Αρης και Παναχαική έκαναν το 3Χ3 στην Footballleague. Ο Αρης κέρδισε με 2-0 την Καλλιθέα στο «Κλεάνθης Βικελίδης», ενώ η Παναχαική, πήρε πολύ δύσκολα τη νίκη με 2-1 επί του Εργοτέλη. Βαθμολογικές απώλειες είχαν η Δόξα Δράμας, που έμεινε στο 0-0 με τα Τρίκαλα, αλλά και ο Απόλλωνα Καλαμαριάς, που έφερε δεύτερη συνεχόμενη ισοπαλία στις Σέρρες (3-3). Ο ΟΦΗ συνεχίζει στην τρίτη θέση μετά το 6-0 επί του Αιγινιακού.
Αναλυτικά η εικόνα της Footballleague μετά και την 3η αγωνιστική:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (3Η)
Δόξα Δράμας-Τρίκαλα 0-0
ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0
ΑΟΧ/Κισσαμικός-Αχαρναϊκός 4-1
Παναχαϊκή-Εργοτέλης 2-1
Βέροια-ΑΕ Καραϊσκάκης 0-2
Άρης-Καλλιθέα 2-0
Σπάρτη-Απόλλων Λάρισας 2-0
Πανσερραϊκός-Απόλλων Πόντου 3-3
Αναγέννηση Καρδ.-Παναιγιάλειος 1-0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Άρης 9
2.Παναχαϊκή 9
3.ΟΦΗ 7
4.ΑΟΧ/Κισσαμικός 7
5.Δόξα Δράμας 7
6.ΑΕ Καραϊσκάκης 6
7.Απόλλων Πόντου 5
8.Σπάρτη 5
9.Αναγέννηση Καρδ. 4
10.Παναιγιάλειος 4
11.Βέροια 3
12.Εργοτέλης 2
13.Πανσερραϊκός 1
14.Τρίκαλα 1
15.Καλλιθέα 1
16.Απόλλων Λάρισας 0
17.Αιγινιακός 0
18.Αχαρναϊκός -24
ΕΠΟΜΕΝΗ (4Η)
Τρίκαλα-ΟΦΗ (Σάββατο 18/11, 3μμ, ΕΡΤ3)
Παναχαϊκή-ΑΟΧ/Κισσαμικός
Αχαρναϊκός-Βέροια
Εργοτέλης-Άρης (Κυριακή 19/11, 3μμ ΕΡΤ3)
ΑΕ Καραϊσκάκης-Σπάρτη
Καλλιθέα-Δόξα Δράμας
Απόλλων Λάρισας-Πανσερραϊκός
Απόλλων Πόντου-Αναγέννηση Καρδ.
Αιγινιακός-Παναιγιάλειος

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του SportalTV.gr θα μπορέσουν οι φίλαθλοι του Ηροδότου να παρακολουθήσουν τηλεοπτικά μέσω διαδικτύου το ντέρμπι της αγαπημένης τους ομάδας με το Αιγάλεω.
Η πλατφόρμα, γνωστή στο κοινό του Ηρακλείου, από την εποχή της συμμετοχής του ΟΦΗ στη Γ’ Εθνική, ανακοίνωσε την αποκλειστική μετάδοση του ντέρμπι στον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και είναι βέβαιο ότι την Κυριακή στις 3μμ τα καφενεία στην Αλικαρνασσό θα γεμίσουν από φίλους του Ηροδότου που θέλουν να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση, της αγαπημένης τους ομάδας.
Το παιχνίδι συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς ο Ηρόδοτος είναι μόνος πρώτος στην κορυφή στο +6 από το Αιγάλεω, που έχει όμως κάνει το ρεπό του.
Αν οι Αλικαρνασώτες περάσουν από το Αιγάλεω, τότε δεν αποκλείεται να φωνάξουν πιο δυνατά από ότι έχουν κάνει μέχρι σήμερα, για τον στόχο της ανόδου.
Το Αιγάλεω ξεκίνησε με τον τίτλο του φαβορί τη φετινή χρονιά, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει δείξει ότι πρόκειται για ομάδα-φόβητρο.
Το παιχνίδι στο «Σταύρος Μαυροθαλασίτης» θα έχει πάντως πολύ ενδιαφέρον και αναμένεται να συγκεντρώσει και πολύ κόσμο!
Μεταξύ αυτών θα είναι και φίλαθλοι του Ηροδότου, που θα ταξιδέψουν με το πλοίο της γραμμής για να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους, στο δυνατό εκτός έδρας παιχνίδι!
Ο Αιγινιακός μπορεί να δέχθηκε 6 γκολ απο τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (6-0), ωστόσο αυτό δεν απέτρεψε τον προπονητή της ομάδας Κώστα Νικολαίδη να πλέξει το εγκώμιο του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Παπαδόπουλου, λέγοντας ότι "είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για την ομάδα του ΟΦΗ, ώστε να την οδηγήσει στην Σούπερ Λίγκ".
Ο προπονητής του Αιγινικού αναφέρθηκε στα προβλήματα ομάδων της κατηγορίας που είναι στο ίδιο βεληνεκές με τη δική του, τονίζοντας ότι θα είναι δύσκολο να τελειώσουν το πρωτάθλημα.
Και ευχήθηκε η δική του ομάδα να τα καταφέρει.
Ο προπονητής του Αιγινιακού Κώστας Νικολαίδης, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0:
"Δεν θέλω να πω πολλά για το παιχνίδι. Να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και ένα μεγάλο ευχαριστώ που δεχθήκαν να έρθουν να παίξουν. Οσοι γνωρίζουν πως ήρθαμε και με ποιο τρόπο ήρθαμε θα καταλάβουν τι εννοώ.
Να πω στο φίλο μου το Νίκο (σ.σ. Παπαδόπουλο) ότι του εύχομαι ότι καλύτερο.
Πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για την ομάδα του ΟΦΗ, ώστε να την οδηγήσει στην Σούπερ Λίγκ.
-Μπορείτε να κάνετε ένα σχόλιo για τη μάχη της ανόδου;
«Εχουμε παίξει με τρείς ομάδες που είναι φαβορί. Είναι ομάδες με ιστορία και πολύ κόσμο. Θα παλέψουν για τον τίτλο και οι τρείς»
-Βλέπουμε πολλά προβλήματα σε κάποιες ομάδες, ακόμα και να τελειώσουν το πρωτάθλημα…
«Θα είναι μεγάλη επιτυχία αν καταφέρουν κάποιες ομάδες να τελειώσουν το πρωτάθλημα.
Εύχομαι να είμαστε μεταξύ αυτών που καταφέρουν να τελειώσουν.
Δεν ήθελα να πω ότι υπάρχει πρόβλημα, για τη δική μας συνέχεια. Αναφέρθηκα μόνο στον τρόπο για να έρθουμε ως εδώ. Εμείς δεν θα έχουμε πρόβλημα».
Ο ποδοσφαιριστής του Αιγινιακού Θωμάς Παπαδόπουλος, ανέφερε ότι «ήταν μια άσχημη μέρα για μας. Μαζεύουμε τα κομμάτια μας και θα τα δώσουμε όλα στο επόμενο παιχνίδι.
Χρειαζόμαστε επειγόντως τρείς βαθμούς και για τον ψυχολογικό τομέα. Εύχομαι ότι καλύτερο στον ΟΦΗ. Είναι με μεγάλη ομάδα, με μεγάλη ιστορία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σούπερ θέαμα απο τον ΟΦΗ στην πρώτη του παράσταση στο Γεντί Κουλέ