karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η νίκη του ΟΦΗ επί του Αιγινιακού (6-0), είχε και ...απώλειες για τον ΟΦΗ. Ο μέσος του ΟΦΗ σε μια φάση στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου δέχθηκε ένα σκληρό χτύπημα στο γόνατο, φάνηκε να σφαδάζει απο τους πόνους και έγινε αναγκαστική αλλαγή. Ο ποδοσφαιριστής με δυσκολία ήρθε στη συνέντευξη τύπου, καθώς δεν μπορούσε να πατήσει το πόδι του και στον ΟΦΗ δεν κρύβουν την ανησυχία τους. Μάλιστα για τον τραυματισμό του Οικονόμου, έκανε ειδική αναφορά ο Νίκος Παπαδόπουλος, ευχόμενος να μην είναι κάτι σοβαρό. Ο νεαρός μέσος του ΟΦΗ, θα κάνει τη Δευτέρα εξετάσεις, για να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημιάς που έχει υποστεί.

Ο μέσος του ΟΦΗ Αγγελος Οικονόμου, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Αιγινιακού με 6-0:

«Θετικό αποτέλεσμα για μας. Βοηθάει πολύ την ψυχολογία μας. Βάλαμε 6 γκολ και αυτό είναι σημαντικό για όλους τους παίκτες.

Πιστεύω ξεκινήσαμε πολύ καλά στο πρώτο ημίχρονο. Βάλαμε 4 γκολ.

Στο δεύτερο ημίχρονο, προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε την καλή εικόνα.

Πιστεύω ότι όλοι είναι ευχαριστημένοι.

Είχα μια άτυχη στιγμή στο δεύτερο ημίχρονο, που με ανάγκασε να βγω έξω ως αλλαγή.

Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό.

Θα κάνω τις εξετάσεις και θα κάνω τα πάντα για να επιστρέψω σύντομα κοντά στην ομάδα.

Ξεκινάμε πλέον την προετοιμασία για το επόμενο παιχνίδι.

Ετσι δουλεύουμε, από εβδομάδα σε εβδομάδα, για το επόμενο παιχνίδι.

Θα κάνουμε καλή προετοιμασία, θα αναλύσουμε τον αντίπαλο, με στόχο στο τέλος της εβδομάδας, να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.

Ετσι στο τέλος της σεζόν θα πετύχουμε το στόχο μας.

-Πως έγινε ο τραυματισμός;

«Στο αριστερό γόνατο έχω χτυπήσει. Εγινε μια κόντρα και προληπτικά βγήκα έξω να μη ρισκάρω».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σούπερ θέαμα απο τον ΟΦΗ στην πρώτη του παράσταση στο Γεντί Κουλέ

Κάλεσμα με νόημα του Παπαδόπουλου στους μετόχους του ΟΦΗ!

Το παιχνίδι με τον Αιγινιακό (6-0), πέρασε σε δεύτερη μοίρα και στην συνέντευξη τύπου του Νίκου Παπαδόπουλου. Ο τεχνικός του ΟΦΗ κάλεσε τους μετόχους της ΠΑΕ να στηρίξουν πιο δυναμικά την φετινή προσπάθεια. Οπως είπε  "η φετινή σεζόν είναι μια κρίσιμη περίοδος για τον ΟΦΗ. Τους ζητάω να έρθουν κοντά στην ομάδα.

Κοντά στη διοίκηση. Να τη βοηθήσουν την ομάδα. Εχουμε καλή ομάδα και έχουμε και καλό μομέντουμ αυτή τη στιγμή. Και ομάδα με μέλλον έχουμε. Τους ζητάω να έρθουν για μια ακόμη φορά κοντά στην ομάδα να βοηθήσουν.

Το αξίζει η ομάδα, το αξίζει ο ΟΦΗ, το αξίζει η Κρήτη" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ και υπογράμμισε λέγοντας πως 

"καλώ τους μετόχους να είναι κοντά στην ομάδα και να τη βοηθήσουν. Ότι τους έχει πειράξει, ότι τους έχει πιθανόν πικράνει να το βάλουν στην άκρη και να δουν την ομάδα. Η ομάδα είναι πάνω από όλους μας».

Και κατέληξε την αναφορά του για τους μετόχους, λέγοντας ότι "μπορεί να κάνουμε λάθη όλοι αλλά πρέπει με συζήτηση, να τα λύνουμε. Να έχουμε σοβαρότητα. Ετσι αρμόζει στον ΟΦΗ. Και στο τέλος να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί. Το λέω τώρα που είναι αρχή. Πρέπει να το κάνουμε γρήγορα".

Ο Νίκος Παπαδόπουλος δήλωσε τα παρακάτω στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Αιγινιακού με 6-0 στο Γεντί Κουλέ:

"Θέλαμε να ξεκινήσουμε το παιχνίδι, πολύ καλά με ένταση και ρυθμό, για να σκοράρουμε γρήγορα. Τα καταφέραμε πολύ καλά στο πρώτο ημίχρονο.

Βάλαμε ωραία γκολ και είχαμε ωραίες φάσεις.

Γενικά το παιχνίδι δεν χωράει σε κριτική έτσι όπως εξελίχθηκε.

Στο δεύτερο ημίχρονο, παρ’ ότι σε κάποιο σημείο χάσαμε το ρυθμό μας, την καλή εικόνα που είχαμε στο πρώτο ημίχρονο, μετά τη βελτιώσαμε.

Είναι μια ωραία νίκη. Μια νίκη και για τον κόσμο, αλλά και για μας.

Εχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας, με ένα δυνατό αντίπαλο.

Παιχνίδι με παιχνίδι θα προσπαθούμε να κερδίζουμε για να υλοποιήσουμε το στόχο μας στο τέλος του πρωταθλήματος.

Το μόνο αρνητικό και εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό, είναι να μην έχει κάποιο πρόβλημα ο Αγγελος Οικονόμου. Είναι ένα παιδί και τον θέλουμε δίπλα μας γιατί μας βοηθάει. Νομίζω δεν θα είναι τίποτα.

Προσήλωση πλέον στο δύσκολο παιχνίδι που έχουμε το Σάββατο.

Θα ήθελα να πω και κάτι άλλο. Θέλω να καλέσω όλους τους ανθρώπους που είναι κοντά στην ομάδα. Ολους τους μετόχους, να βοηθήσουν την ομάδα. Η φετινή σεζόν είναι μια κρίσιμη περίοδος για τον ΟΦΗ. Τους ζητάω να έρθουν κοντά στην ομάδα.

Κοντά στη διοίκηση. Να τη βοηθήσουν την ομάδα. Εχουμε καλή ομάδα και έχουμε και καλό μομέντουμ αυτή τη στιγμή. Και ομάδα με μέλλον έχουμε.

Τους ζητάω να έρθουν για μια ακόμη φορά κοντά στην ομάδα να βοηθήσουν.

Το αξίζει η ομάδα, το αξίζει ο ΟΦΗ, το αξίζει η Κρήτη.

-Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που κάνετε αυτήν την αναφορά;

«Κάνω μια υπενθύμιση. Σίγουρα κάποιοι μπορεί αν έχουν απομακρυνθεί, χωρίς να ξέρω τους λόγους. Για μένα αυτό που ενώνει είναι η ομάδα, είναι ο ΟΦΗ.

Είναι μακρύς ο δρόμος του πρωταθλήματος και η ομάδα χρειάζεται τη βοήθεια όλων.

Κανείς δεν πρέπει να λείπει απ αυτήν την προσπάθεια.

Ο κόσμος μας βοηθάει και σήμερα μας βοήθησε.

Νομίζω ότι αν δεν είχαμε το προηγούμενο αποτέλεσμα, που δεν ήταν καλό για μας, θα ήταν περισσότερος.

Ο κόσμος βλέπει την καλή δουλειά που γίνεται και στηρίζει την ομάδα.

Τους ευχαριστώ πολύ για αυτό.

Καλώ απλά τους μετόχους να είναι κοντά στην ομάδα και να τη βοηθήσουν.

Ότι τους έχει πειράξει, ότι τους έχει πιθανόν πικράνει να το βάλουν στην άκρη και να δουν την ομάδα.

Η ομάδα είναι πάνω από όλους μας».

-Εχει ερθει σε επαφή μαζί σας κάποιος μέτοχος το τελευταίο διάστημα;

«Βεβαίως, αρκετοί είναι που στηρίζουν την ομάδα, αλλά όπως είπα κανείς δεν πρέπει να λείπει. Να είναι κοντά στη διοίκηση. Εχει κάνει αρκετά πράγματα από την αρχή της σεζόν. Εχει προχωρήσει η ομάδα, έχει οργανωθεί σε πολλά πράγματα κατά την άποψη μου.

Βλέπετε ότι και η βάση μας το Βαρδινογιάννειο, είναι σε πολύ καλή κατάσταση και εδώ στο γήπεδο έχει γίνει πολύ δουλειά.

Μπορεί να κάνουμε λάθη όλοι αλλά πρέπει με συζήτηση, να τα λύνουμε. Να έχουμε σοβαρότητα. Ετσι αρμόζει στον ΟΦΗ. Και στο τέλος να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί. Το λέω τώρα που είναι αρχή. Πρέπει να το κάνουμε γρήγορα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σούπερ θέαμα απο τον ΟΦΗ στην πρώτη του παράσταση στο Γεντί Κουλέ

Ο Αιγινιακός δεν ήταν έτσι και αλλιώς ο αντίπαλος, που θα τρόμαζε τον ΟΦΗ. Πόσο μάλλον ένα σοβαρό ΟΦΗ.

Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στην πρώτη της παράσταση, στο γήπεδο της για το πρωτάθλημα, πρόσφερε σκορ και θέαμα στους 4 χιλιάδες φιλάθλους που έσπευσαν για να τη δούν και έδειξε ότι στο Γεντί Κουλέ, θα είναι "αφεντικό".

Ωραίο συνδιαστικό ποδόσφαιρο στο πρώτο ημίχρονο, με 4 γκολ και ευκαιρίες στα αντίπαλα καρέ και απέναντι σε μια ομάδα, η οποία απο το πρώτο λεπτό έμοιαζε σάκος του μποξ.

Στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ έβαλε άλλα δυο, είχε ένα χαμένο πέναλτι και αρκετές ευκαιρίες για ένα ακόμη μεγαλύτερο σκορ απο το τελικό 6-0.

Το πιο σημαντικό για τον ΟΦΗ είναι ότι πηγαίνει με καλή ψυχολογία και καλό τέμπο στο κρίσιμο παιχνίδι στα Τρίκαλα, όπου ζητάει ένα αποτέλεσμα που θα της δώσει την ώθηση τίτλου που χρειάζεται, απέναντι σε ένα δυνατό αντίπαλο.

Ο Χαντί με δυο γκολ (έφτασε τα τρία) και ο "χορευτικός" Ορτέγκα (έβαλε άλλα δυο γκολ) ήταν οι κορυφαίοι της νίκης του ΟΦΗ. Ενα ο θετικότηκότατος Παπαστεριανός και ένα ο Μάνος, ο οποίος έκανε σπουδαίο παιχνίδι, καθώς εκτός απο το γκολ που έβαλε είχε και 4 ασίστ στα πρώτα 4 γκολ του ΟΦΗ!

Aξιο αναφοράς και το γεγονός ότι ο Ογκμποε ήρθε απο τον πάγκο και κέρδισε δυο πέναλτι! Το ένα το έκανε γκολ ο Χαντί και το άλλο το έχασε (δοκάρι) ο Παουρτουλίδης.

Με αυτά και με αυτά ο ΟΦΗ,  πήρε τη νίκη με 6-0 και συνεχίζει την αήττητος πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα της Football league με δυο νίκες και μια ισοπαλία.

Καταιγιστικός ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο, έβαλε 4 γκολ, περιορίζοντας τον αντίπαλο σε ρόλο κομπάρσου.

Το παιχνίδι δεν αντέχει σε κριτική όπως μαρτυράει και το σκορ, καθώς η διαφορά δυναμικότητας των δυο ομάδων, είναι μεγάλη.

Ο ΟΦΗ ήταν πραγματικά πολύ σοβαρός, στο πρώτο ημίχρονο, καθάρισε το παιχνίδι, πρόσφερε θέαμα και στο δεύτερο ημίχρονο, διαχειρίστηκε καλά το παιχνίδι.

Εβαλε δυο ακόμη γκολ, είχε ένα χαμένο πέναλτι και γενιά ευχαρίστησε τους 4 χιλιάδες φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο του ΟΦΗ.

Ο ΟΦΗ άνοιξε το σκορ στο 7’ με τον Παπαστεριανό, στο 20’ ο Χαντί μετά από γύρισμα του Μάνου, έκανε το 2-0, στο 42’ ο Ορτέγκα με χορευτική φιγούρα ξανά μετά από ενέργεια του Μάνου, έκανε το 3-0, ενώ στο 44’ ο Ορτέγκα ξανά μετά από προσπάθεια του Μάνου (4 ασίστ!), έκανε το 4-0, σκορ με το οποίο έκλεισε το πρώτο ημίχρονο.

Στο 74’ ο Χαντί με πέναλτι που κέρδισε ο Ογκμποε, ανέβασε το δείκτη του σκορ στο 5-0 και στο 83’ ο Μάνος με δυνατό σουτ μέσα από την περιοχή έγραψε το 6-0.

Πλέον ο ΟΦΗ προετοιμάζεται για το σημαντικό εκτός έδρας παιχνίδι του Σαββάτου στα Τρίκαλα.

Διαιτητής: Γιαννουλάκης (Χανίων), Βοηθοί: Kαραθανάσης (Αν. Αττικής), Τζιλίρης (Πειραιά).

ΟΦΗ (Nίκος Παπαδόπουλος) : Στρέζος, Ορτέγκα (68' Ογκμποε), Χαντί, Μάνος, Παπατόλιος, Παπαστεριανός, Κομεσίδης, Οικονόμου (53' λ.τ. Πουρτουλίδης), Ζιαμπάρης (46' Μπολάκης), Κουτσιανικούλης, Ποτουρίδης.

Στον πάγκο οι: Δερμιτζάκης, Νάστος, Κουσκουνάς, Μάρτος, Πουρτουλίδης, Ογκμποε, Μπολάκης.

Αιγινιακός (Κώστας Νικολαίδης): Τόλιος (9' λ.τ Καραγκιόζης), Λεφίδης,Λιόλιος, Βλάχος, Καρακώστας, Τοπαλίδης, Πολύζος (60' Προσκυνητόπουλος), Γκατζολάρι, Παπαδόπουλος (75' Μενικάγκλι), Ντόγος , Δωματάς.

Στον πάγκο οι: Καραγκιόζης, Αντωνιάδης, Σοφιανής, Ανδρικόπουλος, Προκυνητόπουλος, Λεφίδης, Μενικάγκλι.

ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

*Η ομάδα Νέων του Γιβραλτάρ που βρίσκεται στο Ηράκλεο για τα προκριματικά του Ευρωπαικού πρωταθλήματος, φιλοξενείται στη θύρα 6 του γηπέδου του ΟΦΗ.

*Στο γήπεδο στη θυρα 9 και ο τεχνικός της Εθνικής Νέων Γιάννης Γκούμας.

*Καλές καιρικές συνθήκες στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ για το πρωτάθλημα.

*Ο Ηρακλειώτης ποδοσφαιριστής Γιάννης Δωματάς αγωνίζεται με τα χρώματα του Αιγινιακού.

*Ρούσσος και Λεάλ έμειναν έξω απο την 18αδα, απο τους 20 παίκτες που είχε επιλέξει για το παιχνίδι, ο Νίκος Παπαδόπουλος.

*Περίπου 4 χιλιάδες στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ.

*Ο Αγγελος Χαντί φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού στον ΟΦΗ.

Το σκορ δείχνει απο μόνο του τη διαφορά δυναμικότητας των δυον ομάδων. Ο κεφάτος ΟΦΗ έχει περιορίσει σε ρόλο κομπάρσου τον αντίπαλο του.

Μια ακόμη κίνηση ευαισθησίας από πλευράς ΟΦΗ.

Το ποσό των 1200 ευρώ ως δωρεά στο «Χαμόγελο του παιδικού» έδωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε εκπρόσωπο του ιδρύματος στο ημίχρονο του αγώνα με τον Αιγινιακο. Το ποσό αυτό οφείλεται στο ποσοστό από τα εισιτήρια διαρκείας που διατέθηκαν στη θύρα 6. Η κίνηση της ΠΑΕ χειροκροτήθηκε από τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας

Το παιχνίδι ξεκίνησε!

7' Το 1-0 για τον ΟΦΗ! Χάθηκε η μπάλα απο Ορτέγκα, Μάνο, τελευταίος αποδέκτης ο Παπαστεριανός, που στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα! Γρήγορο γκολ για τον ΟΦΗ!

10' Ο Χαντί στο τετ-α-τετ με τον αντίπαλο τερματοφύλακα, μετά απο πάσα του Ποτουρίδη, πλασάρει, αλλά προλαβαίνουν να διώξουν οι γηπεδούχοι πριν η μπάλα περάσει τη γραμμή τέρματος.\

Μονόλογος του ΟΦΗ το παιχνίδι στο πρώτο δεκάλεπτο.

13' Το πρώτο σουτ του Αιγινιακού απο τον Δωμαρά, μπλόκαρε ο Στρέζος.

20' Το 2-0 για τον ΟΦΗ μετά απο φάση διαρκείας, με τον Χαντί να στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα μετά απο γύρισμα του Μάνου. Είχε προγηθεί πλασέ του Χαντί και επέμβαση στη γωνία, του γκολκήπερ του Αιγινιακού.

21' Απευθείας κόρνερ του Ορτέγκα, μονοκόμματο σουτ του Παπαστεριανού, η μπάλα λίγο άουτ!

29' Aπο λάθος των παικτών του Αιγινιακού, ο Κουτσιανικούλης καθυστερεί, η μπάλα φτάνει στον Χαντί που σουτάρει, για να διώξει ο γκολκήπερ του Αιγινιακού.

Κυρίαρχος στο παιχνίδι ο ΟΦΗ. Εχει βάλει δυο γκολ και έχει ευκαιρίες και για περισσότερα.

31' Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ. Σλάλομ του Ορτέγκα απο δεξιά και παράλληλη σέντρα στον Μάνο, ο οποίος κάνει την προβολή διώχνει ο ο γκολκήπερ του Αιγινιακού.

35' Ο Μάνος ανατρέπεται μέσα στην περιοχή, ο διαιτητής Γιαννουλάκης δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι.

42' Το 3-0 για τον ΟΦΗ με χορευτική ενέργεια του Ορτέγκα και γυριστό σούτ! Είχε προηγηθεί κεφαλιά του ίδιου παίκτη στο δεξί κάθετο δοκάρι μετά απο σέντρα του Μάνου.

44' Το 4-0 για τον ΟΦΗ! Πάλι ο Ορτέγκα με ωραίο πλασέ μέσα απο την περιοχή. Η ασίστ ανήκει ξανά στο Μάνο, που έσκαψε τη μπάλα στον Ορτέγκα! Ωραία φάση! Σκορ και θέαμα απο τον ΟΦΗ!

ΗΜΙΧΡΟΝΟ 4-0

Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο!

52' Κίτρινη κάρτα στον Παπαστεριανό.

53' Πρώτη αλλαγή ο ΟΦΗ. Εξω ο Οικονόμου, που δείχνει να ταλαιπωρείται απο ένα τραυματισμό, μέσα ο Πουρτουλίδης.

58' Ωραίο κατέβασμα και γύρισμα του Μάνου, η μπάλα λίγο έξω απο το δεξί κάθετο δοκάρι.

68' Κίτρινη κάρτα στον Καρακώστα.

68' Αποχωρεί ο Ορτέγκα που δίνει στη θέση του στον Ογκμποε. Ολο το γήπεδο χειροκροτεί τον Ισπανό μεσοεπιθετικό του ΟΦΗ, ο οποίος σκόραρε δυο φορές στο παιχνίδι.

74' Ανατροπή του Ογκμποε απο τον Βλάχο, ο διαιτητής Γιαννουλάκης δείχνει το σημείο του πέναλτι. Ο Αγγελος Χαντί το εκτελεί εύστοχα και στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα. Το 5-0 για τον ΟΦΗ. Τα τρία γκολ στο φετινό πρωτάθλημα φτάνει ο Χαντί.

82' Νέο πέναλτι για τον ΟΦΗ. Ο Ογκμποε σεντράρει ο Βλάχος διώχνει καθαρά τη μπάλα με το χέρι και ο διαιτητής δείχνει το σημείο του πέναλτι. Το εκτελεί ο Πουρτουλίδης, που στέλνει τον αντίπαλο στην αντιθεση πλευρά, αλλά σημαδεύει το αριστερό κάθετο δοκάρι!

83' Το 6-0 για τον ΟΦΗ. Στην εξέλιξη της φάσης, μετά την εκτέλεση του πέναλτι, ο Μπολάκης πέρασε τη μπάλα στο Μάνο, ο οποίος με δυνατό σουτ μέσα απο την περιοχή, έστειλε τη μπάλα στον ουρανό των διχτύων του αντίπαλου τερματοφύλακα! Το άξιζε το γκολ ο Μάνος, που είχε εξαιρετική εικόνα στο παιχνίδι και 4 ασιστ στο πρώτο ημίχρονο.

+90 Τεράστια ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Με τον Ογκμποε να σερβίρει έτοιμο γκολ στον Χαντί, ο οποίος πλάσαρε πάνω στον τερματοφύλακα!

ΤΕΛΙΚΟ 6-0

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi