Με μια τρομερή κούρσα στα 4Χ400 Ανδρών, ο ΟΦΗ κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, που διεξάγεται στο Βόλο και κράτησε ψηλά τη σημαία του ΟΦΗ, στην κορυφαία εγχώρια στιβική διοργάνωση της σεζόν.
Οι αθλητές του ΟΦΗ, Σαατσάκης, Μπεκίρι, Καλογεράκης, Τζατζαράκης, μια ομάδα με αποκλειστικά γηγενείς αθλητές του ΟΦΗ, ανέβηκαν στο βάθρο, με χρόνο 3.15.86 και με την τρίτη θέση, εξασφάλισαν και την μοριοδότηση για τις Πανεπιστημιακές σχολές.
Στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα όμως, έλαμψε ξανά το άστρο της Αφροδίτης Μανιού, η οποία κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο και έδειξε ότι βρίσκεται σταθερά στις κορυφαίες ακοντίστριες της χώρας.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, με βολή στα 51.54 ανέβηκε στο βάθρο και χάρισε ένα ακόμη μετάλλιο στο σύλλογο, σε Πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Ο ΟΦΗ εκτός απο αυτά τα μετάλλια, είχε καλά πλασαρίσματα και σε άλλα αγωνίσματα και όπως ανέφερε ο επικεφαλής του τμήματος Παναγιώτης Αντωνακάκης, αρχηγός της αποστολής στο Βόλο "είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Μιλάμε για το πιο δυνατό και πιο σημαντικό πρωτάθλημα, της χρονιάς. Ο στίβος του ΟΦΗ, έδειξε και πάλι ότι είναι εδώ".
Η διοργάνωση συνεχίζεται και τη Δευτέρα (1/7) με το πρωτάθλημα Κ23, όπου επίσης ο ΟΦΗ, έχει σημαντικές προσδοκίες!
"Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, που κρατάνε ψηλά τη σημαία του συλλόγου!" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδος βόλεϊ U16 Men, που θα γίνει στο Μουζάκι 2-7 Ιουλίου, κλήθηκαν δυο ταλαντούχοι αθλητές του ΟΦΗ.
Ο 14χρονος ακραίος του ΟΦΗ Γιάννης Γωνιωτάκης (γενν. 2010) και ο 14χρονος διαγώνιος Κωνσταντίνος Λαγκουβάρδος (γενν. 2010).
Οι δυο αθλητές του ΟΦΗ, θα δώσουν την μάχη τους, ώστε να βρίσκονται στην τελική αποστολή της Εθνικής ομάδας, για τους αγώνες του Βαλκανικού Πρωταθλήματος, που θα διεξαχθούν στο Μουζάκι στις 18-20/7/2024.
Να σημειωθεί, ότι, οι αθλήτριες του ΟΦΗ Εύη Πρινιωτάκη και Εμμανουέλα Πιτσούλη μετέχουν αυτές τις μέρες στην προετοιμασία της Εθνικής Κορασίδων (U18), για το Ευρωβόλει κοριτσιών, που θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο στο Ηράκλειο, 1-9 Ιουλίου.
Eνώ, μέλος των Εθνικών συγκροτημάτων (U17 κοριτσιών), αποτελεί και η Κωνσταντίνα Παπαδάκη.
Ο Οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, έχει δηλαδή, 5 ενεργούς αθλητές και αθλήτριες, στα Εθνικά συγκροτήματα της χώρας!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θα μπορέσουμε να δούμε στο Ηράκλειο, σύντομα, την Εθνική ομάδα βόλεϊ ανδρών και γυναικών;
Αυτό άφησε να εννοηθεί, χωρίς πολλά λόγια, ο εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας βόλεϊ (ΕΟΠΕ) Περικλής Μπακοδήμος, στο περιθώριο της επίσημης συνέντευξης τύπου, για το ευρω βόλεϊ κοριτσιών Κ18, που φιλοξενείται 1-9 Ιουλίου στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Με τον Πρύτανη του Μεσογειακού Πανεπιστημίου ΕΛΜΕΠΑ Νίκο Κατσαράκη, να κάθεται στο πάνελ, ο κ. Μπακοδήμος, έκανε λόγο για μια νέα συνεργασία που ξεκινάει η Ομοσπονδία με το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, για τη χρήση του εξαιρετικού κλειστού γυμναστηρίου "Μάρκος Καραναστάσης", που θεωρείται ικανό, να φιλοξενήσει διεθνή παιχνίδια.
Εκτός απο τον κ. Μπακοδήμο και ο Πρύτανης, κ.Κατσαράκης, μίλησε με όμορφα λόγια για αυτήν την συνεργασία, που έχει ξεκινήσει με την Ομοσπονδία βόλεϊ, καθώς το Πανεπιστήμιο, διέθεσε και τώρα το κλειστό γυμναστήριο "Καραναστάσης" ως προπονητήριο, για το Ευρω Βολεϊ Κ18.
Οι ξένοι επισκέπτες, αναρωτήθηκαν βέβαια "γιατί δεν γίνονται σε αυτό γήπεδο τα παιχνίδια του ευρω βόλεϊ" (και γίνονται στο Λίντο), καθώς πληροί όλες τις προδιαγραφές.
Πάνω σε αυτό, φαίνεται ότι και με την συνδρομή και της Περιφέρειας (μέσω του Γιώργου Πιτσούλη), έχει ξεκινήσει μια συζήτηση, ώστε το Ηράκλειο, μετά απο πολλά χρόνια, να μπορέσει να φιλοξενήσει ξανά, την Εθνική ομάδα βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών, σε επίσημα διεθνή παιχνίδια.
Ενα ζήτημα, που πρέπει να επιλυθεί είναι η αναβάθμιση που χρειάζεται ο κλιματισμός, στο "Μάρκος Καραναστάσης", αλλά φαίνεται ότι αυτό, μπορεί να ξεπεραστεί, με την συνεργασια όλων των εμπλεκόμενων πλευρών.
Είναι βέβαιο, ότι οι συζητήσεις ΕΟΠΕ-ΕΛΜΕΠΑ-Περιφέρειας, θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα, με πολύ καλή διάθεση συνεργασίας, προκειμένου να δούμε στο Ηράκλειο την Εθνική ομάδα βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών στο Ηράκλειο.