Στο μοναδικό παιχνίδι της Α1 ΕΠΣΗ το Σάββατο, ο ΠΑΝΟΜ κέρδισε την Δόξα Γαλιάς με 1-0. Είχαμε όμως παιχνίδια και για τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
A1 EΠΣΗ-3η Αγωνιστική
ΠΑΝΟΜ - Δόξα Γαλιάς 1-0
Α2 ΕΠΣΗ-3η Αγωνιστική
Ραύκος - Ν. Εργοτέλη 1-5
Ελπίδες - Μαραθώνας 2-0
Ανάληψη - Λίντο 2-3
Α.Ο. Καμινίων - ΑΕΚ 0-1
Ν. Ηροδότου - Τύλισος 1-1
Β ΕΠΣΗ-1ος Όμιλος
2η Αγωνιστική
Πήγασος - Γούβες 3-1
Μοχός - Βόνη 3-3
Ερμής - Πόρος 0-2
Β΄ΕΠΣΗ-2ος Όμιλος
2η Αγωνιστική
Πυργιώτισσα - ΟΦΗ 94 1-7
Στον ΟΦΗ το κλίμα είναι πολυ καλό, η ομάδα προκρίθηκε στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος και έτσι με απόφαση του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, την Πέμπτη (22/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα γίνει μπάρμπεκιου για το τεχνικό επιτελείο και το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Είναι μια κίνηση που έρχεται να επιβεβαιώσει, ότι ο ΟΦΗ είναι μια οικογένεια, ειδικά αυτήν την εποχή, όπου η ομάδα ανεβάζει στροφές και πέτυχε και την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος και μάλιστα με μια αξιόπιστη εμφάνιση, στο δεύτερο παιχνίδι με τον Αχαρναικό στη Νέα Σμύρνη (0-2).
Ετσι μετά την απογευματινή προπόνηση της Πέμπτης, η...ψησταριά στο αθλητικό κέντρο, θα πάρει φωτιά και στον ΟΦΗ θέλουν να περάσουν μια όμορφη βραδιά.
Το...τραπέζι στην ποδοσφαιρική ομάδα του Εργοτέλη, έκανε ο επίτιμος πρόεδρος της ομάδας Γιώργος Σουλτάτος στο «Iraklio Bowling Center». Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η διοίκηση του Εργοτέλη:
"Μετά από πρόσκληση του Επίτιμου Προέδρου του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, Γιώργου Σουλτάτου, δείπνησαν χθες στο «Iraklio Bowling Center» τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Συλλόγου.
Η βραδιά κύλησε σε άριστο οικογενειακό κλίμα και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τα γευστικότατα εδέσματα.
Η διοίκηση του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ευχαριστεί θερμά τον Γιώργο Σουλτάτο και το προσωπικό του «Iraklio Bowling Center» για την εξαιρετική φιλοξενία. Τους ευχόμαστε υγεία και καλές δουλειές!"