Ισόπαλος με σκορ 2-2 αναδείχθηκε ο ΟΦΗ με τον Ηρόδοτο, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Ο Νίκος Νιόπλιας χρησιμοποίησε κυρίως παίκτες που δεν είχαν μεγάλο χρόνο συμμετοχής στα τελευταία παιχνίδια και τσέκαρε την αγωνιστική τους κατάσταση.
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα απο το φιλικό του ΟΦΗ με τον Ηρόδοτο, που έληξε 2-2 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φιλική ισοπαλία του ΟΦΗ με τον Ηρόδοτο
«Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα» ανέφερε ο επιθετικός του ΟΦΗ Νίκος Βρεττός, ο οποίος είχε συμμετοχή και στα δυο γκολ του ΟΦΗ στο φιλικό παιχνίδι με τον Ηρόδοτο (2-2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο νεαρός επιθετικός ανέφερε πως «ήταν ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας για μας. Περιμένουμε και ανυπομονούμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, γιατί αρχίσαμε νωρίς προετοιμασία. Τα φιλικά είναι για να διορθώνουμε τα λάθη. Στο πρώτο ημίχρονο πήγαμε καλά, όχι ως και στο δεύτερο.
Μας βγήκε η κούραση. Συνεχίζουμε τη δουλειά και έχουμε ένα ακόμη φιλικό το Σάββατο με τον ΑΟΧανιά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φιλική ισοπαλία του ΟΦΗ με τον Ηρόδοτο (2-2)
Ο Εργοτέλης με το γκολ-φάουλ του Αλκη Δημήτρη στην εκπνοή πήρε τη μεγάλη νίκη (1-2) επί του ΠΟΑ στο Ατσαλένιο, σε ένα παιχνίδι με πολλές φάσεις που συζητήθηκαν. Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης απο το Ηρακλειώτικο ντέρμπι της Γ' Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο