
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έπεσε στην "παγίδα" της Καρδίτσας, δεν καθάρισε το παιχνίδι απο το πρώτο ημίχρονο και τελικά έμεινε στο "μηδέν" σημειώνοντας την πρώτη του βαθμολογική απώλεια στο φετινό πρωτάθλημα της Football league.
Αυτά τα παιχνίδια, όταν κάνεις πρωταθλητισμό, τα καθαρίζεις νωρίς. Ο ΟΦΗ δεν το έκανε και το πλήρωσε.
Στις Σέρρες, σκόραρε στο πρώτο ημίχρονο και μετά διαχειρίστηκε σωστα το παιχνίδι, πετυχαίνοντας μια πεντακάθαρη εκτός έδρας νίκη.
Στην Καρδίτσα, στο πρώτο ημίχρονο ήταν νωθρός, όχι αποφασιστικός στις φάσεις που δημιούργησε και "παγιδεύτηκε" απο το σκληρό αμυντικό παιχνίδι των γηπεδούχων και τον κακό αγωνιστικό χώρο.
Ο ΟΦΗ στην Καρδίτσα, δεν είχε την επιθετικότητα, που έδειξε στις Σέρρες, δεν δημιούργησε τόσες φάσεις και το κυριότερο, δεν κατάφερε να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα, έστω και μια φορά και να...φύγει με το διπλό!
Δεν σκοράρεις, δεν κερδίζεις!
O Nίκος Παπαδόπουλος, στα τελευταία 20 λεπτά "γέμισε" με επιθετικούς την ομάδα του (Ογκμποε-Μάνος), ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον αντίπαλο του, αλλά δεν είχε το ζητούμενο, δηλαδή την ουσία.
Δυο πολύτιμους βαθμούς στην μάχη της ανόδου, άφησε λοιπον ο ΟΦΗ, ο οποίος έμεινε στο 0-0 με την Αναγέννηση, στην Καρδίτσα.
Ο ΟΦΗ σε ένα πολύ κακό γήπεδο και απέναντι σε ένα αντίπαλο που έπαιξε μαζική άμυνα, δεν κατάφερε να σκοράρει και έτσι σημειώνει την πρώτη του απώλεια στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο ΟΦΗ δεν είχε την φρεσκάδα και την επιθετικότητα που έδειξε στις Σέρρες και τελικά έμεινε στο «μηδέν» με μια κατώτερη ομάδα από αυτόν.
Ο ΟΦΗ είχε καλές στιγμές με τον Κουσκουνά στο 16’, τον Χαντί στο 50’, τον Ορτέγκα στο 65’, τον Κουσκουνά στο 73’ και τον Ογκμποε στο 82’ αλλά δεν βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα.
Ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι στις καθυστερήσεις σε χέρι του Θεοδωράκη μέσα στην περιοχή, αλλά ο διαιτητής Φωτιάδης, είπε όχι.
Στην Καρδίτσα, βρέθηκαν και περίπου 100 φίλαθλοι του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ κρατάει τον εκτός έδρας πόντο και τους 4 βαθμούς στα δυο πρώτα εκτός έδρας παιχνίδια και στρέφει την προσοχή του στο επόμενο παιχνίδι , την Κυριακή (3μμ) με τον Αιγινιακό στο Ηράκλειο.
ΟΦΗ και Εργοτέλης γκέλαραν στην 2η αγωνιστική της Football league. Ο ΟΦΗ μετά το διπλό στις Σέρρες, σκόνταψε στην Καρδίτσα και έμεινε στο 0-0 με την τοπική Αναγέννηση, ενώ ο Εργοτέλης έφερε δεύτερη συνεχόμενη ισοπαλία στο γήπεδο του και παραμένει χωρίς νίκη. Μετά την ισοπαλία με την Καλλιθέα, έφερε "Χ" και με τον ΑΟΧαχνιά/Κισσαμικό στο Παγκρήτιο στάδιο (1-1).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης στιγμιότυπα απο τις δυο αναμετρήσεις του ΟΦΗ και του Εργοτέλη, αλλά και στιγμές απο άλλα παιχνίδια της 2ης αγωνιστικής της Football league.
Στο 7.05 του VIDEO στιγμιότυπα απο το παιχνίδι του Εργοτέλη και στο 8.02, απο εκείνο του ΟΦΗ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν και στην Καρδίτσα, για να ενισχύσει την ομάδα. Φίλαθλοι που ταξίδεψαν με το πλοίο της γραμμής από το Ηράκλειο, αλλά και κάποιοι φίλοι της ομάδας, βρέθηκαν στην Καρδίτσα απο διάφορες περιοχές της κεντρικής Ελλάδας. Δυστυχώς για τον κόσμο του ΟΦΗ, το αποτέλεσμα (0-0) δεν ήταν το επιθυμητό.
Εδειξαν όμως ότι θα είναι στο πλευρό του ΟΦΗ στην προσπάθεια που θα κάνει φέτος για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα από το παιχνίδι Αναγέννηση Καρδίτσας-ΟΦΗ, που δημοσιεύσε η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ