Ο Σενεγαλέζος Εντιαγέ θα ενισχύσει όπως όλα δείχνουν τον Εργοτέλη, στο παιχνίδι της Κυριακής (3μμ) στην Πάτρα με την Παναχαική, για την 3η αγωνιστική της Football league. Ο Εντιαγέ προπονήθηκε και έδειξε σε καλή κατάσταση, γεγονός που ικανοποίησε τον Τάκη Γκώνια.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με νέο πρόσωπο τον 19χρονο Σενεγαλέζο επιθετικό πραγματοποιήθηκε σήμερα η προπόνηση της ομάδος μας στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την Κυριακάτικη εκτός έδρας αναμέτρηση με την Παναχαϊκή.
Ο Ιμπαήμ Εντιαγιέ αφού πέρασε χθες με επιτυχία όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις βρέθηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου όπου είχε την πρώτη γνωριμία με τους νέους του συμπαίκτες και το τεχνικό επιτελείο. Αμέσως μετά συμμετείχε στο πρόγραμμα προπόνησης δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση γεγονός που γέμισε ικανοποίηση στον Τάκη Γκώνια.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε δυο γκρουπ με τους Κυριακίδη, Ροβίθη και Λαμπάκη να παραμένουν εκτός.
Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί αύριο Πέμπτη στις 10:30 στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο Μάριο Μάρτος φώναξε "παρών" στην προπόνηση της Τετάρτης και τέθηκε στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου για το παιχνίδι της Κυριακής (3μμ) με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ.
Εκτός οι Κοιλιάρας, Πλευράκης, Μονιάκης και Περογαμβράκης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (8/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής (12/11, 3μμ) με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ισπανός Μάριο Μάρτος ακολούθησε δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις το κανονικό πρόγραμμα και έτσι τέθηκε ουσιαστικά στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι.
Για δεύτερη μέρα απουσίασε από την προπόνηση ο Σέρτζιο Λεάλ, ο οποίος έχει άδεια από την τεχνική ηγεσία για προσωπική του υπόθεση.
Θεραπεία ακολούθησε ο Γιάννης Κοιλιάρας, ο οποίος έχει τράβηγμα στο δικέφαλο και δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι.
Θεραπεία ακολούθησε και ο Βαγγέλης Πλευράκης, λόγω ενοχλήσεων στον αχίλλειο τένοντα.
Το ειδικό τους πρόγραμμα συνεχίζουν οι Μονιάκης και Περογαμβράκης.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη το μεσημέρι (12.30μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Σημαντική επίδοση για την 13χρονη αθλήτρια μπάσκετ του ΟΦΗ Αννα-Μαρία Παπαμαρκάκη, η οποία επιλέχθηκε από τον ομοσπονδιακό προπονητή κ.Μπακογεώργο να συμμετάσχει στο FIBA CΑMP U14 που θα διεξαχθεί στο Βόλο απο 16 έως τις 19/11/2017.
Μαζί με την Παπαμαρκάκη, επιλέχθηκαν και άλλα τρία κορίτσια από την Κρήτη , η ΣΤΑΥΓΙΑΝΝΟΥΔΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ (ΑΡΚΑΔΙ), η ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΟΑΧ) και η ΜΑΝΟΥΚΑΚΗ ΧΡΥΣΑ (ΗΡΟΔΟΤΟΣ).
Με ανακοίνωση του, το τμήμα Μπάσκετ του Ο.Φ.Η. ευχαριστεί θερμά την εταιρία UNION COACH SERVICES