Χαμόγελα και συγχαρητήρια, μοίραζε μετά το 3-0 επί της Βέροιας ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος. Ο ΟΦΗ κερδίζει, ανεβαίνει στην βαθμολογία και ο τεχνικός του ΟΦΗ έδειξε ιδιαίτερα ευδιάθετος στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι. "Να συνεχίσει αυτή η θετική αύρα που υπάρχει στην ομάδα" ανέφερε. "Μπράβο στους παίκτες, αλλά και στον κόσμο" ήταν τα λόγια του προπονητή του ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα με τη Βέροια (3-0) στο Γεντί Κουλέ, τα παρακάτω στη συνέντευξη τύπου:
“Όπως είδατε όλοι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, παρ’ ότι πιστεύανε κάποιοι ότι θα ήταν εύκολο. Ξεκινήσαμε αρκετά καλά το παιχνίδι. Είχαμε πάθος, ένταση, είχαμε δυο δοκάρια.
Είχαμε ευκαιρίες. Παρ’ ότι κάποιες φορές είχαμε πρόβλημα στο κέντρο, επειδή επιλέξαμε να παίξουμε με αυτό το σχηματισμό, νομίζω ότι πήγε καλά το πρώτο ημίχρονο και πήγαμε στα αποδυτήρια με 2-0.
Στο δεύτερο ημίχρονο ξεκινήσαμε με ένα πρόβλημα του Κουτσιανικούλη, ο οποίος έπρεπε να βγεί και ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό.
Χάσαμε λίγο το ρυθμό μας. Βάλαμε όμως το τρίτο γκολ και εκεί τελειώσανε όλα.
Κατά διαστήματα έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί με τις στατικές φάσεις του αντιπάλου και θα έπρεπε να έχουμε καλύτερο ρυθμό και να βάλουμε περισσότερα γκολ.
Παρ΄όλα αυτά πρέπει να πω μπράβο στους παίκτες, για την διάθεση, για το καλό ποδόσφαιρο που παίξαμε. Για μας και αυτό το ματς τελείωσε και πάμε στο επόμενο που είναι επίσης σημαντικό. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στον κόσμο, τους ευχαριστούμε. Θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά, ότι υπάρχει θετική αύρα προς την ομάδα. Και αυτό πρέπει να μείνει. Ετσι πρέπει να προχωρήσουμε. Συγχαρητήρια σε όλους”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους φιλάθλους του ΟΦΗ που βρέθηκαν την Κυριακή στο κλειστό του μπάσκετ, για να παρακολουθήσουν τον μπασκετικό ΟΦΗ, κόντρα στην Παναγίτσα για την Γ’ Εθνική μπάσκετ.
Στο γήπεδο, εμφανίστηκε ο Πάτρικ Βουό, ο οποίος πήγε για να παρακολουθήσει τον αγώνα του ΟΦΗ!
Βλέπετε, η ποδοσφαιρική ομάδα είχε ρεπό, λόγω...Αχαρναικού και ο Βουό, εκμεταλευόμενος το ρεπό, πήγε να δεί την ομάδα μπάσκετ του συλλόγου!
Ο Ιβοριανός επιθετικός του ΟΦΗ, έγινε ξανά δέκτης φιλοφρονήσεων και συγχαρητηρίων για την επιστροφή του στην ομάδα, αλλά και για το γκολ που έβαλε στο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης.
Ο ίδιος έδειξε να απολαμβάνει την αγάπη του κόσμου του ΟΦΗ, ενώ λίγο αργότερα σε δηλώσεις του «μπορεί να έφυγα το καλοκαίρι, αλλά η καρδιά μου ήταν πάντα στον ΟΦΗ. Δεν με ενδιαφέρει το πόσο γκολ θα πετύχω. Αυτό που θέλω είναι να βγεί η ομάδα» ανέφερε.
Ο Βουό έκανε ξεκίνημα με το δεξί με τον ποδοσφαιρικό ΟΦΗ στο 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης και έδειξε ότι θα βοηθήσει πολύ την ομάδα, στην μάχη της ανόδου.
Εφερε… γούρι όμως και στον μπασκετικό ΟΦΗ, ο οποίος κέρδισε με 78-58 την Εξω Παναγίτσα (Ευβοίας) και συνεχίζει την πορεία του στην Γ’ κατηγορία.
Η ενέργεια του αυτή, για να βρεθεί κοντά και στην προσπάθεια της ομάδας του μπάσκετ, είναι μια ακόμη ένδειξη, για το πόσο καλά νοιώθει με την επιστροφή του, στον ΟΦΗ.
Πηγή φωτογραφίας: gentikoule.gr/athleticradio.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Κύριε Γκώνια που οφείλεται η καλή αμυντική λειτουργία του Εργοτέλη στα τελευταία παιχνίδια, καθώς καταφέρνει να κρατάει το μηδέν και να παίρνει αποτελέσματα;» ήταν η ερώτηση δημοσιογράφου στον Τάκη Γκώνια, στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη με 1-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας στο Παγκρήτιο στάδιο.
Και ο προπονητής του Εργοτέλη σε μια μίξη ειρωνείας, χιούμορ και απρέπειας απάντησε: «το μόνο που έχει αλλάξει είναι ότι μπήκε ο υδροχόος στον σκορπιό…».
Ο Εργοτέλης στις πρώτες αγωνιστικές εισέπραττε τριάρες και τεσσάρες και παρ’ ότι το επιθετικό του παιχνίδι, ήταν καλό, η μεγάλη «πληγή» ήταν η άμυνα, η οποία δεχόταν γκολ, από το …φύσημα του αέρα.
Οι κριτικές απο τους δημοσιογράφους, αλλά και απο τους φιλάθλους του Εργοτέλη, ήταν έντονες πάνω σε αυτό το ζήτημα.
Στα τελευταία παιχνίδια αυτό έχει αλλάξει.
Το «μηδέν» πίσω και η αγωνιστική ισορροπία, που δείχνει να έχει βρεί η ομάδα, την βοηθάει να παίρνει αποτελέσματα.
Ο Εργοτέλης , με την Αναγέννηση Καρδίτσας, πέτυχε την πρώτη του εντός έδρας νίκη και την τρίτη στο πρωτάθλημα μετά το διπλό στη Βέροια και το διπλό στις Σέρρες.
Ενώ, για πρώτη φορά, μετά από 15 αγωνιστικές, ανέβηκε πάνω από τη ζώνη του υποβιβασμού και ο Γκώνιας , που έχει ακούσει πολλά για τον τρόπο παιχνιδιού του Εργοτέλη στο φετινό πρωτάθλημα, είναι σαφές ότι θέλησε να πάρει τη δική του… ρεβάνς, απέναντι στους δημοσιογράφους.
Περίμενε-είναι αλήθεια-πολύ καιρό αυτή την ευκαιρία για να τους «γλεντήσει» και ήταν αναμενόμενο-λόγω χαρακτήρα- ότι δεν θα έχανε την ευκαιρία, να βγεί από πάνω.
Είναι γεγονός ότι η σχέση του Γκώνια με τους δημοσιογράφους στο Ηράκλειο, δεν είναι η καλύτερη δυνατή.
Το θέμα δεν είναι «προσωπικό», όσο και αν ο προπονητής του Εργοτέλη, δεν το αποδέχεται αυτό.
Θα πρέπει να αντιληφθεί ότι και η κριτική καμιά φορά βοηθάει, αν την δείς καλοπροαίρετα και δημιουργικά.
Και πράγματι τον έχει βοηθήσει.
Γιατί ο σημερινός Εργοτέλης, δεν δείχνει να είναι με την ομάδα «χωνί» των πρώτων αγωνιστικών.
Είναι μια ομάδα που έχει –πλέον-τη δυνατότητα και να αμυνθεί αποτελεσματικά, αλλά και να επιτεθεί χωρίς να είναι «τρύπια» τα μετόπισθεν και να δέχεται εύκολα το γκολ.
Ο Γκώνιας θα πρέπει να αφήσει τις κόντρες με τους δημοσιογράφους και να κοιτάξει τη συνεχή βελτίωση της ομάδας του.
Πιστεύω ότι κανείς δεν θα τον αδικήσει αν θα τα καταφέρει, ενώ ήδη οι περισσότεροι (δημοσιογράφοι) βλέπουν και επισημαίνουν την βελτίωση που εμφανίζει η ομάδα του στο γήπεδο.
Αρκεί και ο ίδιος να γίνει πιο ρεαλιστής στις αναφορές του, μετά τα παιχνίδια.
Κάποιες φορές, μετά τα πολλά χαμένα παιχνίδια του Εργοτέλη, οι αναλύσεις του Γκώνια, ήταν αυτό που λέμε «σε φτύνουν και νομίζεις ότι βρέχει».
Η ομάδα θα τους χρειαστεί όλους δίπλα της, για να κάνει την ανατροπή, που επιζητάει και η οποία παραμένει ακόμη και σήμερα δύσκολη υπόθεση.
Ο Εργοτέλης, κέρδισε στη Βέροια, ακολούθησε το «Χ» με τη Σπάρτη, ξανά το διπλό στις Σέρρες και τώρα η νίκη επί της Αναγέννησης Καρδίτσας, αποτελέσματα που δείχνουν ότι όχι μόνο δεν «πέθανε» όπως φαινόταν πριν από μερικές εβδομάδες, αλλά ο σφιγμός του, είναι δυνατός.
Αγωνιστικά δείχνει να συνέρχεται και τα τελευταία αποτελέσματα τον γεμίζουν αυτοπεποίθηση.
Ενώ και η οικονομική φερεγγυότητα της ομάδας, είναι ένα ακόμη εφόδιο, έναντι κάποιων ομάδων της ουράς που δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και εκφράζονται ανοιχτά αμφιβολίες για το αν θα μπορέσουν να τερματίσουν ή θα ακολουθήσουν και εκείνες το δρόμο του Αχαρναικού, που αποχώρησε.
Ηδη ακούγεται έντονα για δυο ομάδες, που είναι στα πρόθυρα να βαρέσουν κανόνι.
Και αυτό θα είναι στα υπέρ της προσπάθειας του οικονομικά φερέγγυου, μέχρι σήμερα, Εργοτέλη, σε συνδιασμό με την αγωνιστική βελτίωση των τελευταίων αγωνιστικών που διαπιστώνεται...