karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο 3-0 του ΟΦΗ με τη Βέροια, υπήρχαν όμορφες στιγμές στο γήπεδο, από τις «συνεργασίες» των παικτών του ΟΦΗ, αλλά και στην εξέδρα από το πάρτι των οπαδών του ΟΦΗ, σε μια ακόμη ευχάριστη ποδοσφαιρική βραδιά στο Γεντί Κουλέ.

Η στιγμή του αγώνα, όμως κατ’ εμέ, ήταν η στιγμή που ο Τζίλι Βουό κέρδισε το πέναλτι (για το 2-0) και… απευθυνόμενος στον Δημήτρη Μάνο, του πρόσφερε τη χαρά, για ένα ακόμη γκολ, στην κούρσα για την πρωτιά στους σκόρερ της Footballleague!

Mεγάλη κίνηση (από τον Βουό), από ένα μεγάλο παίκτη!

Είχε δικαιωματικά την ευκαιρία (ο Βουό)  για ένα «εύκολο» γκολ από τα 11 βήματα, και το άξιζε, καθώς ο ίδιος κέρδισε το πέναλτι και θα μπορούσε να το εκτελέσει, αλλά πρόσφερε απλόχερα τη χαρά στο νεαρό συμπαίκτη του, που σκοράρει κατά βούληση και καλπάζει πρώτος σκόρερ της κατηγορίας!

«Τζέντελμαν» ο Δημήτρης (Μάνος), όταν ήρθε η σειρά του να κερδίσει πέναλτι (για το 3-0), λίγο αργότερα, πήρε τη μπάλα και την έδωσε στον Βουό, για να ανταποδώσει τη χάρη, που του έκανε στο πρώτο ημίχρονο.

Σκόραρε ο Μάνος, σκόραρε και ο Βουό, κέρδισε ο ΟΦΗ και όλοι ήταν ευτυχισμένοι.

Μικρές λεπτομέρειες, που δείχνουν πόσο ΟΜΑΔΑ έχει γίνει ο σημερινός ΟΦΗ.

Ενας για ΟΛΟΥΣ και ΟΛΟΙ για ένα!

Με τη γνωστή συνταγή «τρία γκολ και όξω από την πόρτα» ο ΟΦΗ, ανέβηκε ένα ακόμη σκαλί για την άνοδο, κόντρα στην αδύναμη Βέροια.

Τρία μπαλάκια και …φύγαμε για τη Σπάρτη, εκεί όπου ο ΟΦΗ χρειάζεται το διπλό που θα του δώσει την πραγματική ώθηση, για την Σούπερ Λίγκ!

Η επίθεση βγάζει φωτιές! Η παρουσία του Βουό έχει ανεβάσει σε άλλο επίπεδο τον ΟΦΗ!

Η τριπλέτα Βουό- Μάνος-Κουτσιανικούλης μοιράζει σκορ και θέαμα. Ασταμάτητη!

Στο πρώτο γκολ με τη Βέροια, η μπάλα, απλά…χάνεται!

Ο Μάνος εφορμά από τα δεξιά και κάνει ιδανικό γύρισμα στον Βουό, ο οποίος σε μια επίδειξη απλότητας, αλλά και υψηλής τεχνικής , αφήνει τη μπάλα για τον Κουτσιανικούλη που έρχεται ως «τρέιλερ» και την καρφώνει στα δίχτυα!

Στο δεύτερο γκολ και πάλι ο Βουό, κερδίζει το πέναλτι και ο Μάνος κάνει το 2-0!

Ενώ στο τρίτο, είναι η σειρά του Μάνου, να κερδίσει το πέναλτι και ο Βουό να υπογράψει μια ακόμη νίκη της ομάδας, μέσα σε ενθουσιασμό και πανηγυρισμούς.

Τρία γκολ, δυο δοκάρια (Ντίνας-Μάνος), ευκαιρίες και το τραγούδι της κερκίδας να συγκινεί: "Μια ζωή θα είμαι εκεί σε όποια και αν παίζεις Εθνική..." το σύνθημα που δόνησε ξανά το Γεντί Κουλέ!

Αλλά και το "ΘΥΡΑ 4 ΤΟΥ ΟΦΗ Ο ΠΑΛΜΟΣ", που έγραφε το μεγάλο πανό που σήκωσαν οι οπαδοί, αληθινό!

Ο ΟΦΗ είχε ξανά ΠΑΛΜΟ σε εξέδρα και αγωνιστικό χώρο! «ΟΜΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ-ΠΑΛΜΟΣ-ΟΦΗ. Ετσι συνεχίζουμε. Ενωμένοι. Μπράβο σε όλους!»  όπως έγραψε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.

Αυτός ο ΟΦΗ, αυτός ο ΠΑΛΜΟΣ (τους) φοβίζει. Είναι ο εφιάλτης τους! Το θηρίο έχει ξυπνήσει!

Η Βέροια ήταν η μοναδική ομάδα, από όσες ήρθαν μετά το θάνατο του Γκέραρντ στο Ηράκλειο, που δεν πρόσφερε ανθοδέσμη στη μνήμη του Ολλανδού. «Που λεφτά για ανθοδέσμη!» όπως είπε σωστά κάποιος.

Η άλλοτε «Βασίλισσα του Βορρά» παλεύει να μείνει όρθια με τα κουρέλια της.

Με 14 παίκτες στο Ηράκλειο. Τρείς αναπληρωματικούς, οι δυο τερματοφύλακες!

«Ετσι μας κατάντησε αυτός ο παλιόπ@$%ης» έλεγε θλιμένος ο παράγοντας της Βέροιας, στα αποδυτήρια, του Γεντί Κουλέ, αναφερόμ\μενος στον… αφανή μεγαλομέτοχο με το όνομα που αρχίζει από «Κ», για τα μάτια της ομάδας από τη Θεσσαλονίκη! (ευκολάκι ο γρίφος).

Καμία ιστορική ομάδα, όπως η Βέροια, δεν αξίζει αυτήν την τύχη. Αυτά παθαίνουν όμως οι ομάδες,  που εμπιστεύονται την ύπαρξη τους, στον κάθε τυχάρπαστο. Όλα δείχνουν ότι το μοιραίο είναι κοντά.

Τα δοκάρια, έχουν εμποδίσει τον Ντίνα, να ανοίξει …λογαριασμό με τον ΟΦΗ!

Και οι δυο φορές με απευθείας φάουλ. Η πρώτη ήταν στο Αλκαζάρ με τον Απόλλωνα Λάρισας στο φινάλε του αγώνα. Η δεύτερη στο ξεκίνημα του αγώνα με τη Βέροια. Και τις δυο φορές η μπάλα στη συμβολή των δοκών! Δεν πειράζει Θανάση, θα έρθει και το γκολ…

Δεν ...τρέχει πολύ στο γήπεδο ο Κοέλιο, όπως τον είδαμε με τη Βέροια, στο διάστημα που αγωνίστηκε. Ξέρει μπάλα όμως, είναι  καλός τακτικά, παίζει με και χωρίς τη μπάλα και είναι μάλλον νωρίς να τον κρίνουμε αυστηρά. Δεν βοήθησε και το παιχνίδι, καθώς στο σημείο που μπήκε όλα είχαν κριθεί. Θα χρειαστεί ένα πιο αξιόπιστο δείγμα για να πούμε περισσότερα για τον "συγγραφέα" που χρειάζεται και κάποιες μέρες προσαρμογής.

Παμψηφεί από τους παίκτες του ΟΦΗ ο Μπολάκης, στη συνέντευξη τύπου μετά το 3-0 επί της Βέροιας! Με μια ιαχή «Μπο-λά-κης» στα αποδυτήρια, οι παίκτες του ΟΦΗ έστειλαν τον Μανωλιό  μπροστά στα μικρόφωνα για δηλώσεις.

Δεν σκοράρει, αλλά μασάει σίδερα, με τις εμφανίσεις του. Γίγαντας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καθάρισε και πάλι η επιθετική τριπλέτα του ΟΦΗ! (VIDEO)

Φασούλι, το φασούλι γεμίζει το σακούλι για τον ΟΦΗ 

Δεν είχε την απαραίτητη εμπορική ανταπόκριση το άνοιγμα της μπουτίκ του ΟΦΗ στο «Τάλως Plaza» με αποτέλεσμα να τερματίσει τη λειτουργία της, μετά από τρείς μήνες.
Με δήλωση του ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, ο οποίος είχε αναλάβει το εγχείρημα αυτό, ανέφερε ότι «ξεκινήσαμε μια προσπάθεια για τρείς μήνες, για να δούμε αν θα περπατήσει, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περιμέναμε. Ηθελα ο ΟΦΗ να έχει μια μπουτίκ σε ένα εμπορικό κέντρο, αλλά και σε ένα σημείο στο κέντρο του Ηρακλείου. Για αυτό προχωρήσαμε στην κίνηση αυτή, η οποία όμως μου έφερε τελικά προσωπικό κόστος και κανένα κέρδος. Ευχαριστώ τους φιλάθλους του ΟΦΗ, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα που τους είχα κάνει. Η νέα διοίκηση που θα προκύψει στον ΟΦΗ, θα αξιολογήσει, αν πρέπει να κάνει κάποια αντίστοιχη ενέργεια».

Η μπουτίκ του ΟΦΗ στο κεντρικό γήπεδο πίσω απο τη θύρα 1 θα λειτουργεί κανονικά, καθώς έχει διαφορετικό καθεστώς και είναι μια συμφωνία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του συλλόγου μικρομετόχων, με ιδιώτη.

Κραυγή αγωνίας για την ιστορική ομάδα της Βέροιας, απο τον προπονητή της ομάδας Απόστολο Τερζής στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (3-0).

 

"Περνάμε δύσκολες στιγμές σαν Βέροια και δεν ξέρουμε αν θα υπάρχουμε αύριο και για πόσο καιρό" υπογράμμισε επιβεβαιώνοντας τα σενάρια που θέλουν την Βέροια, σε πολύ δύσκολη θέση και σε μια κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο ακόμα και τη συνέχεια της στο πρωτάθλημα!

Ο προπονητής της Βέροιας Απόστολος Τερζής ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου  στο Γεντί Κουλέ:
«Να ευχηθώ στον ΟΦΗ καλή πορεία στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος και να ευχηθώ να πραγματοποιήσει τους στόχους του.
Ξέρουμε ότι πέρασε κάποια προβλήματα την περίοδο των Χριστουγέννων, άλλαξε τα πρόσωπα στη διοίκηση, πήρε πολλούς ποδοσφαιριστές και βρίσκονται μέσα στο στόχο τους.
Εμείς είμαστε μια ομάδα με πολλά προβλήματα. Είναι γνωστά σε όλη την Ελλάδα.
Ηρθαμε στο Ηράκλειο, με 14 διαθέσιμους ποδοσφαιριστές, εκ των οποίων δυο τερματοφύλακες. Είχαμε μια αναγκαστική αλλαγή στο πεντάλεπτο, οπότε μας έμεινε μια αλλαγή για να βοηθήσουμε από τον πάγκο την ομάδα μας.
Περνάμε δύσκολες στιγμές σαν Βέροια και δεν ξέρουμε αν θα υπάρχουμε αύριο και για πόσο καιρό.
Το σίγουρο είναι ότι για όσο θα συνεχίσουμε θα είμαστε με 14-15 παιδιά λόγω των προβλημάτων που έχουμε. Είναι μικρό το ρόστερ μας και υπάρχουν κάρτες και τραυματισμοί.
Κάναμε μεγάλη προσπάθεια στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Θέλω να πω ένα μπράβο στα παιδιά μας.
Απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα.
Προσπαθήσαμε να παίξουμε ψηλά, να μην βάλουμε τον ΟΦΗ μέσα στην περιοχή μας.
Μέχρι ένα σημείο το καταφέραμε.
Οσο περνούσε η ώρα η ομάδα του ΟΦΗ άρχισε να παίρνει μέτρα και να ανεβάζει την πίεση της.
Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.
Το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι κάναμε μεγάλη προσπάθεια και εφ’ όσον συνεχίσουμε και υπάρχουμε, αυτοί οι ποδοσφαιριστές που είναι μαζί με το τιμ θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο, για αυτήν την ομάδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καθάρισε και πάλι η επιθετική τριπλέτα του ΟΦΗ! (VIDEO)

Φασούλι, το φασούλι γεμίζει το σακούλι για τον ΟΦΗ 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi