karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Απο το «γλυκό» του αριστερό πόδι, προήλθλαν με ισάριθμες ασίστ τα δυο γκολ που πέτυχε ο ΟΦΗ (Βουό και Ράντι), κόντρα στον Αχαρναικό (0-2), με αποτέλεσμα η κρητική ομάδα να σφραγίσει την πρόκριση στους μίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.

Ο Αγγελος Χαντί, που ήταν ο «μαέστρος» στη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ, μίλησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr για την σοβαρή εμφάνιση του ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη, την ετοιμότητα της ομάδας, για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league, για τη δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ, αλλά και τη δική του παρουσία.

Για τις ...ασίστ που έδωσε κόντρα στον Αχαρναικό, ο 28χρονος μέσος, ανέφερε πως «για να βγάλεις μια καλή μπαλιά, πρέπει να γίνει και μια σωστή κίνηση. Εχουμε παιδιά στην ομάδα, που ψαχνουν το γκολ και είναι καλοί παίκτες. Αυτό με βοηθάει πολύ. Είδα τον Βουό στο πρώτο γκολ και τον Ράντι στο δεύτερο, σε καλή θέση, τους έστειλα τη μπάλα και εκείνοι την έσπρωξαν στα δίχτυα. Σε κάθε περίπτωση όμως, η νίκη-πρόκριση της ομάδας, είναι συνολικό αποτέλεσμα απο όλη την ομάδα και όχι μόνο απο τις συνεργασίες στις φάσεις των γκολ, που βάλαμε».

Για την σημασία της πρόκρισης του ΟΦΗ, ο Χαντί ανέφερε ότι «είναι σημαντική η πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου και τη θέλαμε σαν ομάδα. Ποτέ δεν πέρασε απο το μυαλό μας, να φύγουμε τόσο νωρίς απο τη διοργάνωση. Περάσαμε στους ομίλους και περιμένουμε αντιπάλους, που θα είναι και απο τη Σούπερ Λίγκ και θα προσπαθήσουμε και σε αυτά τα παιχνίδια να δείξουμε το καλύτερο μας πρόσωπο».

Για την εικόνα του ΟΦΗ στα δυο παιχνίδια με τον Αχαρναικό, ο Αγγελος Χαντί ανέφερε ότι «ήμασταν η καλύτερη ομάδα και στα δυο παιχνίδια και περάσαμε δίκαια, στην επόμενη φάση. Στο δεύτερο παιχνίδι, ήμασταν σαφώς πιο βελτιωμένοι σε σχέση με το πρώτο».

Για το αν ο ΟΦΗ είναι έτοιμος για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος της Football league o μέσος του ΟΦΗ ανέφερε ότι «φυσικά και είμαστε έτοιμοι. Η ομάδα έχει κάνει σοβαρή δουλειά και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Καλό είναι να έχεις παίκτες, που είναι μεγάλα ονόματα, αλλά το δικό μας πλεονέκτημα, σε σχέση με τις άλλες ομάδες, είναι ότι είμαστε ομάδα. Εχουμε παίκτες που παίουν για την ομάδα και αυτό κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό».

Για την δική του πολύ καλή εμφάνιση στο παιχνίδι της Νέας Σμύρνης, τόνισε ότι «προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να βοηθάω την ομάδα να κερδίσει. Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και θελω να βγάλω ασπροπρόσωπους, εκείνους που με πιστεύουν. Δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα. Οταν αρχίσει το πρωτάθλημα, θα δώσω ότι έχω και δεν έχω για να πάρει ο ΟΦΗ την άνοδο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δείτε τη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ

Ο Εργοτέλης διέψευσε με ανακοίνωση του, ότι έκανε πληρωμές παραμονές του αγώνα με τον ΠΟΑ, ως κίνηση για να δώσει έξτρα κίνητρο στους παίκτες του για το Ηρακλειώτικό ντέρμπι του Ατσαλένιου. Επισημαίνει ότι οι παίκτες του Εργοτέλη δεν χρειάζονται έξτρα ώθηση για να κάνουν το καθήκον τους, ενώ εύχεται να γίνει ένα παιχνίδι γιορτή, ένας ωραίος και καθαρός αγώνας που να τον χαρεί ο κόσμος του Ηρακλείου και να κερδίσει ο καλύτερος.

Αναλυτiκά η ανακοίνωση του Εργοτέλη:

«Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε δημοσίευμα στον ηλεκτρονικό Τύπο, για το οποίο έχει γίνει ήδη «κουβέντα», περί πληρωμών στο ποδοσφαιρικό τμήμα ενόψει του αγώνα της Κυριακής.

Επειδή το οικονομικό, ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, πολύ περισσότερο μάλιστα σε ομάδες όπως ο Εργοτέλης, όπου για πολλά χρόνια αυτό ήταν το μεγάλο κι άλυτο πρόβλημα, καλό θα είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί, ακόμα κι όταν αυτό που γράφεται δεν είναι αρνητικό. Είναι γνωστό άλλωστε ότι περιμένουν πολλοί στη γωνία, εντός κι εκτός Εργοτέλη, να εκμεταλλευτούν και να ερμηνεύσουν κατά το δοκούν την παραμικρή είδηση ή πληροφορία, το παραμικρό λάθος ή πρόβλημα μας, προκειμένου να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και φιλοδοξίες ή να καλύψουν δικές τους αδυναμίες και προβλήματα...

Η νέα διοίκηση από την πρώτη στιγμή, προτού καν αναλάβει επίσημα τα ηνία του Συλλόγου, έβαλε πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη, βαθύτερα από οποιαδήποτε άλλη στον Εργοτέλη επί πολλά χρόνια, όσο ελάχιστες διοικήσεις ερασιτεχνικών ή επαγγελματικών σωματείων σ' ολόκληρη την Ελλάδα έως τώρα φέτος. Όχι μόνο για το ποδοσφαιρικό τμήμα, όπου δημιούργησε μια ομάδα με ένα τεράστιο, έως υπερβολικό, μπάτζετ για τα δεδομένα της κατηγορίας και της εποχής, αλλά και για τα υπόλοιπα τμήματα και τις ανάγκες του Συλλόγου (ακαδημίες, «θυγατρικές» ομάδες, εγκαταστάσεις, παλιές οφειλές κλπ.). «Ντρεπόμαστε» να λέμε το συνολικό ποσό που έχουμε ήδη δαπανήσει...

Όσον αφορά το ποδοσφαιρικό τμήμα, όχι μόνο όλα τα μέλη (ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο, στελέχη κλπ.), ακόμα κι όσοι αποχώρησαν, έχουν εξοφληθεί πλήρως για τα δεδουλευμένα, από τις αρχές του μήνα και όχι αυτές τις μέρες, αλλά οι περισσότεροι απ' αυτούς έχουν πληρωθεί προκαταβολικά για 2-3 μήνες. Μάλιστα, απ' ότι πληροφορούμαστε, λίγοι ποδοσφαιριστές στην Ελλάδα, με εξαίρεση αυτούς στις 5-6 κορυφαίες ομάδες της χώρας, έχουν πάρει ήδη τόσα χρήματα...

Συνεπώς, τα όσα γράφονται ή ακούγονται περί πληρωμών ενόψει του Κυριακάτικου αγώνα, για ανύψωση ηθικού ή παροχή επιπλέον κινήτρου, είναι εντελώς ανακριβή.

Οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη δεν χρειάζονται κανένα ειδικό κίνητρο για να κάνουν το καθήκον τους. Είναι όλοι όχι μόνο καλοί ποδοσφαιριστές, στο σύνολο τους οι καλύτεροι της κατηγορίας, αλλά επιπλέον και σωστοί επαγγελματίες και πάνω απ' όλα καλά «παιδιά» (στοιχείο απαραίτητο στο νέο Εργοτέλη). Γνωρίζουν πολύ καλά που και γιατί έχουν έρθει, τι προοπτική υπάρχει, πόσο τυχεροί είναι και τι πρέπει να κάνουν...

Είμαστε βέβαιοι ότι και την Κυριακή θα κάνουν αυτό που πρέπει, αυτό που ξέρουν και μπορούν να κάνουν, αγωνιζόμενοι απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα με ικανότατους παίκτες και τεχνική ηγεσία, ένα νοικοκυρεμένο σωματείο με σταθερή και σοβαρή διοίκηση, ένα σύλλογο «κόσμημα» για το Ηράκλειο.

Τέτοια παιχνίδια δεν κερδίζονται ούτε λόγω υψηλών μπάτζετ, ούτε λόγω χρημάτων, ούτε λόγω «ονομάτων». Κερδίζονται με τη θέληση, το πάθος, τη δίψα για νίκη και διάκριση. Κι εμείς πιστεύουμε, ή μάλλον ξέρουμε, ότι πέρα από ποιότητα διαθέτουμε κι απ' αυτά τα χαρακτηριστικά.

Εν κατακλείδι, η ευχή μας για τον αυριανό αγώνα, είναι μία:

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ! ΚΙ ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...

ΥΓ. Επί τη ευκαιρία, στα πλαίσια της άριστης σχέσης των δύο συλλόγων και του άριστου κλίματος που επικρατεί, προς μεγάλη απογοήτευση κάποιων, προτείνουμε πριν την έναρξη του αγώνα οι δύο πρόεδροι να μπουν μαζί στον αγωνιστικό χώρο και να χαιρετήσουν τους ποδοσφαιριστές και διαιτητές, δίνοντας το καλό παράδειγμα και δείχνοντας στους φιλάθλους ότι είμαστε συμπολίτες και φίλοι, αντίπαλοι μόνο για 90 λεπτά. Επίσης, πέρα της καθιερωμένης φωτογράφησης των δύο ενδεκάδων, να γίνει και μία μ' όλους τους παίκτες μαζί. Ας πρωτοπορήσουμε, δείχνοντας σ' όλη την Ελλάδα πως πρέπει να διεξάγονται οι ποδοσφαιρικοί αγώνες. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΑΣ ΤΗ ΧΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΕ ΚΟΣΜΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ».

Την τρίτη νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια στον 3ο όμιλο της Γ' Εθνικής, αναζητάει ο Ερμής Ζωνιανών, ο οποίος υποδέχεται στο γήπεδο του την Προοδευτική και θέλει να συνεχίσει το αήττητο σερί του. Ο προπονητής του Ερμή Γιώργος Πετράκης δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και θα έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του. Η καλή ψυχολογία του Ερμή απο το καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα και η έδρα θα είναι τα ισχυρά όπλα του, απέναντι στην Προοδευτική.
Αναφερόμενος στην αναμέτρηση ο τεχνικός του Ερμή, ανέφερε ότι «είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς, όπως και τα δύο προηγούμενα, όπου θα έχουμε απέναντι μας ένα πολύ ιστορικό σύλλογο, όπως είναι η Προοδευτική. Ξέρουμε πως θα έχουμε ένα δύσκολο έργο, γιατί πρόκειται για μια καλή ομάδα. Θα πρέπει να παρουσιαστούμε με απόλυτη συγκέντρωση και πειθαρχία στο πλάνο μας για να καταφέρουμε να φτάσουμε στη νίκη που είναι και ο στόχος μας».
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ(3η)
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου (14.00)
Ιωνικός – Πανθηραϊκός (Νίκαιας – Κόλλιας (Αργολίδας), Κωνσταντόπουλος, Πυργάκης (Κορίνθου).
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου (15.30)
Ερμής Ζωνιανών – Προοδευτική (Ζωνιανών – Μουρτζάκης (Ηρακλείου), Πάγκαλος (Λασιθίου), Μαυραντωνάκης (Ηρακλείου).
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου (16.30)
ΠΟΑ – Εργοτέλης (Ατσαλένιου – Τσαγκαράκης, Μαρνέζος, Καντανολέων (Χανίων).
Τριγλία Ραφήνας – Κηφισιά (Ραφήνας – Τουρλομούσης, Λαμίας, Σερεμέτης (Μεσσηνίας).
ΙΝΚΑ Χανίων – Ηλυσιακός (Μουρνιών – Πατεμτζής, Γαρεφαλάκης, Δασκαλάκης (Ηρακλείου).
Ρόδος – Θύελλα Ραφήνας (Ρόδου – Πόγκας, Πριωνάς, Αργύρης (Εύβοιας).
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου (16.00)
Άγιος Ιερόθεος – Ιάλυσος (Ηφαίστου Περιστερίου – Βεργέτης, Τριανταφύλλου, Καματάκης (Αρκαδίας).
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 2 αγώνες)
ΟΜΑΔΑ Β. ΑΓ.
1. Εργοτέλης 6 
-. Ατσαλένιος 6 
-. Ερμής Ζωνιανών 6 
4. Ιωνικός 4 
5. ΑΕ Κηφισιάς 3 
-. ΙΝΚΑ Χανίων 3 
-. Πανθηραϊκός 3 
-. Θύελλα Ραφήνας 3 
-. Άγιος Ιερόθεος 3 
-. Ιάλυσος Ρόδου 3 
11. Εθνικός 1 
12. Ηλυσιακός 0 
-. Τριγλία Ραφήνας 0 
-. Προοδευτική 0 
15. Ρόδος 0 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi