"Γιορτή για την Ελλάδα, την Κρήτη και το Ηράκλειο" χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Μένανδρος Παντελλίδης με δήλωση του, την διεξαγωγή, στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Εθνικών ομάδων βόλεϊ Κοριτσιών Κ18.
Το ΕΑΚΗ, είναι υποστηρικτής της μεγάλης αυτής διοργάνωσης, που φιλοξενείται στο Ηράκλειο απο την 1η έως τις 9 Ιουλίου.
Σε δήλωση του, ο κ. Παντελλίδης, καλωσορίζει την Εθνική ομάδα στο Ηράκλειο και καλεί το κοινό του Ηρακλείου και της Κρήτης, να υποστηρίξουν την διοργάνωση.
Όπως επισημαίνει ο ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ «το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου, τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει τον πήχη ψηλά στη φιλοξενία αθλητικών διοργανώσεων. Για ακόμη μία φορά υποστηρίζει και φιλοξενεί, μία μεγάλη Ευρωπαϊκή Διοργάνωση στο κλειστό γυμναστήριο Λίντο. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εθνικών ομάδων Βόλεϊ, Κοριτσιών Κ18.
Μία γιορτή για την Ελλάδα την Κρήτη και το Ηράκλειο.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης με την τεράστια εμπειρία της, με συνδιοργανωτή την Περιφέρεια Κρήτης, η οποία είναι πάντα δίπλα σε όλα τα αθλητικά δρώμενα της Κρήτης, με υποστηρικτές το ΕΑΚΗ, την ΕΣΠΕΚ και το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, δουλεύουν σκληρά για να παρακολουθήσουμε όλοι εμείς, μία άρτια διοργάνωση γεμάτη θέαμα και συγκινήσεις.
Ως Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, προσκαλούμε όλους τους Ηρακλειώτες και μη, να έρθουν στο Λίντο και να παρακολουθήσουν τους αγώνες.
Να υποστηρίξουν την Εθνική μας ομάδα και να δώσουν χρώμα στη διοργάνωση.
Καλή Επιτυχία σε όλες τις ομάδες με υγεία στους αθλητές, προπονητές και παράγοντες όλων των αποστολών».
Να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, συμμετείχε στην επίσημη συνέντευξη τύπου της διοργάνωσης.
Ενώ την Εθνική ομάδα, καλωσόρισε ακόμη εκ μέρους του ΕΑΚΗ, η αναπληρώτρια πρόεδρος Εύα Σημαιάκη, αλλά και και η ταμίας του ΕΑΚΗ Μαρία Παπαδάκη.
Μάλιστα η Μαρία Παπαδάκη, λόγω της γνώσης της πάνω στο βόλεϊ, είναι απο την πρώτη στιγμή στο πλευρό, των στελεχών της Ομοσπονδίας και της Εθνικής ομάδας, που βρίσκεται στο Ηράκλειο.
Μετράνε αντίστροφα, οι πρωταθλήτριες Κρήτης, Κορασίδες του ΟΦΗ, για την συμμετοχή τους, στην τελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος κοριτσιών (Κ18).
Οι αγώνες της προημιτελικής φάσης, θα διεξαχθούν 17-19 Ιουλίου, σε περιοχή που θα ορίσει στο επόμενο διάστημα η Ομοσπονδία βόλεϊ (ΕΟΠΕ).
Μετά την κλήρωση που έγινε, στα γραφεία της ΕΟΠΕ, οι αντίπαλοι του ΟΦΗ, στον Δ' όμιλο, θα είναι ο Ολυμπιακός, η Δεξαμενή Μεταμόρφωσης και η Παναχαϊκή.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε για την συμμετοχή, των κοριτσιών του ΟΦΗ, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα:
"Θα πάμε για τις εμπειρίες και μια αξιοπρεπή παρουσία. Μετά την αξιόλογη παρουσία μας στην κατηγορία Νεανίδων, όπου φτάσαμε στην 8αδα, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό και σε αυτήν την κατηγορία. Εχουμε και πάλι ισχυρούς αντιπάλους απέναντι μας. Αλλά θα είναι μια καλή ευκαιρία για τα παιδιά μας, να ανταγωνιστούν ισχυρούς αντιπάλους, σε μια δύσκολη εποχή, για όλες τις ομάδες".
Αναλυτικά το πρόγραμμα αγώνων:
Δ’ Όμιλος
Τετ. 17/7/2024 ΑΟ Δεξαμενής-Μεταμ. - ΟΦΗ
Τετ. 17/7/2024 ΓΕ Παναχαϊκή - Ολυμπιακός ΣΦΠ
Πεμ. 18/7/2024 ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΟ Δεξαμενής -Μεταμ.
Πεμ. 18/7/2024 Ολυμπιακός ΣΦΠ - ΟΦΗ
Παρ. 19/7/2024 ΟΦΗ - ΓΕ Παναχαϊκή
Παρ. 19/7/2024 ΑΟ Δεξαμενής-Μεταμ. - Ολυμπιακός ΣΦΠ