
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ανείπωτος είναι ο πόνος για τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ Μανόλη Ασαριωτάκη, ένα υψηλόσωμο κεντρικό αμυντικό, ο οποίος αγωνίστηκε στην κρητική ομάδα στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και αργότερα έπαιξε σε αρκετές ομάδες του Ηρακλείου.
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής έχασε τον υιό του σε τροχαίο που έγινε κοντά στις Ποταμιές.
Παλιοί του συμπαίκτες και φίλοι, σπεύδουν να του συμπαρασταθούν σε αυτή την συμφορά που τον βρήκε και να του δώσουν κουράγιο και δύναμη, τόσο σε εκείνον, όσο και στην οικογένεια του.
Ο άτυχος νέος (32 ετών) είχε τραυματιστεί πολύ σοβαρά σε τροχαίο στην περιοχή των Ποταμιών του Δήμου Χερσονήσου και άφησε μετά από 18 μέρες νοσηλείας στην Εντατική, την τελευταία του πνοή στην Εντατική, όπου νοσηλευόταν από τις 20 Οκτωβρίου.
Να σημειωθεί ότι ο εκλιπών φορούσε κράνος ωστόσο κατά την πτώση του, αυτό έφυγε και υπέστη σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις έχουν εκδώσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αλλά και οι Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ.
Αντιπροσωπεία από την οικογένεια του ΟΦΗ, θα παραστεί στην κηδεία , που θα γίνει την Τρίτη (7/11) στις 4μμ στο χωριό Αβδού.
Θερμά συλλυπητήρια, κουράγιο και δύναμη στους οικείους του και από εμάς…
Στην προπόνηση του Σαββάτου (11/11) θα κριθεί η συμμετοχή του Δημήτρη Σιώπη, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αιγινιακό, (Κυριακής 12/11, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ο Κομεσίδης προπονήθηκε κανονικά.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής (12/11, 3μμ) με τον Αιγινιακό, στο Γεντί Κουλέ.
Στην προπόνηση της Παρασκευής (10/11), που έγινε το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Κομεσίδης, που έχει ένα σκίσιμο στο φρύδι γυμνάστηκε κανονικά, όχι όμως και ο Σιώπης, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στη μέση, από χτύπημα στην προπόνηση.
Η συμμετοχή του τελευταίου στα πλάνα της ομάδας για το παιχνίδι με τον Αιγινιακό, θα κριθεί στην προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί, με την οποία ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον Αιγινιακό.
Οι τραυματίες Κοιλιάρας, Πλευράκης, Μονιάκης, Περογαμβράκης, δεν υπολογίζονται για το παιχνίδι αυτό.
Με σύνθημα τη φράση "την Κυριακή όλοι γήπεδο, όλοι Γεντί Κουλέ" η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της καλεί τον κόσμο της ομάδας, να βρεθεί στο γήπεδο, στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Αιγινιακό (3μμ).
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Την Κυριακή η ομάδα μας, δίνει το πρώτο της παιχνίδι στο σπίτι της, για το πρωτάθλημα, κόντρα στον Αιγινιακό (3μμ).
Η προσπάθεια μας για να επαναφέρουμε τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει να βρίσκεται, έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά για να πραγματοποιηθεί αυτός ο στόχος, η βοήθεια του κόσμου, είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική.
Το σύνθημα λοιπόν είναι ένα:
Την Κυριακή, όλοι γήπεδο, όλοι Γεντί Κουλέ!
Βήμα-βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!
ΟΦΗ-ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ