karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το μεγάλο ραντεβού για τον Γκέραρντ πλησιάζει.

Στις 20 Νοεμβρίου στις 6μμ στο Γεντί Κουλέ, τα "παιδιά" του Γκέραρντ θα ανταμώσουν με τους "φίλους" του Γκέραρντ, σε ένα παιχνίδι αφιερωμένο στον μεγάλο Ολλανδό προπονητή.

Κάθε μέρα στη σελίδα που έχει δημιουργηθεί στο Facebook για το σπουδαίο αυτό event για τον Γκέραρντ, τα "παιδιά" του με VIDEO που ανεβάζουν απευθύνουν κάλεσμα στον κόσμο του ΟΦΗ, να ανταποκριθεί και να γεμίσει το γήπεδο!

Συγκινούν με τον τρόπο που μιλάνε  γαι τον "δάσκαλο" τους οι ποδοδσφαιριστές που ανέβασαν τον ΟΦΗ στο πιο ψηλό σκαλοπάτι της ιστορίας του. Ο Αλεσάντρο Ισις, ο Ντράγκαν Τζουγκάνοβιτς, ο Δημήτρης Μούτας, ο Μίλτος Ανδεανίδης, ο Κώστας Χανιωτάκης, ο Μανόλης Πατεμτζής, ο Κώστας Παυλόπουλος, ο Γιώργος Τσιφούτης και άλλοι , που σπεύδουν να καλέσουν τον κόσμο του ΟΦΗ να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα που αρμόζει στον μεγάλο Ολλανδό, σε αυτό το ιδιαίτερο ραντεβού της επόμενης Δευτέρας!

Παράλληλα και "φίλοι" του Γκέραρντ δηλώνουν τον θαυμασμό τους, για τον Ολλανδό και τονίζουν ότι θα είναι παρόντες στο μεγάλο ραντεβού, όπως ο Γιώργος Καραγκούνης, ο Αγγελος Μπασινάς, ο Αντώνης Νικοπολίδης και άλλοι.

Nα σημειωθεί ότι 50 και πλέον παίκτες του ΟΦΗ επικοινωνούν καθημερινά εδώ και 2 περίπου μήνες μέσω του VIBER και συντονίζουν όλες τις ενέργειες για το μεγάλο φιλικό!

Αυτή η καθημερινή επαφή, τους έχει ενώσει όλους απίστευτα και όπως λένε κάποιοι "το είχαμε ανάγκη!".

Δεν περνάει μέρα, που να μην "ανεβάζει" κάποιος κάτι στην "ομάδα VIBER" των παικτών του ΟΦΗ, ανταλάζουν απόψεις, θυμούνται ιστορίες και γελάνε, με φόντο τα ένδοξα χρόνια του ΟΦΗ!

Δείτε παρακάτω μερικά απο τα VIDEOS που έχουν "ανεβάσει" τα παιδιά του Γκέραρντ σε μια προσπάθεια να καλέσουν τον κόσμο του ΟΦΗ στο σπουδαίο φιλικό, που μπορεί να εξελιχθεί σε event της χρονιά για τον ΟΦΗ!

Ο Ηρόδοτος καλπάζει στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής και μετά το μεγάλο εκτός έδρας διπλό επί του Αιγάλεω (1-2), ετοιμάζεται για ένα ακόμη μεγάλο ντέρμπι. Την Κυριακή (3μμ) στην Αλικαρνασό υποδέχεται το Φωστήρα, που και αυτός, όπως και το Αιγάλεω, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, συγκαταλέγονταν στα φαβορί για τον τίτλο.

Η μεγάλη νίκη στο Αιγάλεω, αλλά και η βαθμολογική διαφορά που έχει πάρει ο Ηρόδοτος, έναντι των αντιπάλων του, δίνουν στο παιχνίδι μεγάλη σημασία, καθώς με νέα νίκη η ομάδα της Αλικαρνασού, βάζει ακόμη μεγαλύτερες βάσεις για την πρωτιά.

Είναι βέβαιο ότι την Κυριακή η Αλικαρνασός, θα γνωρίσει μεγάλες στιγμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μια ιστορική ευκαιρία για τον Ηρόδοτο (VIDEOS)

Μετά απο ένα μήνα στην εξέδρα, λόγω τιμωρίας για τα όσα συνέβησαν στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών, ο Τάκης Γκώνιας, επιστρέφε στον πάγκο του Εργοτέλη. Στο παιχνίδι της Κυριακής με τον Αρη, στο Παγκρήτιο στάδιο, ο κόουτς του Εργοτέλη, θα είναι κανονικά στη θέση του στον πάγκο.

Στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης αναφέρει ότι: "Αφού ολοκληρώθηκε ο μήνας και ο Τάκης Γκώνιας εξέτισε την ποινή που του είχε επιβληθεί, η Επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ με επίσημη ανακοίνωση της έκανε σήμερα γνωστό ότι απορρίπτει το αίτημα της ΠΑΕ Εργοτέλης για μείωση της ποινής!

Να υπενθυμίσουμε ότι η έφεση κατά της ποινής είχε κατατεθεί από τον δικηγόρο της ΠΑΕ Εργοτέλης κ. Χριστοφορίδη στις 2 Νοεμβρίου!

Ο Τάκης Γκώνιας είχε τιμωρηθεί από την η Πειθαρχική Επιτροπή μετά τα όσο είχε σημειώσει στο φύλλο αγώνος ο κ. Φουκάκης στο φιλικό που είχαν δώσει το καλοκαίρι ο Εργοτέλης με τον Ερμή Ζωνιανών.

Ο τεχνικός της ομάδος μας στο ματς με τον Άρη την ερχόμενη Κυριακή στο Παγκρήτιο για την 4η αγωνιστική θα καθίσει κανονικά στον πάγκο και μάλιστα για πρώτη φορά στο εφετινό πρωτάθλημα".

Μια ακόμη σημαντική όμως είδηση για τον Εργοτέλη έχει να κάνει με την απόφαση της διοίκησης, να ανανεώσει τα συμβόλαια των Ροβίθη και Λαμπάκη, που είχαν σοβαρούς τραυματισμούς. Οπως ανακοινώθηκε οι παίκτες θα μείνουν στις τάξεις της ομάδας και τη νεά αγωνιστική περίοδο.

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη για το θέμα αναφέρει:

"Μετά το σοβαρό τραυματισμό του Στέλιου Λαμπάκη και του Μανόλη Ροβίθη οι άνθρωποι της ομάδας μας θέλοντας να στηρίξουν τους παίκτες τους αποφάσισαν να προσχωρήσουν σε ανανέωση των συμβολαίων τους.

Όπερ και εγένετο! Και οι δυο παίκτες ανανέωσαν την συνεργασίας τους για μία επιπλέον αγωνιστική περίοδο.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από αυτή την εξέλιξη εμφανίστηκαν οι κιτρινόμαυροι παίκτες σε δηλώσεις τους".

Ο Στέλιος Λαμπάκης επεσήμανε: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση. Με τον τραυματισμό μου ουσιαστικά χάνω το μεγαλύτερο μέρος τις αγωνιστικής χρονιάς. Η κίνηση των ανθρώπων του Εργοτέλη να μου ανανεώσουν το συμβόλαιο με γέμισε χαρά και παράλληλα με έκαναν να τους νιώσω πραγματική μου οικογένεια. Με έχει αγγίξει συναισθηματικά αυτή η στήριξη και θα το ανταποδώσω».

Από την πλευρά του, ο Μανόλης Ροβίθης σχολίασε: «Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του Εργοτέλη που σε αυτή την δύσκολη στιγμή είναι δίπλα μου και με στηρίζει με τον καλύτερο τρόπο. Η εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου, μου δίνει την δύναμη να συνεχίσω. Υπόσχομαι γυρίζοντας στους αγωνιστικούς χώρους και πάλι υγιείς να προσφέρω στην ομάδα μου τα μέγιστα»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi