Μια ακόμη νίκη, ένα ακόμη βήμα για την άνοδο. Αυτός είναι ο στόχος του ΟΦΗ στο παιχνίδι του Σαββάτου (10/2, 5μμ), με τη Βέροια στο Γεντί Κουλέ. Ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με το Νίκο Παπαδόπουλο, να παίρνει στην αποστολή όλα τα μεταγραφικά αποκτήματα του Ιανουαρίου, μεταξύ αυτών και τον Πορτογάλο Κοέλιο, ο οποίος αναμένεται να κάνει ντεμπούτο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής (9/2) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τη Βέροια, που θα γίνει το Σάββατο (10/2, 5μμ) στο γήπεδο της ομάδας μας.
Στην αποστολή που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετέχουν οι: Στρέζος, Παναγιώτου,Φαζός, Κομεσίδης, Μπολάκης,Μονιάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Νάστος, Παπαστεριανός, Πουρτουλίδης, Μαχαίρας, Κοέλιο, Μάνος, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Τοπούζης, Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Δερμιτζάκης (ενοχλήσεις στο γόνατο), Παπατόλιος, Κοιλιάρας, Λεάλ, Οικονόμου, Περογαμβράκης και οι Κοντογιάννης, Πλευράκης, Νοικοκυράκης.
*Το Σάββατο στις 12.30μμ στο Μαρτινέγκο η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ, αγωνίζεται με τον Εργοτέλη, για το πρωτάθλημα Νέων της Football league.
Με ανακοίνωση της, η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, καλεί τους φιλάθλους να δώσουν και πάλι βροντερό "παρών" στο παιχνίδι του Σαββάτου (10/2, 5μμ), με τη Βέροια, στο Γεντί Κουλέ. "ΟΛΟΙ ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ!ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΦΗ ΜΑΣ!" αναφέρει στην ανακοίνωση της η Διοικούσα, η οποία καλεί τους φιλάθλους να μετατρέψουν ξανά το γήπεδο "σε έδρα και πηγή δύναμης".
Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Το Σάββατο (10/2, 5μμ) η ομάδα μας δίνει στο γήπεδο της ένα ακόμη πολύ σημαντικό παιχνίδι με τη Βέροια.
Ένα παιχνίδι, που πρέπει να κερδηθεί για να έρθει η ομάδα μας, ένα ακόμη βήμα, πιο κοντά στο στόχο που έχει θέσει.
Σας καλούμε για μια ακόμη φορά, στο γήπεδο μας, για να υποστηρίξουμε τα παιδιά και τον προπονητή μας, στην προσπάθεια που κάνουν, για να επαναφέρουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τον ΟΦΗ μας, εκεί που αξίζει.
Βήμα-βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι, ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.
Το Γεντί Κουλέ θα πρέπει να είναι και πάλι, όπως είναι στα τελευταία παιχνίδια.
ΕΔΡΑ και ΠΗΓΗ ΔΥΝΑΜΗΣ για τους παίκτες μας, ώστε να μπορέσουν να μας προσφέρουν μια ακόμη νίκη, ένα ακόμη ευχάριστο απόγευμα.
ΟΛΟΙ ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ!
ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΦΗ ΜΑΣ!
Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
ΥΓ: Τα εισιτήρια του αγώνα κοστίζουν και σε αυτό το παιχνίδι 5 ευρώ για τις θύρες 1,4,5, 10 ευρώ για την θύρα 8 και 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7. Υπενθυμίζεται ότι έχει ξεκινήσει η διάθεση των Mid-Season Tickets, δηλαδή των εισιτηρίων διαρκείας για το δεύτερο γύρο. Οι τιμές τους είναι 50 ευρώ για τις θύρες 1,4,5 και 100 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8,9.
O Γκανέζος μέσος Αλμπερτ Μπρούς θα ενισχύσει τον Εργοτέλη στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό στην Κατερίνη. Οπως ανακοίνωσε η κρητική ΠΑΕ, το δελτίο του παίκτη, βρίσκεται πλέον στα χέρια των ανθρώπων του Εργοτέλη. Χωρίς αγωνιστικά προβλήματα και με καλή ψυχολογία ο Εργοτέλης, στο παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση του συλλόγου αναφέρει:
"Και στις υπηρεσίες του Αλμπερτ Μπρούς μπορεί να υπολογίζει ο Τάκης Γκώνιας εν όψει της Κυριακάτικης εκτός έδρας αναμέτρησης με τον Αιγινιακό καθώς έφτασε στα γραφεία της ομάδα μας το δελτίο του Γκανέζου αμυντικού μέσου.
Όσον αφορά την προετοιμασία του Εργοτέλη συνεχίστηκε και σήμερα με προπόνηση η οποία πραγματοποιήθηκε τα πρωί στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.
Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν και οι παίκτη μας έχουν μπει στην τελική ευθεία για το ματς κόντρα την ομάδα της Πιερίας όπου στόχος είναι να δοθεί συνέχεια στα νικηφόρα αποτελέσματα.
Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο στις 11:30.
Λίγους μήνες μετά τον τραυματισμό του και την επέμβαση στους χιαστούς ο Στέλιος Λαμπάκης πάτησε και πάλι γήπεδο ξεκινώντας τρέξιμο σε χαλαρούς ρυθμούς. Ο 25χρονος ακραίος αμυντικός θα συνεχίσει το πρόγραμμα αποθεραπείας του και παράλληλα τρέξιμο υπό την επίβλεψη του ιατρικού team της ομάδος μας".