Στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, προκρίθηκε η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, για πρώτη φορά στην ιστορία της!
Στον ημιτελικό, με την ομάδα του Λευκού Πύργου, που έγινε στα Τρίκαλα, ο ΟΦΗ αναδείχθηκε ισόπαλος 2-2, αλλά επικράτησε στα κριτήρια ισοβαθμίας (κέρδισε στις καλύτερες σκακιέρες) και πήρε την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό, όπου θα αντιμετωπίσει την Τρίτη (3/7) το βράδυ, την Καβάλα.
Tη σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, αποτελούν οι Γιώργος Γκούμας, Παναγιώτης Χριστοδούλου, Γιάννης Κουβίδης, Κυριάκος Βλάχος.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει την σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ και τους εύχεται καλή επιτυχία στον μεγάλο τελικό!
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, καλεί τα μέλη του, τους φίλους της ομάδας, αλλά και τους γονείς και αθλητές απο όλα τα τμήματα του συλλόγου, να στηρίξουν την προσπάθεια της θύρας 4, η οποία την Παρασκευή (5/7) στο κέντρο Αμπελος στις Αρχάνες, διοργανώνει την ετήσια χοροεσπερίδα της.
"Θα είναι μια αυθεντική κρητική βραδιά, με τον Γιώργο Γλυκοκόκαλο.
Ελάτε να τραγουδήσουμε για τον ΟΦΗ, μας όλοι μαζί, σαν μια οικογένεια" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στους ρυθμούς του Ευρωβόλεϊ κοριτσιών U18, που θα γίνει στο Ηράκλειο, βρίσκεται το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, στο οποίο και θα φιλοξενηθεί η διοργάνωση, από την 1η έως την 9η Ιουλίου 2024.
Το Λίντο ...φοράει ήδη τα καλά του, για τους σπουδαίους αγώνες, που αποτελούν την πρώτη τελική φάση ευρωπαϊκής διοργάνωσης, που γίνεται στην Ελλάδα μετά το 1995!
Ηδη στο κλειστό γυμναστήριο, τοποθετήθηκε το ειδικό δάπεδο "τάραφλεξ", με το οποίο θα διεξαχθούν υποχρεωτικά, οι ευρωπαϊκοί αγώνες.
To δάπεδο, ανήκει στην Ομοσπονδία βόλεϊ, η οποία το χρησιμοποιεί για τις διεθνείς διοργανώσεις και το τοποθέτησε εξειδικευμένο συνεργείο.
Θα μείνει στο κλειστό του Λίντο, σε όλη τη διοργάνωση και μετά θα αφαιρεθεί και θα είναι στην διάθεση της Ομοσπονδίας, για άλλους ευρωπαϊκούς αγώνες.
Η Εθνική ομάδα U18, στην οποία μετέχουν και οι δυο αθλήτριες του ΟΦΗ, Εύη Πρινιωτάκη και την Εμμανουέλα Πιτσούλη, βρίσκεται στο Ηράκλειο και ετοιμάζεται να μπεί με αξιώσεις σε αυτό το μεγάλο τουρνουά, που αποτελεί μια γιορτή του βόλεϊ, για την περιοχή μας.
Στο Ηράκλειο, βρίσκονται οι αντίπαλοι της Εθνικής στον πρώτο όμιλο, που είναι η Τουρκία, η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Ουγγαρία, η Φινλανδία και η Λιθουανία.
Οι αγώνες θα γίνουν αποκλειστικά, στο κλειστό του Λίντο, ενώ σαν προπονητήριο, θα χρησιμοποιηθεί το κλειστό γυμναστήριο Καραναστάσης.
Πρώτος αντίπαλος της Εθνικής, είναι η Λιθουανία (1/7, 8μμ) ενώ θα ακολουθήσουν οι αναμετρήσεις με Γερμανία (2/7, 8μμ), Ουγγαρία (3/7, 8μμ), Φιλανδία (5/7, 8μμ), Βουλγαρία (8/7, 8μμ) και Τουρκία (9/7, 8μμ).
Στα ημιτελικά θα προκριθούν οι δυο πρώτες ομάδες, απο κάθε όμιλο, ενώ η τελική φάση θα γίνει στη Ρουμανία.
Η αίσθηση είναι ότι η Εθνική μας, μπορεί να φτάσει ψηλά σε αυτό το τουρνουά, ενώ με την βοήθεια του κρητικού κοινού, μπορεί να κάνει και το κάτι παραπάνω, με την παρουσία της στην τελική φάση και απο εκεί και πέρα, ένα μετάλλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο κορίτσια του ΟΦΗ στο Ηράκλειο η Εθνική για το Ευρωβόλεϊ U18