karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ηταν ο παίκτης που «λύτρωσε» τον Εργοτέλη, στο Ατσαλένιο. Στο 88' με το σκορ να είναι 1-1 και την ομάδα του να αγωνίζεται με δέκα παίκτες, πήρε την πρωτοβουλία να εκτελέσει το φάουλ, που έμοιαζε ως η τελευταία ελπίδα, ώστε να «αποδράσει» με τους τρείς βαθμούς η ομάδα του απο μια δύσκολη έδρα και...δικαιώθηκε.

Με ένα καλοχτυπημένο φάουλ με το αριστερό πόδι, που θα το ζήλευε και ο ...Λεάλ, ο οποίος είχε αποχωρήσει απο νωρίς στο παιχνίδι λόγω τραυματισμού, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, του ανήμπορου να αντιδράσει γκολκήπερ του ΠΟΑ Γιαγκιόζη και χάρισε στον Εργοτέλη μια «χρυσή νίκη» στην μάχη του τίτλου.

Είχαν προηγηθεί οι φωνές των γηπεδούχων για την πράγματι «τραβηγμένη» υπόδειξη του διαιτητή Τσαγκαράκη, σε φάουλ πάνω στο Κατσικοκέρη, η οποία έδωσε την ευκαιρία στον Εργοτέλη, για ένα -πιθανότατα- τελευταίο σούτ στο παιχνίδι.

Αυτό το σουτ-φάουλ, έμελλε να κρίνει και το ντέρμπι. «Σκότωσε» τον μαχητικό ΠΟΑ του δευτέρου ημιχρόνου και χάρισε στον Εργοτέλη, τρείς «μεγάλους» βαθνούς στην μάχη του τίτλου.

Οπως εύστοχα είπε ο Αλκης Δημήτρης, στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι «σε αυτά τα παιχνίδια σημασία έχει το αποτέλεσμα, ειδικά όταν κάνεις πρωταθλητισμό, όπως εμείς».

Ο Εργοτέλης πήρε ένα μεγάλο τρίποντο, παίζοντας μάλιστα με δέκα παίκτες και ο Δημήτρης, αναφερόμενος στην φάση του φάουλ, υπογράμμμισε ότι 

«στο φάουλ χρειαζόταν ένα αριστερό πόδι, πήγα εγώ και ήρθε το γκολ», ανέφερε ο έμπειρος κεντρικος αμυντικός, ο οποίος επέστρεψε φέτος στον Εργοτέλη, μετά την θητεία του στον Πλατανιά.

Μάλιστα ο Δημήτρης, είχε αγωνιστεί και στο παιχνίδι ΠΟΑ-Εργοτέλης 0-2, πριν απο 14 χρόνια, όταν οι δυο ομάδες είχαν συναντηθεί για τελευταία φορά στην Δ' Εθνική.

Τότε, ο Εργοτέλης πήρε το πρωτάθλημα και την άνοδο, για να ξεκινήσει την μεγάλη του πορεία για την μεγάλη κατηγορία.

Τώρα, δεν αποκλείεται αυτό το παιχνίδι να του δώσει «αέρα» πρωταθλητή, καθώς βρίσκεται ήδη στο +4 απο τον βασικό του αντίπαλο Ιωνικό, με τον οποίο θα ανταμώσει την μεθεπόμενη αγωνιστική στη Νίκαια.

Ο Αλκης Δημήτρης ανέφερε ακόμη ότι «ήταν μια σημαντική νίκη για την ομάδα μας σε ένα δύσκολο παιχνίδι. Περιμέναμε τον ΠΟΑ ψυχωμένο και μαχητή και εύχομαι να έχει καλή συνέχεια. Εμείς κατά διαστήματα παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Σήμερα ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι και πήγε πιο πολύ στη δύναμη και τη θέληση».

Στον Εργοτέλη, ήδη σκέφτονται το παιχνίδι με την Τριγλία Ραφήνας την Κυριακή στο Παγκρήτιο στάδιο, όπου ο στόχος είναι να «χτίσει» ένα σερί που θα τον κρατήσει στην κορυφή. Για την ώρα, πηγαίνει για το 4Χ4 και...βλέπουμε.

«Αγκάθια» για τον προπονητή του Εργοτέλη Γιάννη Χατζηνικολάου, οι μυικοί τραυματισμοί των Λεάλ και Καλέ, ενώ θα χάσει και τον Τσουμάνγκα ο οποίος αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα στο Ατσαλένιο.

Ετσι, όλα δείχνουν, ότι στο επόμενο παιχνίδι ο προπονητής του Εργοτέλη, ετοιμάζει μια ενδεκάδα μια κάποια νέα πρόσωπα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο

Δείτε τις επίμαχες φάσεις απο το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης

Γ' Εθνική: «Απόδραση» του Εργοτέλη απο το Ατσαλένιο

Ο Εργοτέλης με το γκολ-φάουλ του Αλκη Δημήτρη στην εκπνοή πήρε τη μεγάλη νίκη (1-2) επί του ΠΟΑ στο Ατσαλένιο, σε ένα παιχνίδι με πολλές φάσεις που συζητήθηκαν. Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης απο το Ηρακλειώτικο ντέρμπι της Γ' Εθνικής.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ολοι οι δρόμοι οδηγούν την Κυριακή (25/9, 4.30μμ) στο Ατσαλένιο, όπου ΠΟΑ και Εργοτέλης, κοντράρονται στο μεγάλο Ηρακλειώτικο ντέρμπι του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Αήττητες και οι δυο ομάδες μέχρι σήμερα, μετρούν απο δυο νίκες σε ισάριμθους αγώνες και θέλουν η κάθε μια για δικούς της λόγους, να τριτώσει τις επιτυχίες της.
ΠΟΑ και Εργοτέλης, αναμετρώνται ξανά μετά απο 14 χρόνια, όταν οι δυο ομάδες είχαν ανταμώσει ξανά στην Δ' Εθνική, με τον Εργοτέλη να παίρνει τη νίκη στο Ατσαλένιο στην χρονιά που οι κιτρινόμαυροι πραν την άνοδο στην Γ' Εθνική.
Αυτή τη φορά, ο Εργοτέλης έχει την ποιότητα και τις μεγάλες μεταγραφές, αλλά ο ΠΟΑ είναι μια ομάδα που μέσα στην έδρα της, μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε αντίπαλο, στηριζόμενη στην μεγάλη εμπειρία των Ρουμπάκη-Τριανταφύλλου.
Ο ΠΟΑ πηγαίνει κομπλέ στο παιχνίδι, σε αντίθεση με τον Εργοτέλη που δεν θα έχει τους τραυματίες Καλέ, Ρουσάκη, Ζουμπουλάκη.
Στο γήπεδο του Ατσαλένιου, αναμένεται να μην πέφτει ούτε...καρφίτσα, ενώ η διοίκηση του ΠΟΑ, θα φιλοξενήσει και τους φίλους του Εργοτέλη που θέλουν να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση.
Πάντως ο ουδέτερος ποδοσφαιρικός κόσμος αναμένεται να είναι πολύς στο Ατσαλένιο, καθώς το παιχνίδι, έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Το παιχνίδι θα διευθύνει ο Τσαγκαράκης απο τα Χανιά. Τα εισιτήρια κοστίζουν 10 ευρώ (5 ευρώ για τις γυναίκες).

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi