Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο...άνθρωπος της Εθνικής ομάδας βόλεϊ κοριτσιών, που βρίσκεται στο Ηράκλειο, για το Ευρωβόλεϊ U18, που θα φιλοξενηθεί 1-9 Ιουλίου στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, είναι η Μαρία Παπαδάκη και μάλιστα με...διπλή ιδιότητα.
Τόσο σαν μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, που είναι οικοδεσπότης, της μεγάλης αυτής διοργάνωσης, που διεξάγεται στο Λίντο, όσο και σαν μέλος του οργανισμού βόλεϊ του ΟΦΗ, ο οποίος είναι στο πλευρό της Εθνικής, ενώ έχει και δυο δικά του κορίτσια σε αυτήν, την Εύη Πρινιωτάκη και την Εμμανουέλα Πιτσούλη.
Η Μαρία, τρέχει για τα πάντα, είναι στο πλευρό της οργανωτικής επιτροπής των αγώνων και πασχίζει να μην λείψει τίποτα στην Εθνική ομάδα.
Είναι γεγονός και απο παλαιότερες διοργανώσεις βόλεϊ στο Ηράκλειο, ότι χαίρει μεγάλης εκτίμησης στην Ομοσπονδία, η οποία γνωρίζει ότι έχει ένα πολύτιμο συνεργάτη, στο Ηράκλειο.
Και η Μαρία όμως, το κάνει όλο αυτό με χαρά, καθώς το βόλεϊ είναι η μεγάλη της αγάπη.
Στην φωτογραφία, η Μαρία Παπαδάκη με αθλήτριες της Εθνικής, στις προπονήσεις που κάνουν στο Λίντο, στο πλαίσιο της έναρξης του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που ξεκινάει τη Δευτέρα και στο οποίο τα κορίτσια της Εθνικής, έχουν μεγάλες προσδοκίες για διάκριση και πιστεύουν ότι με τη βοήθεια του κρητικού κοινού, μπορούν να τα καταφέρουν.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο προπονητής τη Εθνικής ομάδας βόλεϊ κορασίδων Κώστας Γκούντας, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 για το Ευρωβόλεϊ Κ18 που διεξάγεται στο Ηράκλειο και το κλειστό του Λίντο 1-9 Ιουλίου και το μεγάλο όνειρο της Εθνικής, για μια θέση στο βάθρο.
Πέρσι, η Εθνική Κ17 άγγιξε το μετάλλιο, αλλά κόντρα στην Ιταλία, στο παιχνίδι για την πρόκριση στον τελικό, ητήθηκε με 3-2 και 16-14 στο ται-μπρέικ, με μια φάση στο τέλος, που συζητήθηκε πολύ, χάνοντας την ευκαιρία να προκριθεί για πρώτη φορά σε ένα Ευρωπαϊκό τελικό.
Τελικά κατέλαβε την 4η θέση, στην Ευρώπη. Τα κορίτσια αυτά όμως αναδείχθηκαν χρυσές Βαλκανιονίκες για πρώτη φορά, ενώ η Ελλάδα έχει κατακτήσει άλλες δυο φορές την 3η θέση στο Βαλκανικό.
Στο Ηράκλειο, η Εθνική, θα επιδιώξει μια απο τις δυο πρώτες θέσεις στον όμιλο της, ώστε να πάει στο φάιναλ φορ τη Ρουμανίας, όπου θα κριθούν τα μετάλλια.
Υπάρχει όμως και ένας ακόμη σημαντικός στόχος, απο αυτό το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Μια θέση στην 8αδα, που οδηγεί στην μικρή Ολυμπιάδα του χρόνου και μια θέση στην 6αδα, που δίνει το εισιτήριο για το επόμενο Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Η Ομοσπονδία, ποντάρει πολλά, σε αυτή την ευρωπαϊκή διοργάνωση που διεξάγεται στο Ηράκλειο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, στην Ελλάδα ανατέθηκε μετά απο 30 χρόνια τελική φάση ευρωπαϊκής διοργάνωσης (τελευταία φορά το 1995) και εκείνη την ανέθεσε στο Ηράκλειο, ποντάροντας στην υποστήριξη του κόσμου.
Το θέαμα στο κλειστό του Λίντο, αναμένεται να είναι υψηλό, καθώς θα παρελάσει η αφρόκρεμα του γυναικείου βόλεϊ και κορίτσια που θα πρωταγνιστήσουν στην Ευρώπη και τον κόσμο, στα επόμενα χρόνια.
Aκούστε παρακάτω την συνέντευξη, με τον προπονητή της Εθνικής, Κώστα Γκούντα, ο οποίος για 4η φορά, οδηγεί εθνικό συγκρότημα σε τελική φάση ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η "φωνή" του Ελληνικού στίβου και ένας απο τους κορυφαίους ρεπόρτερ στον κλασσικό αθλητισμό, ο Νίκος Τσώνης, βρέθηκε στο Ηράκλειο και μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, για τις μεγάλες διοργανώσεις, τις 9 Ολυμπιάδες και τα αμέτρητα Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα που έχει περιγράψει με την ΕΡΤ , τα παγκόσμια ρεκόρ αθλητών-θρύλων του αθλήματος, όπως ο Γιουσέιν Μπόλτ, τον οποίο χαρακτηρίζει αθλητή-φαινόμενο, την αδυναμία του για τις μεταδόσεις στις μεγάλες μάχες αθλητών των μεγάλων αποστάσεων, αλλά και τον σπουδαίο Μίλτο Τεντόγλου, για τον οποίο όπως λέει συγκρίνεται πλέον με τον μεγάλο Καρλ Λίους, καθώς κυριαρχεί πλλεον στον κόσμο, στο αγώνισμα του.
Ο Νίκος Τσώνης, μας μίλησε ακόμη, για τους Ολυμπιακούς αγώνες, που έρχονται στο Παρίσι, τι περιμένει απο τους Έλληνες αθλητές, αλλά και την δημοσιογραφία του σήμερα.
Ο Νίκος Τσώνης θυμήθηκε ακόμη τη μεγάλη δήλωση της Βούλας Πατουλίδου (1992) "για την Ελλάδα ρε γαμώτο" που έκανε στον ίδιο, τις κορυφαίες του μεταδόσεις απο το 1987 μέχρι και σήμερα, αλλά και τη "νέα ζωή" που τον περιμένει μετά την συνταξιοδότηση, καθώς συμπλήρωσε τα 68 του χρόνια.
Οσο για το αν σκέφτεται, αυτές τις μεγάλες εμπειρίες που έχει ζήσει με το στίβο, να τις βάλει κάποια στιγμή σε ένα βιβλίο, απάντησε ότι δε το σκέφτεται ακόμη, καθώς η αποχώρηση του, απο την ενεργό δράση είναι σχετικά φρέσκια και θέλει να την απολαύσει!
Ακούστε παραάτω την συνέντευξη με τον ρεπόρτερ-θρύλο του Ελληνικού στίβου Νίκο Τσώνη: