karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε περίοδο προετοιμασίας βρίσκεται το βόλει του ΟΦΗ, που ανεβάζει στροφές ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος της Α2, στις 5 Νοεμβρίου.

Το προπονητικό πρόγραμμα του προπονητή του ΟΦΗ Δημήτρη Ζλατιλίδη, περιλαμβάνει πρωινή προπόνηση ενδυνάμωσης στo Παγκρήτιο στάδιο και το απόγευμα τακτική στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

«Είμαστε στην περίοδο που χτίζουμε την ομάδα για τη νέα περίοδο. Περνάμε καθημερινά 7-8 ώρες στο γήπεδο.

Φέτος ο ΟΦΗ έχει υψηλούς στόχους στην κατηγορία και θα κάνουμε ότι χρειαστεί για να πετύχουμε»  τονίζει στην επίσμη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.grο προπονητής της μάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.

Στις σκέψεις των ανθρώπων του ΟΦΗ είναι και η συμμετοχή σε κάποιο τουρνουά εκτός Κρήτης για δυνατά φιλικά παιχνίδια.

Η φωτογραφία είναι απο τον αγιασμό του τμήματος βόλει του ΟΦΗ, που έγινε παρουσία του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, ο οποίος είναι και ο επικεφαλής του τμήματος.

Το μπάσκετ του ΟΦΗ επιστρέφει στις Εθνικές κατηγορίες (Γ' Εθνική) και ο άνθρωποι της ομάδας οργανώνονται, για να παρουσιάσουν ένα αξιόμαχο σύνολο.

Με προπονητή τον Γιάννη Κόκκινο και μεταγραφές -κυρίως-αθλητών απο την Κρήτη, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να κάνει μια καλή χρονιά στην κατηγορία και να βάλει τις βάσεις για τα επόμενα χρόνια.

Το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 16 Οκτωβρίου και ήδη τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, έχουν ξεκινήσει την προσπάθεια διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας, ώστε να βρούν κάποια εσοδα στην προσπάθεια που θα κάνουν.

Τα εισιτήρια διαρκείας της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, παρουσιάζουν ζήτηση απο τους φίλους της ομάδας και κοστίζουν 40 ευρώ για τους 13 αγώνες πρωταθλήματος που θα δώσει ο μπασκετικός ΟΦΗ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Για τους γονείς που έχουν αθλητές στην ακαδημία μπάσκετ του ΟΦΗ, το εισιτήριο διαρκείας κοστίζει 30 ευρώ.

Οι άνθρωποι του μπασκετικού ΟΦΗ απευθύνουν έκκληση στον κόσμο της ομάδας, να στηρίξει με την αγορά ενός εισιτηρίου διαρκείας, την προσπάθεια του μπασκετικού ΟΦΗ και την επιστροφή του στις Εθνικές κατηγορίες.

Οπως επισημαίνει εκ μέρους της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ ο Συμμεών Καμπάκας  στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr «θέλουμε κοντά μας τον κόσμο του ΟΦΗ στην προσπάθεια που θα κάνουμε. Η αγορά ενός εισιτηρίου διαρκείας θα είναι για μας μια μεγάλη βοήθεια στην προσπάθεια που κάνουμε για να βρούμε έσοδα. Χρειαζόμαστε στήριξη για την απόφαση που πήραμε, να επαναφέρουμε σιγά-σιγά το μπάσκετ του ΟΦΗ» τονίζει.

Οι κάρτες των εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ έχουν ήδη κυκλοφορήσει με το γνωστό σύνθημα και της ποδοσφαιρικής ομάδας «και ας φάγαμε ξενέρες στις δύσκολες σου μέρες, εμείς θα είμαστε για πάντα εδω».

Οπως το ποδόσφαιρο ξεκίνησε απο τα χαμηλά (Γ' Εθνική) την πορεία του για να επιστρέψει εκεί που ανήκει, έτσι και το μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκινάει και πάλι την προσπάθεια επιστρΟΦΗς του, στο προσκήνιο του ελληνικού μπάσκετ.

Ενας δρόμος δύσκολος, τον οποίο για να τον διαβεί με επιτυχία θα χρειαστεί τη στήριξη του κόσμου του.

 Εισιτήρια διαρκείας της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ διατίθενται καθημερινά απο τα γήπεδα της οδού Εφόδου.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα ντέρμπι με όνομα...βαρύ σαν ιστορία διεξάγεται την Κυριακή (25/9) στο Ατσαλένιο.

Μετά απο 14 χρόνια, ανταμώνουν ξανά ΠΟΑ και Εργοτέλης στην ίδια κατηγορία!

Μεγάλες μάχες, μεγάλες κόντρες, αξέχαστα παιχνίδια με ένταση, φανατισμό και πάθος έχουν γίνει σε αυτό το γήπεδο, όπου στα παιχνίδια των δυο ιστορικών ομάδων του Ηρακλείου «έπεφταν κορμιά», στις χαμηλές κατηγορίες.

Τι παιχνίδια έχουμε δεί κατά καιρούς μεταξύ τους! Σπουδαία μάτς. Τόσο στο Ατσαλένιο, όσο και στο Μαρτινέγκο. Και τι παιχταράδες και απο τους δυο.

Ποιούς να πρωτοθυμηθείς. Μηλιάρας, Καλογεράκης, Γιακουμάκης, Μπαστουνάς, Ρωμανάκης, Ταουσιάνης,  Τριανταφύλλου, Ρουμπάκης μερικοί απο τον ΠΟΑ, που μου έρχονται στα γρήγορα στο μυαλό. Χατζάκης, Λεκάκης, Λαμπράκης, Σουτζής, Οικονομάκης, Μαρνελάκης, Ανδρεαδάκης, Κουτσάκης, Αργυράκης, Γωνιωτάκης, κάποιοι απο τον Εργοτέλη!

Είναι χαρακτηριστικό ότι απο τα παιχνίδια που έγιναν πριν απο 14 χρόνια, θα ανταμώσουν σήμερα 4 παίκτες! Ο Ρουμπάκης, ο Τριανταφύλλου, ο Τζανής και ο Αλκης Δημήτρης. Ο τελευταίος έπαιζε τότε στον Εργοτέλη και θα είναι και σήμερα στην σύνθεση των κιτρινόμαυρων. Ο Τζανής ήταν τότε στον ΠΟΑ, σήμερα στο Εργοτελη και οι Τριανταφύλλου και Ρουμπάκης, έπαιζαν τότε στον ΠΟΑ και είναι και σήμερα το βαρύ πυροβολικό του!

«Περιμέναμε πολλά χρόνια αυτό το παιχνίδι» λένε στο Ατσαλένιο και ακόμα και αν τα χρόνια έχουν περάσει και οι «κόντρες» δεν έχουν πια την ένταση του παρελθόντος, είναι βέβαιο ότι το παιχνίδι θα είναι «ζόρικο» μέσα και έξω απο το γήπεδο-κλουβί του Ατσαλένιου.

Την τελευταία φορά (2001-2), ο Εργοτέλης είχε το πάνω χέρι. Κέρδισε και τα δυο παιχνίδια με 1-0 μέσα και 0-2 στο Ατσαλένιο. Ηταν στην Δ' Εθνική. Η οποία βέβαια σε δυναμική και ποιότητα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα απο τη σημερινή Γ' Εθνική!

Ηταν η χρονιά, που ο Εργοτέλης του Μύρωνα Σηφάκη και του διδύμου Τζώρτζογλου-Σουλτάτου, ξεκινούσε την ανοδική πορεία απο την Δ' Εθνική στην Σούπερ Λίγκ.

Και πράγματι, τότε ο Εργοτέλης πήρε το πρωτάθλημα και ανέβηκε κατηγορία, ξεκινώντας την μεγάλη αυτή πορεία, που τον έφερε μερικά χρόνια αργότερα, στα «σαλόνια» του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Ο ΠΟΑ ποτέ δεν κατάφερε ποτέ να «ξεφύγει» απο αυτές τις κατηγορίες. Ηταν και είναι όμως όμως πάντα, μια υπολογίσιμη ποδοσφαιρική δύναμη.

Κάποια στιγμή ο ΠΟΑ, καθιερώθηκε στην Γ' Εθνική, αλλά η «συνήθεια» της σωτηρίας, τον κούρασε, έχασε τα κίνητρα του, έπαιξε με τη φωτιά και ...κάηκε! Επεσε στο τοπικό και φέτος επανήλθε, με στόχο να παραμείνει σε μια κατηγορία που δικαιωματικά αξίζει να βρίσκεται ως σύλλογος, με υποδομές, μια νοικοκυρεμένη διοίκηση και αξιόπιστες γηπεδικές εγκαταστάσεις.

Σήμερα ο Εργοτέλης, είναι ο πρωταθλητής των μεταγραφών στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Αλλά ο ΠΟΑ, είναι ομάδα που μπορεί να τον βάλει σε μεγάλο «πρόβλημα», αν δεν μπορέσει να επιβάλει το ρυθμό του στο παιχνίδι.

Οι γηπεδούχοι παίρνουν μεγάλη δύναμη απο τους «παππούδες» Τριανταφύλλου και Ρουμπάκη, οι οποίοι αν...θυμώσουν, μπορεί και να καταστρέψουν τον Εργοτέλη!

Οι «κιτρινόμαυροι» υπερτερούν συνολικά σε ποιότητα. Θα τους λείψει ο Βραζιλιάνος Καλέ, αλλά οι Λεάλ, Κατσικοκέρης, Πόι, Μισέλ, είναι παίκτες που μπορούν να πάρουν την ομάδα στην «πλάτη» τους σε τέτοια παιχνίδια.

Θα γίνει ωραίο μάτς! Ο ΠΟΑ προέρχεται απο το μεγάλο διπλό στην Κηφισιά (1-2), μια νίκη που ανέβασε το «ταβάνι» της ομάδας, ενώ ο Εργοτέλης έχει και αυτός το «δυο στα δυο» με τους αδύναμους όμως Προοδευτική (έξω) και Ρόδο (μέσα).

Το  παιχνίδι στο Ατσαλένιο θα είναι αντικειμενικά, το πιο ισχυρό «κρας-τεστ» για τους επίδοξους πρωταθλητές.

Στο «κλουβί» του Ατσαλένιου, δεν θα πέφτει ούτε καρφίτσα! Το ποδοσφαιρικό κοινό της πόλης «αγαπάει» τέτοια παιχνίδια και είναι βέβαιο ότι θα σπεύσει στο γήπεδο.

Ευνοεί (ακόμη) το ότι ο ΟΦΗ, δεν έχει αγωνιστική υποχρέωση και γενικά το ματς αυτό είναι ότι καλύτερο μπορεί να επιλέξει κανείς αν θέλει να περάσει το απόγευμα της Κυριακής του, στο «ποδοσφαιρικό» γήπεδο του Ατσαλένιου.

Αυτά τα παιχνίδια -συνήθως-μένουν στην ...ιστορία. Ας το έχουν κατά νου οι πρωταγωνιστές, ώστε να το χαρούν πρώτα αυτοί, για να δώσουν και σε όλους εμάς στην εξέδρα το «σύνθημα» να  βοηθήσουμε, ώστε όλοι να ασχοληθούμε μόνο με το «παιχνίδι» και τίποτε άλλο, μπορεί να αμαυρώσει μια τόσο ωραία και αυθεντική ποδοσφαιρική μονομαχία...

Καλό παιχνίδι!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στο Ατσαλένιο

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi