το εκτίμησε στην καθοριστική του απόφαση. Toυ έδωσε ΑΓΑΠΗ.
Αυτό είναι όλο.
Κανένας μάνατζερ και καμία πρόταση του ΟΦΗ, δεν επηρέασε τον Βουό στην απόφαση του να κατέβει στο Ηράκλειο.
Ηταν καθαρά μια απόφαση καρδιάς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Ο παίκτης ήθελε να γυρίσει, για να συνεχίσει αυτό που άφησε στη μέση πέρσι το καλοκαίρι.
Τότε με λάθη (κυρίως) του ΟΦΗ, έφυγε για τη Λαμία, κάνοντας μια επιλογή που δεν τον δικαίωσε (τουλάχιστον) αγωνιστικά.
Τώρα γύρισε πίσω, καθώς δεν ξεχνάει ότι ο ΟΦΗ τον βοήθησε πέρσι, τον εμπιστεύθηκε, όταν ήρθε σε άσχημη αγωνιστική κατάσταση και τον βοήθησε να ξαναφτιάξει το όνομα του.
Αυτή είναι η αλήθεια, σε όσους αρέσει ή όχι.
Το θέμα Βουό τελείωσε όμως.
Όπως θα έκανε και ο ΟΦΗ αν έχανε κάποιο παίκτη, έτσι και ο Αρης, που είναι μέγεθος, θα ζήσει και χωρίς τον Βουό.
Όπως και ο Βουό, χωρίς τον Αρη.
Η ζωή συνεχίζεται για όλους.
Απλά ο ΟΦΗ, όπως συνέβη και πέρσι το καλοκαίρι με τον προπονητή, Νίκο Παπαδόπουλο, τον οποίο σχεδόν ανακοίνωσε ο Αρης, αλλά παρέμεινε στον ΟΦΗ, έτσι και στην περίπτωση του Βουό, είχε ένα μεγάλο πλεονέκτημα, στις δυο υποθέσεις.
Και οι δυο, αποφάσισαν με την καρδιά τους.
Τις «αποφάσεις καρδιάς» δεν πρέπει να τις υποτιμάς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εκανε το "μπάμ" με τον Βουό ο ΟΦΗ-Τον έφερε και τον υπέγραψε
Συγκλονιστικός ο Βουό: Στην καρδιά μου ο ΟΦΗ και ο κόσμος του
Σε θέση ανόδου βρίσκεται πλέον ο ΟΦΗ μετά τη νίκη επί της Βέροιας με 3-0. Η κρητική ομάδα πέρασε στην βαθμολογία την Παναχαική, η οποία όμως έχει ένα αγώνα λιγότερο, καθώς την Κυριακή αγωνίζεται στην έδρα της Αναγέννησης Καρδίτσας.
Ο Αρης με δυο γκολ στα τελευταία λεπτά, πήρε τη νίκη στις Σέρρες (1-3) και συνεχίζει στην πρώτη θέση της Football league.
Αναλυτικά η εικόνα της 16ης αγωνιστικής:
Σάββατο 10 Φεβρουαρίου
Πανσερραϊκός - Άρης 1-3 (77’ Τσιμίκας- 59’ Σόουζα, 89’ Διαμαντόπουλος, 94’ Τζανακάκης)
ΟΦΗ - Βέροια 3-0 (40' Κουτσιανικούλης, 45'+3' πεν. Μάνος, 56' πεν. Βουό)
Κυριακή 11 Φεβρουαρίου
Τρίκαλα - Καλλιθέα (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Απόλλων Πόντου - Καραϊσκάκης (15:00, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Αιγινιακός - Εργοτέλης (15:00, «Γ. Παραλυκίδης»)
Αναγέννηση Καρδίτσας - Παναχαϊκή (15:00 ΕΡΤ3, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Σπάρτη - Δόξα Δράμας (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Παναιγιάλειος - Αχαρναϊκός 3-0 α.α.
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου
Απόλλων Λάρισας - ΑΟΧ Κισσαμικός (14:00, Αλκαζάρ)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 42
2. ΟΦΗ 36
3. Παναχαϊκή 34
4. ΑΟΧ Κισσαμικός 27
5. Δόξα Δράμας 24
6. Τρίκαλα 23
7. Απόλλων Λάρισας 22
8. Σπάρτη 22
9. Αναγέννηση Καρδίτσας 21
10. ΑΕ Καραϊσκάκης 21
11. Απόλλων Πόντου 18
12. Εργοτέλης 16
13. Αιγινιακός 16
14. Πανσερραϊκός 13
15. Καλλιθέα 13
16. Βέροια 12
17. Παναιγιάλειος 10
18. Αχαρναϊκός -51
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (17Η)
Σάββατο 17 Φεβρουαρίου
Σπάρτη - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ3, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Παναχαϊκή - Αιγινιακός (15:00, Γήπεδο Αγυιάς)
Κυριακή 18 Φεβρουαρίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Καλλιθέα (15:00, Γήπεδο Περιβολίων)
Καραϊσκάκης - Απόλλων Λάρισας (15:00, Δημ. Στάδιο Αγίων Αναργύρων)
Εργοτέλης - Τρίκαλα (15:00, Παγκρήτιο)
Βέροια - Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. Στάδιο Βέροιας)
Άρης - Αναγέννηση Καρδίτσας (15:00, «Κλ. Βικελίδης»)
Δόξα Δράμας - Πανσερραϊκός (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Δόξας)
Αχαρναϊκός - Απόλλων Πόντου 0-3 α.α.