Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το...τρένο της μεγάλης φυγής, συνεχιζεται στον ΟΦΗ.
Μετά τους Βούρο, Μεγιάδο, Τοράλ, Φελίπε, Μοσκέρα, Τοράρινσον, Μπακού, ήρθε και η σειρά του Βραζιλιάνου Λουκάο, να αποχαιρετήσει.
Στην περίπτωση του Βραζιλιάνου αμυντικού, ισχύει αυτό που λέμε: ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.
To διαζύγιο δηλαδή, καλώς βγήκε!
Λίγοι θα θυμούνται τον Λουκάο, καθώς είναι απο τους παίκτες που όπως λέμε "πέρασε και δεν ακούμπησε!".
Κατέγραψε 558 λεπτά, συμμετοχής και 8 ματς.
Βέβαια, η απόκτηση του, είχε έρθει αν θυμάστε, με πολύ πανικό και πίεση χρόνου, καθώς ο στόπερ Μπρεσαν τραυματίστηκε σοβαρά και η ομάδα κινδύνευε, να ξεμείνει απο παίκτες, στην άμυνα.
Ωστόσο, αποδείχθηκε, ότι καλύτερα η ομάδα να είχε εμπιστευθεί ένα νέο παιδί απο τις ακαδημίες, παρά τον Βραζιλιάνο, τον οποίο πήρε με fast track συμφωνία, για συμβόλαιο 4 μηνών!
H ΠΑΕ στην ανακοίνωση του διαζυγίου, τον ευχαριστεί με ευγένεια, για την προσφορά του, αλλά εδώ που τα λέμε τι να του πεί "συγγνώμη, μετανοιώσαμε που σε πήραμε;".
Κρίμα, που ο ΟΦΗ, δεν τόλμησε τότε, να ανεβάσει ένα νέο παιδί απο τις ακαδημίες, αν δεν μπορούσε να βρεί ένα αξιόλογο παίκτη, απο το να εμπιστευτεί ένα ξένο παίκτη, αμφιβόλου αξίας.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα, απο τον 24χρονο στόπερ Γιάννη Χριστόπουλο, που αποτελεί την 4η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ.
Το γιατί αυτό το Ελληνόπουλο, με ύψος 1μ92, έμεινε ελεύθερος απο τον Αστέρα Τρίπολης, για να τον πάρει ο ΟΦΗ, δεν το ξέρω, επίσης.
Ισως στην Τρίπολη, έχουν υπεραριθμία στις θέσεις των στόπερ και έχουν αυτήν την πολυτέλεια.
Κάπως έτσι, ο ΟΦΗ πήρε απο εκεί τον Τσιλιανίδη, τον Πασαλίδη και τον Ριέρα. Θα δείξει, αν έπραξε σωστά.
Εκείνο που ξέρω όμως, είναι ότι τον προτιμώ (τον Χριστόπουλο), απο ένα παίκτη σαν τον Βραζιλιάνο Λουκάο, που αποκτήθηκε με 4μηνο συμβόλαιο, λόγω ανάγκης και πίεσης χρόνου, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Μπρεσάν.
Προτιμώ δηλαδή, να βλέπω ένα Ελληνόπουλο, σε καλή ηλικία και σωματικά προσόντα, αντί ενός αμυντικού, που έτυχε να φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ και υπο άλλες συνθήκες δεν θα περνούσε ούτε έξω απο το γήπεδο.
Και κάτι ακόμη: Τον Χριστόπουλο, τον επέλεξε ο Δέλλας, απο ότι έμαθα.
Αν ο Δέλλας, ένας απο τους κορυφαίους αμυντικούς όλων των εποχών, στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν μπορεί να διακρίνει ότι ένας παίκτης, που αγωνίζεται στη θέση που ο ίδιος μεγαλούργησε, δεν μπορεί να τον βοηθήσει, τότε ποιός, μπορεί να το κάνει;
Τα υπόλοιπα, θα τα δούμε στο γήπεδο. Μπορεί να βγεί, μπορεί και όχι. Ο Δέλλας, πήρε την επιλογή και αυτός τη χρεώνεται.
Ο ΟΦΗ αποκτάει τον Χριστόπουλο, με τη λογική να "γεμίσει" την άδεια αμυντική του γραμμή, ως τρίτο ή τέταρτο στόπερ και απο εκεί και πέρα, αν ο παίκτης μπορέσει να κάνει το κάτι παραπάνω μαγκιά του.
Ο ΟΦΗ, επιμένει στην απόκτηση ενός "βαρβάτου" αμυντικού με ηγετικά χαρακτηριστικά, για να καλύψει το κενό του Βούρου.
Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να "πάει" για ένα καλό δίδυμο, ένα δεξιοπόδαρο και ένα αριστεροπόδαρο κεντρικό αμυντικό (πέρσι είχε μόνο το Γιαννούλη και σε κάποια παιχνίδια έπαιξε και ο Τοράρινσον!), για καλύτερη ισορροπία της άμυνας, που ξαναχτίζεται, απο την αρχή.
Η "φωνή" του Ελληνικού στίβου και ένας απο τους κορυφαίους ρεπόρτερ στον κλασσικό αθλητισμό, ο Νίκος Τσώνης, βρέθηκε στο Ηράκλειο και μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για τις μεγάλες διοργανώσεις, τις 9 Ολυμπιάδες και τα αμέτρητα Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα που έχει περιγράψει με την ΕΡΤ , τα παγκόσμια ρεκόρ αθλητών-θρύλων του αθλήματος, όπως ο Γιουσέιν Μπόλτ, τον οποίο χαρακτηρίζει αθλητή-φαινόμενο, την αδυναμία του για τις μεταδόσεις στις μεγάλες μάχες αθλητών των μεγάλων αποστάσεων, αλλά και τον σπουδαίο Μίλτο Τεντόγλου, για τον οποίο όπως λέει συγκρίνεται πλέον με τον μεγάλο Καρλ Λίους, καθώς κυριαρχεί πλλεον στον κόσμο, στο αγώνισμα του.
Ο Νίκος Τσώνης, μας μίλησε ακόμη, για τους Ολυμπιακούς αγώνες, που έρχονται στο Παρίσι, τι περιμένει απο τους Έλληνες αθλητές, αλλά και την δημοσιογραφία του σήμερα.
Ο Νίκος Τσώνης θυμήθηκε ακόμη τη μεγάλη δήλωση της Βούλας Πατουλίδου (1992) "για την Ελλάδα ρε γαμώτο" που έκανε στον ίδιο, τις κορυφαίες του μεταδόσεις απο το 1987 μέχρι και σήμερα, αλλά και τη "νέα ζωή" που τον περιμένει μετά την συνταξιοδότηση, καθώς συμπλήρωσε τα 68 του χρόνια.
Οσο για το αν σκέφτεται, αυτές τις μεγάλες εμπειρίες που έχει ζήσει με το στίβο, να τις βάλει κάποια στιγμή σε ένα βιβλίο, απάντησε ότι δε το σκέφτεται ακόμη, καθώς η αποχώρηση του, απο την ενεργό δράση είναι σχετικά φρέσκια και θέλει να την απολαύσει!
Ακούστε παραάτω την συνέντευξη με τον ρεπόρτερ-θρύλο του Ελληνικού στίβου Νίκο Τσώνη: