Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο κόσμος του ΟΦΗ παρακολουθεί και φέτος με σφιχτά χείλη και μια ανησυχία, την έναρξη της προετοιμασίας, καθώς οι μεταγραφές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, δεν έχουν καλύψει τις αποχωρήσεις ενδεκαδάτων παικτών, όπως ο Βούρος, ο Μεγιάδο και ο Τοράλ, ωστόσο τα λόγια του Τραϊανού Δέλλα, στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, άφησαν μια χαραμάδα αισιοδοξίας και ήταν ένα μήνυμα να μην βιαστούν κάποιοι να κρίνουν αρνητικά τον φετινό ΟΦΗ.
Ο "καπετάνιος" της ομάδας, έδειξε "ταβάνι" στόχων την 5η θέση, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι "δεν φτάνει να το λέμε, όλα θα κριθούν στο γήπεδο", ενώ δεν έδειξε ανήσυχος, για τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στο ρόστερ της ομάδας.
Οπως είπε με ειλικρίνεια "θα ήθελα να έχουν γίνει 1-2 προσθήκες μεσοεπιθετικά, πριν φύγουμε για την Ολλανδία, αλλά η αγορά είναι περίεργη αυτή τη στιγμή. Πιστεύω όμως, ότι θα γίνουν οι κινήσεις, που πρέπει να γίνουν" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Σε μια δήλωση-έκπληξη, ο τεχνικός του ΟΦΗ, τόνισε ότι η ομάδα έχει εστιάσει μεταγραφικά "στο μεσοεπιθετικό κομμάτι", παρ' ότι (και) η άμυνα, χρειάζεται σοβαρή ενίσχυση, μετά την αποχώρηση του Πραξιτέλη Βούρου.
Για τον αριθμό μεταγραφών, επίσης ξάφνιασε ο "Κολοσσός" λέγοντας ότι "χρειαζόμαστε ακόμη 3-4 παίκτες", αν και οι ανάγκες της ομάδας, φαίνονται μεγαλύτερες, τόσο για την βασική ενδεκάδα, όσο και για εναλλακτικές επιλογές.
"Θέλουμε να φτιάξουμε μια καλή ομάδα με ισορροπία στο παιχνίδι της και έμφαση στην έδρα της. Πρέπει να προστατέψουμε το σπίτι μας" σημείωσε ο τεχνικός του ΟΦΗ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και εκτός έδρας, ο ΟΦΗ δεν πρέπει να βελτιωθεί καθώς πέρσι κατέγραψε ιστορικό αρνητικό ρεκόρ, χωρίς νίκη εκτός έδρας, όλη τη σεζόν!
"Εκτός έδρας, δεν πρέπει να παίζουμε, απλά για να παίζουμε" είπε πάνω σε αυτό, ο Δέλλας.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, δεν κρύφτηκε ότι θα ήθελε να γίνουν κάποιες ανανεώσεις, που τελικά δεν έγιναν (ο ΟΦΗ είχε καταθέσει πρόταση ανανέωσης σε Βούρο, Τοράλ, Μεγιάδο, Τοράρινσον, αλλά έφυγαν όλοι), αλλά τόνισε ίσως αυτό του δώσει την ευκαιρία, να δεί περισσότερα παιδιά, απο τις υποδομές.
Δείτε παρακάτω δηλώσεις και πλάνα απο την πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ.
Στο πένθος, βυθίστηκε η οικογένεια του αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Νίκου Μποχωρίδη.
Ο πλέι-μέικερ του ΟΦΗ, έχασε τον πατέρα του και τόσο ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, όσο η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, έσπευσαν με ανακοινώσεις του, να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους, στον διακεκριμένο αθλητή της ομάδας.
Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει ότι "το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, στον αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Νίκο Μποχωρίδη, για το θάνατο του πατέρα του. Θερμά συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια Μποχωρίδη, για την μεγάλη απώλεια τους".
Ενώ η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, επίσημαίνει με τη σειρά της, ότι "η οικογένεια μπάσκετ του ΟΦΗ εκφράζει τη βαθιά θλίψη της για την απώλεια του πατέρα του Νίκου Μποχωρίδη, Στέλιου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή. Στέλουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους αγαπημένους του εκλιπόντα. Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.Η κηδεία του Στέλιου Μποχωρίδη θα τελεστεί την Πέμπτη (27/06) στις 18:45 στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου, στον δρόμο Χαριλάου – Θέρμης".
Θερμά συλλυπητήρια και κουράγιο και απο εμάς στον καλό φίλο Νίκο Μποχωρίδη και την οικογένεια του, για την μεγάλη απώλεια τους.
Να ζήσουν να θυμούνται τον πατέρα τους και να τιμούν τη μνήμη του.
Η εποχή του ομογενή Ελληνοκαναδού επιχειρηματία Χάρη Γεωργακάκου και του συνεργάτη του Σταύρου Περακάκη, ξεκίνησε στην ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ.
Νέος προπονητής της ομάδας, ανέλαβε ο Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος, θα έχει συνεργάτες τον Τίτο Κουτεντάκη (γυμναστή αποκατάστασης) και τον Γιώργο Καλομοίρη (προπονητή τερματοφυλάκων).
Τεχνικός διευθυντής, ανέλαβε ο Ανδρέας Ξυδάκης.
Με δήλωση του, ο κ. Χάρης Γεωργακάκος, αναφέρει για την απόφαση του, να αναλάβει την ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ:
"Είναι μεγάλη τιμή για εμένα, να έχω την πλήρη αποδοχή, από την προηγούμενη διοίκηση της ομάδας. Με την εμπιστοσύνη τους, θα πορευτώ μαζί με τους συνεργάτες μου για να επιδιώξουμε το καλύτερο για την ομάδα, εντός και εκτός γηπέδων. Βασίζομαι στο ομαδικό πνεύμα και εμπιστεύομαι πλήρως τους συνεργάτες μου, ιδιαίτερα τον Σταύρο Περακάκη, ο οποίος είναι και εμπνευστής του συνολικού στόχου μας. Σύντομα, θα παραχωρήσω και μια αναλυτική δήλωση, ώστε να γνωρίσουν όλοι τι να περιμένουν φέτος. Έχω ενθουσιαστεί με την ιστορία της ομάδας και γνωρίζω πολύ καλά πού βρισκόμαστε. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε σύντομα".
O κ. Σταύρος Περακάκης ανέφερε με τη σειρά του, ότι "βρήκα το προσοδοφόρο έδαφος που έψαχνα για να χτίσω αυτό που ονειρεύομαι χρόνια. Θα δώσω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου, να αναπτύξω την ομάδα από τις ακαδημίες έως την πρώτη ομάδα. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν με αισιοδοξία, έχοντας στο πλευρό μας αξιόλογους συνεργάτες και στρατηγικές προσθήκες που θα επιτύχουν το πλάνο μας".
Με κοινή τους δήλωση, οι κ.κ. Γεωργακάκος και Περακάκης, αναφέρουν ότι:
"Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κόσμο της ομάδας για τη συνεχή στήριξή τους, καθώς και τους σπόνσορες και χορηγούς μας, που συντέλεσαν καταλυτικά στην έως τώρα πορεία.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον πρόεδρο κ. Δανδάλη αλλά και τον αντιπρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ κ. Καζανάκη για την πολύτιμη προσφορά τους στην ομάδα και την επαγγελματική τους προσέγγιση για την ολοκλήρωση των διαδικασιών της νέας διοίκησης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον προηγούμενο πρόεδρο κ. Μανουσάκη για τη σημαντική συμβολή του και την ανιδιοτελή του αγάπη για την ομάδα. Ευχαριστούμε επίσης όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την αδιάκοπη προσφορά τους.
Ελπίζουμε να σας έχουμε όλους δίπλα μας, στην επόμενη ημέρα.
Τέλος, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια στον απελθόντα προπονητή κ. Κωνσταντίνο Παντζαρίδη, ο οποίος οδήγησε την ομάδα μας σε υψηλά επίπεδα την περυσινή χρονιά. Τον ευχαριστούμε και του ευχόμαστε καλή συνέχεια σε όλες τις επαγγελματικές και προσωπικές του επιδιώξεις, όπως και στους συνεργάτες του".