Ενα νέο γήπεδο ποδοσφαίρου, απέκτησε το Ηράκλειο και θα τεθεί άμεσα στην διάθεση των αθλητικών αναγκών της πόλης. Πρόκειται για το "Ικάριο" γήπεδο, το οποίο κατασκευάστηκε σε δημοτική έκταση στη θέση Ρουσές της Νέας Αλικαρνασσού, σε σχετικά κοντινή απόσταση με το γήπεδο του Ηροδότου.
Το κόστος κατασκευής του, έφτασε στις 225 χιλιάδες ευρώ και η η χρηματοδότηση του έγινε από ίδιους πόρους του Δήμου Ηρακλείου.
Η επίσημη ενημέρωση του Δήμου Ηρακλείου αναφέρει:
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής του Ικάριου γηπέδου ποδοσφαίρου σε δημοτική έκταση στη θέση Ρουσές της Νέας Αλικαρνασσού. Στο σύγχρονο γήπεδο ποδοσφαίρου τοποθετήθηκε περίφραξη, συνθετικός χλοοτάπητας και ο απαιτούμενος εξοπλισμός. Πρόκειται για ένα έργο με συνολικό προϋπολογισμό τις 375.000 ευρώ και τελικό ποσό σύμβασης τις 225.607 ενώ η χρηματοδότηση του είναι από ίδιους πόρους του Δήμου Ηρακλείου.
Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός γνωρίζοντας τις ανάγκες που καλύπτει η εν λόγο αθλητική εγκατάσταση στην περιοχή επεσήμανε ότι «πρόκειται για ένα μικρό στολίδι στην Δημοτική Ενότητα της Νέας Αλικαρνασσού που θα συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην ανάπτυξη του αθλητισμού στην ευρύτερη περιοχή.»
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το νέο γήπεδο

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η δήλωση της χρονιάς, για τα όσα συνέβησαν στην περσινή Footballleague, έγινε από τον πρώην ιδιοκτήτη των Τρικάλων Χρήστο Γιαλιά.
Καθυστερημένα μεν και ίσως πλέον άνευ ουσίας, αλλά τα λόγια του έχουν τη σημασία τους, για αυτά που έγιναν πέρσι στην κατηγορία και τις ομάδες-τρένο που ανέβηκαν, τον Απόλλωνα και τη Λαμία.
Ο Γιαλιάς, είναι ένας άνθρωπος «μπασμένος» στα θέματα του ποδοσφαίρου, ο οποίος το καλοκαίρι αποφάσισε να το εγκαταλείψει και να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις του.
Τι είπε λοιπόν, το πρώην αφεντικό των Τρικάλων, για τις ομάδες που πέρσι ανέβηκαν από την Footballleague στην Σούπερ Λίγκ;
Ότι «ο Απόλλων Σμύρνης και η Λαμία πρέπει να είναι συγγενής, πρέπει οι παππούδες τους να ήταν πρώτα ξαδέρφια ή να έχουν τον ίδιο νονό και μάλιστα κιτρινόμαυρης απόχρωσης!».
Ο Γιαλιάς που είναι γνωστό ότι δεν μασάει τα λόγια του, είπε για τον Πανουργιά το αφεντικό της Λαμίας, ότι «ο Πανουργιάς έριξε χρήμα το πάλεψε το παιδί, κάποια στιγμή είδε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω και κινήθηκε αλλιώς».
Ασφαλώς και δεν πέσαμε από τον ουρανό για τη… συγγένεια που λέει ο Γιαλιάς, ότι είχαν Απόλλων και Λαμία, που πήγαν… τρένο στο περσινό πρωτάθλημα!
Ούτε ασφαλώς για το «νονό κιτρινόμαυρης απόχρωσης» που λέει ότι είχαν!
Φάνηκε αυτό, σε πολλές περιπτώσεις άλλωστε.
Τι να πρωτοθυμηθούμε!
Διαιτητικά εγκλήματα, δικαστικά σκάνδαλα (υπόθεση Λαμίας), παιχνίδια που προκάλεσαν το κοινό αίσθημα και άλλα πολλά, για το περσινό πρωτάθλημα.
Για φέτος ο Γιαλιάς, λέει ότι «Άρης και ΟΦΗ είναι τα μεγαλύτερα φαβορί για την άνοδο με την προϋπόθεση να μην κάνουν τα ίδια λάθη που έκανα εγώ».
Και μια συμβουλή όπως λέει : «Δεν γίνεται να ανεβαίνουν ομάδες που έχουν 100-200 οπαδούς στην Super League γιατί δεν βοηθάει στην οικονομία αυτό και όσα πάνε τα πράγματα γίνονται χειρότερα».
Αυτά απο τον Γιαλιά...που έβαλε τα ...γυαλιά σε πολλούς με τις αναφορές του, με την ευχή να μην έχουμε και φέτος στο πρωτάθλημα της Football league κιτρινους, κόκκινους ή ασπρόμαυρους νονούς...
Μετά το Γιάννη Κοιλιάρα, ο οποίος λόγω τραυματισμού θα απουσιάσει απο το παιχνίδι της Κυριακής (3μμ) με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ, ο Νίκος Παπαδόπουλος "πονοκεφαλιάζει" για δυο ακόμη περιπτώσεις. Κομεσίδης και Σιώπης τραυματίστηκαν στην προπόνηση και την Παρασκευή θα φανεί, αν τίθεται θέμα συμμετοχής τους στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης (9/11) ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Αιγινιακό, στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 12/11, 3μμ). Δυο νέα προβλήματα απασχολούν το Νίκο Παπαδόπουλο, καθώς ο Δημήτρης Κομεσίδης, έχει ένα χτύπημα στο φρύδι και ο Δημήτρης Σιώπης ένα χτύπημα στη μέση, από την προπόνηση της Τετάρτης (8/11). Και οι δυο έκαναν θεραπεία.
Στην προπόνηση της Παρασκευής (10/11) θα φανεί αν οι παίκτες θα μπορέσουν να αγωνιστούν στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό.
Kανονικά γυμνάστηκε ο Λεάλ, που είχε δυο μέρες άδεια απο την τεχνική ηγεσία για προσωπική του υπόθεση και ο Μάρτος, που δείχνει να ξεπέρασε τον τραυματισμό του.
Στο παιχνίδι της Κυριακής ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, δεν υπολογίζει στους τραυματίες Κοιλιάρα, Πλευράκη, Μονιάκη, Περογαμβράκη.