Δυο παιδιά του ΟΦΗ επέστρεψαν ως αντίπαλοι στο Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι ΟΦΗ-Βέροια 3-0. Ο λόγος για τον τερματοφύλακα Γιώργο Γιαγκιόζη και τον κεντρικό αμυντικό Μπάμπη Δαμιανάκη, οι οποίοι αναδείχθηκαν απο τις υποδομές του ΟΦΗ και έφτασαν μέχρι και την πρώτη ομάδα. Και οι δυο παίκτες χειροκροτήθηκαν απο τους φιλάθλους της ομάδας. "Ο ΟΦΗ είναι από τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, αν όχι η καλύτερη" ανέφερε ο Γιαγκιόζης. "Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ερχόμουν εδώ ως αντίπαλος. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο όμως» συμπλήρωσε.
Ο γκολκήπερ της Βέροιας και πρώην παίκτης του ΟΦΗ Γιώργος Γιαγκιόζης δήλωσε αναλυτικά στη συνέντευξη τύπου:
«Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε μια από τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, αν όχι την καλύτερη. Με ποιοτικούς παίκτες. Εμείς όπως είπε και ο κόουτς έχουμε τα δικά μας προβλήματα και προσπαθούμε μέσα από αυτά να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.
Δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό».
-Ποιο είναι το σχόλιο σου για τη μάχη της ανόδου;
«Με τον Αρη παίξαμε στην έδρα μας. Με τον Αρη εκτός. Είναι διαφορετικό. Παίζει ρόλο η έδρα για μας. Και οι δυο ομάδες είναι ποιοτικές με καλούς παίκτες. Θα κριθεί στα αποτελέσματα».
-Ένα σχόλιο για την επιστροφή σου, ως αντίπαλος στο Γεντί Κουλέ;
«Είναι ανάμικτα τα συναισθήματα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ερχόμουν εδώ ως αντίπαλος. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο όμως».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τον είχαν ξεγραμμένο, αλλά δεν υπολόγιζαν το μέγεθος του. Τη δύναμη του. Το μέταλλο του.
Ο ΟΦΗ εκεί που έδειχνε πεσμένος στο καναβάτσο, γιγαντώθηκε από τα προβλήματα του και σήμερα είναι αυτό που λένε οι αντίπαλοι του: «η πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος».
Είναι πραγματικά κρίμα (και άδικο) που σε αυτήν την παλικαρίσια πορεία του Ιανουαρίου, υπήρξε αυτή η κακή παρένθεση του Αλκαζάρ και η άδικη ήττα από τον Απόλλωνα Λάρισας, όπου τα δοκάρια συνομώτησαν σε βάρος του ΟΦΗ.
Αν έλειπε αυτό το αποτέλεσμα, ο ΟΦΗ θα ήταν σήμερα ΜΟΝΟΣ δεύτερος.
Ενώ αν δεν είχε και την καταστροφική ήττα από την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, θα ήταν μαζί με τον Αρη, οι ομάδες που θα πήγαιναν χέρι-χέρι στην Σούπερ Λίγκ.
Με το «αν» δεν γίνεται τίποτε όμως.
Τα παιχνίδια αυτά χάθηκαν και ο ΟΦΗ προσπαθεί σήμερα να εκμεταλλευτεί και αυτός, τις γκέλες των αντιπάλων του.
Γιατί, δεν του φτάνει μόνο να κερδίζει αυτός.
Πρέπει να έχουν απώλειες και οι άλλοι.
Η Παναχαική τελευταία, δείχνει μια αγωνιστική αστάθεια.
Από πλευράς αποτελεσμάτων, αλλά και εμφανίσεων, δεν δείχνει να έχει τη συνοχή που είχε, μέχρι σήμερα σαν ομάδα.
Κάτι, αναμενόμενο, μια και η ομάδα αυτή, έχει ήδη κάνει μια αγωνιστική «υπέρβαση» και κάποιοι περίμεναν, ότι θα κάνει και αυτή, την λεγόμενη «κοιλιά» της.
Το «Χ» στη Σπάρτη, αλλά κυρίως το «Χ» με τον Πανσερραικό στο γήπεδο της, έδωσε τη δυνατότητα στον ΟΦΗ, να την πλησιάσει στον πόντο.
Και κάπου εδώ, συμβαίνει αυτό που λέμε… ΤΩΡΑ αρχίζει το πρωτάθλημα!
Θα μπορέσει να αντέξει στην πίεση η Παναχαική, που είδε την βαθμολογική διαφορά που είχε απο τον ΟΦΗ, αν εξανεμίζεται;
Η εικόνα που έδειξε ο ΟΦΗ, στο τελευταίο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης… φόβισε πολλούς από τους αντιπάλους του.
Ο ΟΦΗ καθάρισε με ιδανικό τρόπο το παιχνίδι με τον «Καραισκάκη» και με τη λογική του «τρία μπαλάκια και όξω από την πόρτα» έστειλε μήνυμα, για το πως μπορεί να διαχειρίζεται πλέον τα παιχνίδια με τους «μικρομεσαίους» στο Γεντί Κουλέ.
Με την προσθήκη του Βουό, αλλά και των άλλων μεταγραφικών αποκτημάτων, η ομάδα δείχνει ότι όχι μόνο δεν αποδυναμώθηκε, από τις αποχωρήσεις του Ιανουαρίου, αλλά αντίθετα, δείχνει να είναι ΚΑΛΥΤΕΡΗ από ποτέ.
Και το σημαντικότερο: Εχει τον κόσμο δίπλα της! Είναι ενωμένη, μια γροθιά.
Η ΠΙΣΤΗ, η ΕΛΠΙΔΑ, αλλά και το ΧΑΜΟΓΕΛΟ επέστρεψαν στα πρόσωπα των φιλάθλων του ΟΦΗ, οι οποίοι φεύγουν από το γήπεδο ευχαριστημένοι, από αυτό, που τα παιδιά του ΟΦΗ παρουσιάζουν στον αγωνιστικό χώρο, σε κάθε παιχνίδι, που φαίνεται να είναι και μια κατάθεση ψυχής, μια όμορφη ποδοσφαιρική παράσταση.
Οσο η μάχη της ανόδου εξελίσσεται και όσο ο ΟΦΗ παραμένει γερά στο κόλπο, αυτή η εικόνα θα γίνεται όλο και πιο ΔΥΝΑΤΗ.
Αυτό που κάποιοι φοβόταν, για τον ΟΦΗ έχει ήδη γίνει.
Ο γίγαντας που λέγεται ΟΜΑΔΑ και ΚΟΣΜΟΣ δεν κοιμάται πια.
Εχει ξυπνήσει. Και είναι και θυμωμένος!
Ηταν και πάλι απο τους κορυφαίους του ΟΦΗ. Ο δεξιός μπακ-χαφ του ΟΦΗ Μανόλης Μπολάκης, συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις και στο 3-0 επί της Βέροιας στο Γεντί Κουλέ. "Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι και βλέπουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά μέχρι το τέλος» ανέφερε ο ίδιος μιλώντας στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι.
Ο αμυντικός του ΟΦΗ δήλωσε στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 3-0 επί της Βέροιας, στο Γεντί Κουλέ:
«Παίξαμε με μια ομάδα που αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα. Ημασταν καλύτεροι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μπήκαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, σκοράραμε δυο γκολ. Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι και βλέπουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά μέχρι το τέλος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ