karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με τις καλυτερες εντυπωσεις αποχώρησαν οι αποστολες του πρωτου διεθνή τουρνουά μπασκετ Crete 1st International Basketball Tournament που έγινε με επιτυχία στο Ηράκλειο Κρήτης από Δήμο Ηρακλείου, ALFA PLUS A.E,ΕΚΑΣΚ και ηταν υπο την αιγίδα της ΓΓΑ.Και δεν ηταν μόνο οι αποστολες που χαρηκαν απ ολες τις πλευρες την παραμονή τους στο Ηράκλειο.Ηταν και οι φίλαθλοι της Κρητης οι οποιοι ευχαριστήθηκαν μπάσκετ από κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης και αγκάλιασαν την διοργάνωση.

Πανω από 8000 κοσμου ειδαν τους αγώνες και θαύμασαν Ολυμπιακό , Αναντολού Εφές, Ερυθρό Αστέρα και Χαποέλ Ιερουσαλήμ. Η συμμέτοχή τους στην διοργάνωση ,των παιδιών στο 3χ3 και των χορηγών δινει θάρρος και δύναμη στους διοργανωτές να συνεχίσουν την προσπάθεια που ξεκίνησαν .

Ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς ικανοποιημένος από την επιτυχία του τουρνουά τόνισε: «Οι τέσσερις φιλοξενούμενες ομάδες εξέφρασαν την πλήρη ικανοποίησή τους για την οργάνωση του τουρνουά σε όλα τα επίπεδα.Οι φίλαθλοι της Κρήτης αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια και μαζί τους βάζουμε τις βάσεις για να γίνει θεσμός».Στο ιδιο μήκος κύμματος και ο διευθύνων σ΄υμβουλος της ALFA PLUS A.E Μανώλης Ρουσάκης. «Ευχαριστούμε ολους τους φιλάθλους που αγκάλιασαν την δύσκολη αυτή προσπάθεια.Ολες οι αποστολες εφυγαν ενθουσιασμένες από την διοργάνωση ,ο κοσμος ικανοποιήθηκε όπως και οι χορηγοί μας.Τα μηνύματα που παίρνουμε είναι ενθαρυντικά και μας δίνουν δύναμη στην δύσκολη προσπάθεια που εχουμε ξεκινήσει.»

Ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ, Μπάμπης Μαρκάκης αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του ''Crete 1st International Basketball Tournament'' επεσήμανε το ρόλο της τοπικής Ένωσης μπάσκετ, αλλά και τον στόχο της, που πηγάζει από τέτοιου είδους διοργανώσεις:

΄΄ Όταν πριν από τέσσερα χρόνια η ΕΚΑΣΚ , ξεκίνησε μια προσπάθεια για την αναβάθμιση του Κρητικού μπάσκετ αγωνιστικά και οργανωτικά, αλλά και την εκμετάλλευση του κλειστού στα ΄΄ Δύο Αοράκια΄΄ με στόχο να δώσουμε όσο γίνεται περισσότερη ώθηση στα τμήματα υποδομής και στις αναπτυξιακές ηλικίες των ομάδων της από την έλλειψη υψηλών παραστάσεων, ελάχιστοι πίστεψαν σε αυτή.

Σε συνεργασία όμως με τους τοπικούς φορείς , φιλοξενήσαμε αρκετές διεθνείς διοργανώσεις,, σε συλλογικό και εθνικό επίπεδο , οι οποίες κατά δήλωση όλων των συμμετεχόντων , στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία.

Νοιώθουμε λοιπόν, μεγάλη ικανοποίηση και δικαιωμένοι, που κι αυτό το ''Crete 1st International Basketball Tournament'' απέσπασε τα εύσημα και τα καθολικά συγχαρτήρια, από όλες τις ομάδες που έλαβα μέρος σε αυτό, κατά δήλωση των εκπροσώπων τους.

Η ΕΚΑΣΚ πιστή στις αρχές της, θα συνεχίσει να είναι αρωγός και να πρωτοστατεί σε τέτοιου είδους διοργανώσεις,είτε σε Εθνικό είτε σε συλλογικό επίπεδο, έχοντας ως μοναδικό στόχο και μέλημα της , την καλύτερη δυνατή ώθηση και ανάπτυξη του Κρητικού μπάσκετ σε όλα τα αγωνιστικά και οργανωτικά επίπεδα΄΄.

 

Ικανοποιημένος για την εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου στο φιλικό με τον ΑΟ Χανιά (0-0) στα Περιβόλια δήλωσε ο προπονητής του Κισσαμικού, Σπύρος Μπαξεβάνος. Η τοποθέτηση του προπονητή της ομάδας των Χανίων για το φιλικό του Σαββάτου (24/09):

«Το χαρακτηριστικό της Football League αυτό είναι. Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο ούτε εμείς ούτε ο ΑΟΧ πετύχαμε κάποιο τέρμα, αν και γίνανε ευκαιρίες. Δεν μπήκαμε καθόλου καλά στην αρχή, στο πρώτο ημίχρονο. Ένα ημίχρονο στο οποίο ήμασταν εκνευρισμένοι, δεν ξέρω τι έφταιξε. Προσπαθήσαμε να βρούμε τα πατήματά μας, είναι το πλαστικό και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στο χόρτο; Είναι ένας εκνευρισμένος που είχαμε και δεν θέλω να πω τους λόγους που τσάμπα εκνευρίστηκαν τα παιδιά; Στο δεύτερο ημίχρονο όμως αυτό που ήθελα να δω για την ομάδα, κάποια στοιχεία, τα είδα. Απειληθήκαμε σίγουρα στο πρώτο ημίχρονο από ατομικά λάθη δικά μας καθαρά, αλλά σε ένα κακό ημίχρονο δικό μας πάλι καταφέραμε και πετύχαμε ένα γκολ που ακυρώθηκε ως οφσάιντ, κάναμε τις δικές μας ευκαιρίες κι εμείς. Στο δεύτερο ημίχρονο νομίζω τα παιδιά μπήκαν πιο ήρεμα, προσπάθησαν να παίξουν, δημιούργησαν κάποιες καταστάσεις στην αντίπαλη εστία, το ίδιο και ο αντίπαλος. Είναι τα παιχνίδια αυτά που όποιος πετυχαίνει κάποιο τέρμα κερδίζει και το παιχνίδι. Είμαστε ικανοποιημένοι μέχρι έναν βαθμό για το δεύτερο ημίχρονο, για το πρώτο ημίχρονο έχουμε απαιτήσεις πολύ περισσότερες από τα παιδιά γιατί ξέρουμε τις δυνατότητές τους».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εμειναν στο «μηδέν» ΚΙσσαμικός και ΑΟΧανιά

Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (26/9) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες του ΟΦΗ επέστρεψαν στις προπονήσεις, μετά το ρεπό που είχαν την Κυριακή.

Δερμιτζάκης, Μπολάκης, Μιλοσάβλιεφ και Νάστος ήταν απόντες από το προπονητικό πρόγραμμα της ομάδας, κάνοντας ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.

Εβδομάδα φιλικών για τον ΟΦΗ, καθώς την Τετάρτη (28/9) θα αντιμετωπίσουν τον Ηρόδοτο  στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο (4μμ) και το Σάββατο τον ΑΟΧανιά στο Γεντί Κουλέ (5.30μμ).

Το προπονητικό πρόγραμμα του ΟΦΗ συνεχίζεται με προπόνηση που θα γίνει την Τρίτη (27/9) το απόγευμα προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi