Πλούσιο είναι και αυτό το Σαββατοκύριακο το αγωνιστικό πρόγραμμα των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Για την Α2 βόλει, ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Πανιώνιο σε ένα σημαντικό παιχνίδι στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Το μπάσκετ για την Γ' Εθνική, αγωνίζεται στην Αθήνα με τη Νίκη Αμαρουσίου. Ενώ η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, υποδέχεται την ομάδα του Βόλου, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Αναλυτικά το αγωνιστικό πρόγραμμα των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για το Σαββατοκύριακο:
ΣΑΒΒΑΤΟ 10/02/2018
BOΛΛΕΥ-ΕΟΠΕ
Α2 ΕΘΝ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΑΚ 16:00 Ο.Φ.Η.-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
ΜΠΑΣΚΕΤ-EKAΣΚ
ΕΦΗΒΟΙ ΒΑΚ 12:00 Ο.Φ.Η.-ΗΡΟΔΟΤΟΣ
ΒΟΛΛΕΥ-ΕΣΠΕΚ
ΠΑΙΔΕΣ ΒΑΚ 18:00 Ο.Φ.Η.-ΑΡΚΑΔΙ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΕΠΟ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 12:00 ΒΑΚ Ο.Φ.Η. –ΒΟΛΟΣ ΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 11/02/2018
ΜΠΑΣΚΕΤ-ΕΟΚ
Γ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑΣ 17:00 ΝΙΚΗ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ -Ο.Φ.Η.
ΒΟΛΕΥ-ΕΣΠΕΚ
ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΕΣ ΒΑΚ 11:00 Ο.Φ.Η.-ΣΗΤΕΙΑΚΟΣ
ΜΠΑΣΚΕΤ-ΕΚΑΣΚ
ΠΑΙΔΕΣ Α ΒΑΚ 15:00 Ο.Φ.Η.-ΚΥΔΩΝ
ΠΑΙΔΕΣ Β ΒΑΚ 17:00 Ο.Φ.Η.2-ΑΓΟΡ 2
ΚΟΡΑΣΙΔΕΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ 12:00 ΗΡΟΔΟΤΟΣ –Ο.Φ.Η.
-ΤΟΥΡΝΟΥΑ JUNIORS “FUNNYBALL”
ΚΛΕΙΣΤΟ TEI ΑΠΟ 10:00 ΕΩΣ 15:00
ΟΦΗ-ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 10:00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ –ΑΣΚΗΣΗ 11:15
ΟΦΗ 1-ΟΦΗ 2 12:30
ΔΕΙΛΙΝΟ –ΠΕΔΙΑΔΑ 13:45
ΡΕΠΟ : ΑΝΔΡΟΓΕΑΣ –ΗΡΑΚΛΕΙΟ 2
Πηγή:ofierasitechnis.gr
Εποικοδομητική ήταν η συνάντηση που είχε το πρωί της Παρασκευής 9 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός με τον Υφυπουργό Αθλητισμού Γιώργο Βασιλειάδη.
Στη συνάντηση παρευρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς, τέθηκαν δε επί τάπητος τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν συνολικά οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Ηρακλείου, και όχι μόνο οι δημοτικές.
Βασικό αντικείμενο της συζήτησης ήταν το Παγκρήτιο Στάδιο και η επιτάχυνση των διαδικασιών για την αποκατάσταση του δυτικού στεγάστρου και την αναβάθμιση του ανατολικού, κατά τρόπον ώστε να καλύψει μέρος των ενεργειακών αναγκών της εγκατάστασής. Όπως τόνισε ο Υφυπουργός, η προγραμματική σύμβαση ανάμεσα σε Δήμο, Περιφέρεια Κρήτης και Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, την οποία ο Δήμος Ηρακλείου έχει στείλει εδώ και καιρό, βρίσκεται στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας και σύντομα αναμένεται να έρθει προς υπογραφή, κάτι που θα ανοίξει το δρόμο για να προχωρήσει το έργο. Παράλληλα, ο κ. Βασιλειάδης επανέλαβε ότι , όπως είχε δεσμευτεί ο Πρωθυπουργός, η χρηματοδότηση για το έργο είναι εξασφαλισμένη.
Από εκεί και πέρα, ο Υφυπουργός δεσμεύτηκε επίσης ότι:
- Θα προχωρήσει η διαδικασία για την αποκατάσταση του ταρτάν στο Στάδιο Ελευθερίας μέχρι το τέλος του έτους.
- Έχουν δρομολογηθεί και το προσεχές διάστημα θα προχωρήσουν οι εργασίες αποκατάστασης στο Κλειστό Γυμναστήριο Λίντο.
Επιπλέον, ο Δήμαρχος εξέθεσε στον κ. Βασιλειάδη την κατάσταση που υπάρχει στο Εθνικό Κολυμβητήριο Ηρακλείου και τις εργασίες βελτίωσης που απαιτούνται ενώ του εξήγησε και την αναγκαιότητα της κατασκευής ενός καινούργιου και σύγχρονου Κλειστού Κολυμβητηρίου για την πόλη. Μάλιστα ο Δήμαρχος δήλωσε ότι ο Δήμος είναι διατεθειμένος να προσφέρει το οικόπεδο για την ανέγερσή του.
Τέλος, από πλευράς Δήμου κατετέθη υπόμνημα το οποίο περιελάμβανε τις θέσεις της δημοτικής αρχής σε σχέση με τα παραπάνω καθώς και απολογισμό της τελευταίας διετίας που αφορά στα Δημοτικά Αθλητικά Κέντρα και στη χρήση τους από τους δημότες, όπως και στις ενέργειες της δημοτικής αρχής προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης αθλητικού τουρισμού.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους φιλάθλους του ΟΦΗ που βρέθηκαν την Κυριακή στο κλειστό του μπάσκετ, για να παρακολουθήσουν τον μπασκετικό ΟΦΗ, κόντρα στην Παναγίτσα για την Γ’ Εθνική μπάσκετ.
Στο γήπεδο, εμφανίστηκε ο Πάτρικ Βουό, ο οποίος πήγε για να παρακολουθήσει τον αγώνα του ΟΦΗ!
Βλέπετε, η ποδοσφαιρική ομάδα είχε ρεπό, λόγω...Αχαρναικού και ο Βουό, εκμεταλευόμενος το ρεπό, πήγε να δεί την ομάδα μπάσκετ του συλλόγου!
Ο Ιβοριανός επιθετικός του ΟΦΗ, έγινε ξανά δέκτης φιλοφρονήσεων και συγχαρητηρίων για την επιστροφή του στην ομάδα, αλλά και για το γκολ που έβαλε στο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης.
Ο ίδιος έδειξε να απολαμβάνει την αγάπη του κόσμου του ΟΦΗ, ενώ λίγο αργότερα σε δηλώσεις του «μπορεί να έφυγα το καλοκαίρι, αλλά η καρδιά μου ήταν πάντα στον ΟΦΗ. Δεν με ενδιαφέρει το πόσο γκολ θα πετύχω. Αυτό που θέλω είναι να βγεί η ομάδα» ανέφερε.
Ο Βουό έκανε ξεκίνημα με το δεξί με τον ποδοσφαιρικό ΟΦΗ στο 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης και έδειξε ότι θα βοηθήσει πολύ την ομάδα, στην μάχη της ανόδου.
Εφερε… γούρι όμως και στον μπασκετικό ΟΦΗ, ο οποίος κέρδισε με 78-58 την Εξω Παναγίτσα (Ευβοίας) και συνεχίζει την πορεία του στην Γ’ κατηγορία.
Η ενέργεια του αυτή, για να βρεθεί κοντά και στην προσπάθεια της ομάδας του μπάσκετ, είναι μια ακόμη ένδειξη, για το πόσο καλά νοιώθει με την επιστροφή του, στον ΟΦΗ.
Πηγή φωτογραφίας: gentikoule.gr/athleticradio.gr