Τη δεύτερη συνεχόμενη ήττα της γνώρισε η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, καθώς ηττήθηκε στο Αλκαζάρ από τη Λάρισα με 3-0, για την 3η αγωνιστική της Α’ Εθνικής κατηγορίας γυναικών.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 3ης αγωνιστικής:
ΓΛΥΦΑΔΑ ΟΔΥΣ. ΑΕ-ΒΟΛΟΣ 2004 ΑΣ 1-0 (Χριστοδούλου)
ΑΜΑΖΟΝΕΣΔΡΑΜΑΣ-ΑΣ ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΚΗΣ 0-1(Γεωργατζή)
ΤΡΙΚΑΛΑ 2011-ΦΕΙΔΩΝ ΑΡΓΟΥΣ ΑΟ 2-0(Barbosa 2)
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 94-ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008 2-0(Βιολάρη,Betanc)
ΑΕΛ-ΟΦΗ 3-0(Sretenovic,Strankovic,Χριστοφορίδη)
ΠΑΟΚ ΘΕΣ/ΚΗΣ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΣ 1-1(Βάρδαλη-Salkuvic)
Η "πρεμιέρα" του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, μετά απο δυο παιχνίδια εκτός έδρας σε Σέρρες και Καρδίτσα, για το πρωτάθλημα της Football league, ήταν εντυπωσιακή. Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, έπαιξε σπουδαίο ποδόσφαιρο, έβαλε 6 υπέροχα γκολ και πρόσφερε θέαμα στους 4 περίπου χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ που βρέθηκαν στο γήπεδο.
Aπο δυο γκολ για τον ΟΦΗ, οι Χαντί και Ορτέγκα και απο ένα οι Παπαστεριανός και Μάνος, ο οποίος εκτός απο ένα γκολ είχε και 4 ασίστ, στα 4 γκολ του ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα τηε αναμέτρησης, αλλά και την συνέντευξη τύπου.
Πηγή φωτογραφίας: neakriti.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σούπερ θέαμα απο τον ΟΦΗ στην πρώτη του παράσταση στο Γεντί Κουλέ
Κάλεσμα με νόημα του Παπαδόπουλου στους μετόχους του ΟΦΗ!
Μια ακόμη ενέργεια με κοινωνικά μηνύματα απο πλευράς ΟΦΗ. Μετά τις 8 θέσεις ΑμΕΑ στο γήπεδο, η ΠΑΕ στήριξε με ένα συμβολικό ποσό (1200 ευρώ) την προσπάθεια απο το "Χαμόγελο του παιδιού".
Οπως ανακοινώθηκε, ένα μέρος απο τις πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας στη θύρα 6 θα διατεθούν για αυτόν τον σημαντικό κοινωνικό σκοπό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είχε ανακοινώσει ότι ένα μέρος απο τις πωλήσεις των εισιτηρίων διαρκείας στη θύρα 6 θα διατεθούν για κοινωνικό σκοπό, στο "Χαμόγελο του παιδιού".
Ετσι, στο ημίχρονο του αγώνα ΟΦΗ-Αιγινιακός (6-0), το χρηματικό ποσό που μαζεύτηκε (1200 ευρώ) δόθηκε σε εκπρόσωπο του ιδρύματος που βρέθηκε για το σκοπό αυτό στο γήπεδο.
Τα χρήματα παρέδωσε εκ μέρους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο κ. Μανόλης Ορφανάκης.
"Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα συνεχίσει να προσφέρει με κάθε τρόπο, στην κοινωνία" αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ, με αφορμή την κίνηση αυτή, που χειροκροτήθηκε θερμά από τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, που βρέθηκε στο γήπεδο.
Στην φωτογραφία ο κ. Ορφανάκης εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παραδίδει τα χρήματα στην εκπρόσωπο του ιδρύματος "Το χαμόγελο του παιδιού".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ