
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το αίμα νερό δεν γίνεται και η παρουσία του Αλέξη Περογαμβράκη στις εξέδρες της Νέας Σμύρνης, ώστε να δεί το ρεβάνς Κυπέλλου του ΟΦΗ με τον Αχαρναικό, για το Κύπελλο, είναι -για εκείνους που γνωρίζουν-απολύτως φυσιολογική.
Ο «Πέρο» είχε περάσει την Κυριακή το πρωί και απο το ξενοδοχείο Metropolitan όπου είχε καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ, για να δεί απο κοντά τα φιλαράκια του και τους παλιούς του συμπαίκτες.
Ο Αλέξης -άσχετα με το αν συμφωνεί κανείς ή αν διαφωνεί με την επιλογή του -προτίμησε φέτος να κάνει μια «στροφή» στην καριέρα του.
Μετά απο χρόνια στον ΟΦΗ με χαρές και πίκρες, προτίμησε να «αλλάξει» περιβάλλον. Πήγε στον Απόλλωνα Σμύρνης. Μια ομάδα που θα είναι «ανταγωνιστής» του ΟΦΗ, για την άνοδο στην Σουπερ Λίγκ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο Αλέξης «ξέχασε» το παρελθόν του.
Ο ΟΦΗ παραμένει ριζωμένος στην καρδιά του.
Η ομάδα, οι παλιοί του συμπαίκτες, οι φίλοι του, ο κόσμος. Οτι -γενικά-έχει να κάνει με το σύλλογο.
Για όλα αυτά τα παιδιά -ειδικά τους Ελληνες-που έζησαν «άγριες» καταστάσεις στον ΟΦΗ των τελευταίων ετών, αυτή η ομάδα και τα προβλήματα της, «πότισαν» το είναι τους. Εχουν γίνει πιά ένα με αυτήν. Ανεξάρτητα με το αν βρίσκονται σε αυτήν ή όχι.
Κάποια στιγμή, έρχεται για όλους η ώρα της μεγάλης απόφασης. Της επιλογής.
Ο Περογαμβράκης αποφάσισε να «αλλάξει» περιβάλλον. Να κάνει αυτό που δεν έκανε πέρσι το καλοκαίρι, όταν οι περισσότεροι κούνησαν μαντίλι, βλέποντας τον ΟΦΗ να καταστρέφεται.
Παρ' ότι έμεινε στον ΟΦΗ στα «χωράφια» της Γ' Εθνικής, τον βοήθησε τα μέγιστα στην προσπάθεια για την άνοδο (17 γκολ-πρώτος σκόρερ), αλλά και είχε και ο ίδιος αρχίσει να απολαμβάνει επιτέλους οικονομικά αυτό που δικαιούται (είχε το μεγαλύτερο συμβόλαιο πέρσι), απο ένα ΟΦΗ, απο τον οποίο έχασε-και αυτός όπως και άλλοι-αρκετά χρήματα, προτίμησε τελικά να αποχωρήσει.
Είναι δικαίωμα του. Και εν τέλει ο ίδιος θα εισπράξει τα θετικά ή τα αρνητικά της επιλογής του.
O φίλος μου ο Αλέξης, γνωρίζει πολύ καλά και την δική μου γνώμη. Οτι θα έπρεπε να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε πέρσι στον ΟΦΗ.
Ακόμα όμως και αν δεν το έκανε, θα θέλαμε να το κάνει με μια ομάδα, της Σούπερ Λίγκ ή του εξωτερικού και σαφώς με μεγαλύτερη δυναμική και προοπτική απο αυτήν που τελικά επέλεξε.
Αυτό δεν έχει πλέον σημασία. Ο χρόνος θα δείξει αν έπραξε σωστά ή έκανε λάθος.
Καμιά φορά και η «αλλαγή» είναι καλή για όλους. Βλέπεις τα πράγματα πιο καθαρά και προχωράς.
Σε κάθε περίπτωση ο Αλέξης, θα ενδιαφέρεται πάντα για τον ΟΦΗ και θα θέλει το καλό του και δεν θα πρέπει να αποτελεί «έκπληξη» για κανένα, αν θα πηγαίνει να βλέπει την πρώην ομάδα του, όταν του το επιτρέψουν οι αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Οσοι υποστηρίζουν το αντίθετο, απλά δεν ξέρουν τον Αλέξη...
Στην φωτογραφία ο Αλέξης Περογαμβράκης παρακολουθεί μαζί με τον Ανέστη Νάστο του ΟΦΗ το παιχνιδι με τον Αχαρναικό...


Ο ΟΦΗ είναι μια οικογένεια και αυτό θα αποτελέσει το μεγάλο του όπλο στη φετινή χρονιά στην Football league.
Το καλό και οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στην κρητική ομάδα, φαίνεται μέσα, αλλά και έξω απο το γήπεδο. Οι παίκτες είναι μια παρέα, μια οικογένεια, μέσα και έξω απο αυτό.
Μια ακόμη επιβεβαίωση του καλού κλίματος που υπάρχει στον ΟΦΗ, ήρθε στο «μπάρμπεκιου» που έκανε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης στο ποδοσφαιρικό τμήμα, την Πέμπτη (22/9) το βράδυ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με αφορμή την πρόκριση της ομάδας στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στην όμορφη ομιλίτικη βραδιά το «παρών« έδωσαν ακόμη εκτός απο την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ (Πολεμαρχάκης, Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης, Ανδριαδάκης), οι μέτοχοι του ΟΦΗ (Αντίπας Σηφάκης, Κώστας Αρχοντάκης, Γιάννης Φασουλάς, Παντελής Σαπουνάκης, Βασίλης Ζηδιανάκης, Γιώργος Πλουμάκης), γεγονός που έδειξε ότι ο ΟΦΗ και διοικητικά είναι «δεμένος» και ισχυρός.
Ακόμη, παρούσα, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Δανδάλης, Σπυριδάκης, Αντωνακάκης, Καμπάκας), οι χορηγοί της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Σφακιανάκης και Νίκος Πλατάκης, ο πρόεδρος της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ Ανδρέας Μανουσάκης, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νικος Τζώρτζογλου με τον Γιώργο Βοζικάκη.
50 κιλά (!) κρέας ψήθηκαν στις ψησταριές που πήραν ...φωτιά στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ και οι παίκτες της κρητικής ομάδας, πέρασαν μια «ζεστή» βραδιά, το ...αλατοπίπερο της οποίας ήταν η παρουσία του κρητικού συγκροτήματος του Οφητζή λιράρη Γιώργου Γλυκοκόκαλου, ο οποίος έχει συνθέσει το ιδιαίτερα αγαπητό τραγούδι για τους φίλους του ΟΦΗ «90 χρόνια ασπρόμαυρης ζωής».
Ο Γιώργος Γλυκοκόκαλος με τη λίρα του και ο Λευτέρης Χριστοδουλάκης με το λαγούτο του, εκτόξευσαν το κέφι στα ύψη, με τους παίκτες του ΟΦΗ , σαν μια ωραία παρέα να τραγουδούν και να στέλνουν «μηνύματα» ότι η ομάδα αυτή έχει πια ξαναγίνει οικογένεια και αυτό φαίνεται μέσα και έξω απο το γήπεδο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης διασκέδασε μαζί με τους παίκτες και τους ευχήθηκε να έχουν υγεία, ενώ τους υπογράμμισε τη σημασία αυτό το κλίμα, να διατηρηθεί όλη τη χρονιά, ώστε ο ΟΦΗ να επανέλθει εκεί που του αξίζει.
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ ΤΟΥ ΟΦΗ
Η προσφορά του Οκτωβρίου απο τη νέα ακαδημία ποδοσφαίρου Γκέραρντ-Παπαδάκης, που λειτουργεί στο Παγκρήτιο στάδιο:
«Προσφορά μόνο για τον Οκτώβριο!
Προλάβετε την νέα και μοναδική προσφορά της ακαδημίας μας.
20% έκπτωση για τα παιδιά που θα εγγραφούν στην ακαδημία μας μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου 2016. Από 50, τώρα 40 ευρώ ο μήνας μέχρι το τέλος της ποδοσφαιρικής σεζόν!!!
Η προσφορά ισχύει για τα πρώτα 50 παιδιά και για τα παιδιά που έχουν ήδη εγγραφεί.
Για πληροφορίες καλέστε μας στο 6941571901 ή επισκεφθείτε μας στην θύρα 1 του Παγκρητίου σταδίου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: GERARDS-PAPADAKIS SOCCER ACADEMΥ:H NEA ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.