Ενα ακόμη μετάλλιο, για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, αυτή τη φορά, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ23, για την ομάδα 4Χ400, η οποία κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο!
Οι σπρίντερ Παραγιουδάκης, Μπεκίρι, Ρεθυμνιωτάκης, Τζατζαράκης, έκαναν φανταστική κούρσα και πήραν τη δεύτερη θέση με χρόνο, 3.17.29.
Ετσι, το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, ολοκλήρωσε ιδανικά, την παρουσία του στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ23 Ανδρών-Γυναικών και Κ23 στο Βόλο, με:
-Το αργυρό μετάλλιο, στην κατηγορία γυναικών, απο την Αφροδίτη Μανιού στον ακοντισμό (51.54).
-Το χάλκινο μετάλλιο, στην σκυταλοδρομία 4Χ400 Ανδρών (Σαατσάκης, Μπεκίρι, Καλογεράκης, Τζατζαράκης) με χρόνο 3.15.86.
-Το αργυρό μετάλλιο, σκυταλοδρομία 4Χ400 Κ23 (Παραγιουδάκης, Μπεκίρι, Ρεθυμνιωτάκης, Τζατζαράκης) με χρόνο 3.17.29.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει τους πρωταθλητές του ΟΦΗ, τους προπονητές αλλά και όλους τους συντελεστές που κρατούν σταθερά το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, στην ελίτ του κλασικού αθλητισμού της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρομερή κούρσα στα 4Χ400 και χάλκινο μετάλλιο για τους αθλητές του ΟΦΗ
Σε προγραμματισμένο καθαρισμό, του πυθμένα της πισίνας, του κολυμβητηρίου Ηρακλείου, προχώρησε η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ).
Ο καθαρισμός έγινε απο τον εξειδικευμένο δύτη, Γρήγορη Γιακουμάκη, απο το Ναυταθλητικό όμιλο ΑΠΝΟΥΣ Ηρακλείου, με την πολύτιμη συνδρομή του αντιπροέδρου του ΕΑΚΗ, Μάνου Χουρδάκη και τα αποτελέσματα, είναι ήδη εμφανή.
"Για 2,5 ώρες τρίβαμε τον πυθμένα της μεγάλης πισίνας, σε μια πραγματικά πολύ δύσκολη δουλειά, που έπρεπε να γίνει. Θέλω να ευχαριστήσω σαν ΕΑΚΗ αλλά και προσωπικά τον δύτη και φίλο , Γρήγορη Γιακουμάκη, αλλά και όλο τον Ναυταθλητικό όμιλο ΑΠΝΟΥΣ Ηρακλείου, για την πολύτιμη βοήθεια τους , όπως πάντα αφιλοκερδώς και μπορώ να πώ ότι, όποτε έχουμε ζητήσει την βοήθεια τους, την έχουμε απλόχερα και άμεσα. Αν χρειαστεί στο άμεσο μέλλον θα ξανακάνουμε παρόμοιες ενέργειες, έτσι ώστε να είναι η πισίνα μας, καθαρή" ανέφερε ο αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ Μάνος Χουρδάκης.
Ποτέ δεν έκρυψε την αγάπη του για το βόλει, ο τέως υφυπουργός αθλητισμού και Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο ίδιος έχει βοηθήσει, σημαντικά το άθλημα του βόλει και τις Εθνικές ομάδες, την εποχή, που ήταν υπουργός των σπορ.
Μάλιστα κάποια στελέχη της Ομοσπονδίας, λένε ότι δεν θα ξεχάσουν ποτέ το πόσο βοήθησε το άθλημα του βόλεϊ.
Οσο δεν έχει κάνει, κανένας υπουργός αθλητισμού.
Τη Δευτέρα (1/7), ο Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο,για να παρακολουθήσει, την πρεμιέρα του Β' Ομίλου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κοριτσιών Κ18 (Κορασίδων).
Τον Λευτέρη Αυγενάκη υποδέχθηκε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ε.Ο.ΠΕ. Περικλής Μπακοδήμος, ο Αντιπρόεδρος της CEV και Supervisor της διοργάνωσης Λιούμπορ Χάλαντα και ο Πρόεδρος των Ε.Α.Κ. Ηρακλείου Μένανδρος Παντελλίδης.