Το Ρέθυμνο προβλημάτισε τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, αλλά τελικά γονάτισε στο φινάλε με 90-72.
Με τον Μπράιαν Ρόμπερτς να πετυχαίνει 14 πόντους στο τρίτο δεκάλεπτο, ο "πληγωμένος" Ολυμπιακός επικράτησε (90-72) του Ρεθύμνου Cretan Kings για την πέμπτη αγωνιστική της Basket League.
Για τρία δεκάλεπτα, στο ΣΕΦ είδαμε ντέρμπι. Ο Ολυμπιακός ήταν "πληγωμένος" από τις τρεις σερί ήττες σε Ελλάδα και Ευρώπη, το Ρέθυμνο έδειχνε πιο φρέσκο και η ατμόσφαιρα μύριζε έκπληξη.
ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Διαμαντής, Βαρδάλος, Λόρτος
ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 21-19, 39-39, 69-65, 90-72
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Σφαιρόπουλος): Μιλουτίνοφ 9, Στρέλνιεκς 12 (1/6 τρίποντα), Πρίντεζης 6 (6 ριμπάουντ), Παπανικολάου 7 (6 ριμπάουντ, 2 ασίστ), Ρόμπερτς 18 (3/4 τρίποντα, 4 ριμπάουντ, 6 ασίστ), ΜακΛίν 7, Τολιόπουλος 6, Παπαπέτρου 2, Αγραβάνης 7 (1), Μπόγρης, Τόμπσον 16 (3/4 τρίποντα), Γουίλτζερ
ΡΕΘΥΜΝΟ (Βετούλας): Ντάνιελς 12 (1), Κώττας 1, Μούντι 5 (1), Ρόμπερτσον 14 (2), Άρμστεντ 13 (3), Γκουντγουϊν 11 (2), Μέντλοκ 4 (1), Χριστοδούλου 7, Παναρετάκης, Θεοδωρίδης, Γιαννόπουλος 5 (1/7τρίποντα)
Ομαδικά στατιστικά Ολυμπιακού: 24/37 δίποντα, 10/24 τρίποντα, 12/16 βολές, 38 ριμπάουντ (8 επιθετικά - 30 αμυντικά), 19 ασίστ, 13 λάθη, 9 κοψίματα
Ομαδικά στατιστικά Ρεθύμνου: 15/30 δίποντα, 11/28 τρίποντα, 9/15 βολές, 25 ριμπάουντ (5 επιθετικά - 20 αμυντικά), 12 ασίστ, 14 λάθη, 9 κλεψίματα
Οι επόμενοι αγώνες των δυο ομάδων: Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει την Φενέρμπαχτσε στην Πόλη την Τετάρτη (15/11), ενώ το Ρέθυμνο θα θα υποδεχθεί ΠΑΟΚ στην Κρήτη για την έκτη αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Νίκος Βετούλας σε δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό,ανέφερε «Για περίπου 32 λεπτά ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί. Θέλαμε να εκμεταλλευτούμε την κακή ψυχολογία του Ολυμπιακού λόγω της ήττας την Παρασκευή. Θεωρώ πως τα καταφέραμε σε μεγάλο μέρος. Επίσης, είχε να κάνει και με τον Άρμστέντ, ο οποίος ήταν σε καλή κατάσταση. Όταν κουράστηκε από την πίεση που του άσκησαν τα γκαρντ του Ολυμπιακού, είχαμε πρόβλημα.
Σίγουρα είμαστε ικανοποιημένοι γιατί παίξαμε το μπάσκετ που θέλαμε... Τρέξαμε, βγάλαμε φάσεις... Θεωρώ πως το τελικό σκορ δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα της ομάδας μας στο παρκέ. Αλλά όταν στα τελευταία λεπτά κάνεις λάθη κόντρα στον Ολυμπιακό, η διαφορά ανεβαίνει. Εμείς τώρα θα προετοιμαστούμε για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ που είναι πολύ σημαντικό. Δεδομένης της εικόνας που είχαμε στο μεγαλύτερο διάστημα της αναμέτρησης, είμαστε αισιόδοξοι. Καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό για την πορεία του στο πρωτάθλημα, αλλά και την Ευρωλίγκα».
Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος μετά τον αγώνα του Ολυμπιακού κόντρα στο Ρέθυμνο, δήλωσε στην κάμερα της συνδρομητικής τηλεόρασης «Σήμερα είχαμε να διαχειριστούμε την ψυχολογική κατάσταση της ομάδας, που μετά το τελευταίο ματς της Ευρωλίγκας δεν ήταν καλή. Πιστεύω ότι αυτό το ψυχολογικό κενό που είχαμε το ξεπεράσαμε στο δεύτερο ημίχρονο. Στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι εξαιτίας της ήττας από τον Παναθηναϊκό. Σίγουρα κοστίζει σε όλους μας αυτό. Όμως, όπως έχω ξαναπεί με δουλειά και υπομονή θα τα φτιάξουμε όλα. Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια. Είναι μια προσπάθεια που την πιστεύουμε και στα προηγούμενα χρόνια έχει ευοδώσει καρπούς.
Αυτή η ομάδα θέλει υπομονή γιατί είναι μια καινούργια ομάδα με πολλούς ξένους, με πολλούς τραυματισμούς και διαχείριση πολλών διαφορετικών παραμέτρων, όπως είναι οι πολλοί διεθνείς που δεν ξεκουράστηκαν. Όλα αυτά, για όλες τις ομάδες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες συνθήκες με την δικιά μας, φέρνουν σκαμπανεβάσματα. Θεωρώ πως στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλά. Η παραγωγικότητά μας ήταν καλύτερη από ότι στα προηγούμενα ματς, όμως, η άμυνά μας θα πρέπει να είναι καλύτερη. Δεχθήκαμε 72 πόντους. Για εμένα είναι πολλοί. Βέβαια δώσαμε σε λιγότερες από 48 ώρες αυτή την αναμέτρηση και ενεργειακά δεν ήμασταν στο μάξιμουμ. Και είναι λογικό αυτό. Όταν Παρασκευή βράδυ παίζεις ένα τόσο απαιτητικό παιχνίδι και Κυριακή απόγευμα το επόμενο.
Παρόλα αυτά, βγάλαμε ενέργεια, είχαμε καθαρό μυαλό, βγάλαμε ωραίες φάσεις στην επίθεση, είχαμε πολυφωνία και στο τέλος πήραμε και μια μεγάλη διαφορά που μας έδωσε την άνετη νίκη. Προχωράμε... Κοιτάμε το επόμενο ματς. Την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε τρία παιχνίδια. Θέλουμε να συνεχίσουμε την δουλειά μας, να αφοσιωθούμε και να παίξουμε το ματς στην Τουρκία».
Για την επιθετική λειτουργία της ομάδας: «Διάθεση οι παίκτες έχουν πάντα. Απλά επιθετικά ήταν καλύτεροι σήμερα. Βέβαια, το Ρέθυμνο το σεβόμαστε, αλλά δεν μπορείς να το συγκρίνεις με μια ομάδα Ευρωλίγκας. Αλλά είναι ένα πρώτο βήμα και μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό για την συνέχεια. Δεν ξεχάσαμε ξαφνικά να παίζουμε μπάσκετ, δεν ξεχάσαμε ξαφνικά να σκοράρουμε... Νομίζω ότι όλα τα παιδιά ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Όπως ξέρετε η άμυνα είναι αυτή που δίνει τους τίτλους. Εγώ όταν η άμυνα πάει καλά είμαι ευχαριστημένος. Αλλά σίγουρα πρέπει να βελτιώσουμε την επίθεση, κάτι που σήμερα είδαμε πως έγινε σε μεγάλο βαθμό».
Ενώ για την εμφάνιση του Ρόμπερτς «Όταν πήραμε τον Ρόμπερτς ξέραμε πως αποκτήσαμε έναν ποιοτικό παίκτη. Και ήταν ένας παίκτης που στις προπονήσεις και στα φιλικά έδειξε πραγματικά την ποιότητά του. Μετά είχε δύο τραυματισμούς που τον πήγαν πίσω. Σίγουρα είχε βγει εκτός ρυθμού και χρειαζόταν ένα καλό παιχνίδι για να πάρει μπροστά η ψυχολογία του. Πιστεύω πως το σημερινό ματς θα τον βοηθήσει να μπει όπως πρέπει από δω και πέρα».
Πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση η ομάδα του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού επικράτησε με 4-1 του Αχαρναϊκού, στο ΔΑΚ Γάλλου, για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος Football League 2017-2018.
Εκτός από τα τέσσερα γκολ οι νικητές είχαν αρκετές ευκαιρίες και τρία δοκάρια!
Οι φάσεις του αγώνα
6′ Φάουλ του Καρβουνίδη ο Λαζαρίδης μπλοκάρει σταθερά.
8′ Από γύρισμα του Λεμονή η μπάλα κόντραρε σε αμυντικό και ο Καλογεράκος δύσκολα μπλόκαρε.
9′ Σουτ του Ξαγοράρη μπλόκαρε ο Λαζαρίδης.
12′ Φάουλ του Λεμονή η μπάλα λίγο έξω από την εστία.
14′ Ατομική ενέργεια του Αρναούτογλου και γύρισμα στον Γκίνη που από κοντά με πλασέ στέλνει την μπάλα στο δοκάρι.
15′ ΓΚΟΛ: Ο Λέο από πλάγια θέση “κρεμάει” με ψηλοκρεμαστό πλασέ τον Καλογεράκο και ο Ξύδας προλαβαίνοντας τους αμυντικούς πλασάρει σε κενή εστία για το 1-0.
17′ Σουτ του Ντάγκρα η μπάλα κοντράρει σε αμυνόμενους και απομακρύνεται.
21′ Ατομική ενέργεια και σουτ του Ξύδα η μπάλα άουτ.
34′ ΓΚΟΛ: Ωραία ατομική προσπάθεια του Λέο και γύρισμα στον Γκίνη που με κεφαλιά από κοντά κάνει το 2-0.
40′ ΓΚΟΛ: Κόρνερ του Καρβουνίδη κεφαλιά του Τζανέτου και 2-1.
45′ Πάσα του Γκίνη στον Ξύδα που από κοντά με δυνατό σουτ στέλνει την μπάλα στο εσωτερικό μέρος του οριζόντιου δοκαριού και στο έδαφος.
51′ ΠΕΝΑΛΤΙ: Ατομική ενέργεια του Ξύδα και ανατροπή από τον Τζανέτο.
53′ ΓΚΟΛ: Ο Ντάγκρας εκτέλεσε το πέναλτι ο Καλογεράκος απέκρουσε, ο Σελινιωτάκης πλάσαρε και ο Ντάγκρας “έσπρωξε” την μπάλα στα δίχτυα για τκ 3-1.
63′ Γυριστό σουτ του Λεμονή άουτ.
65′ Πάσα του Λέο πλασέ του Λεμονή ο Καλογεράκος απέκρουσε με διπλή προσπάθεια.
74′ ΓΚΟΛ: Ο Λέο “ταλαιπώρησε” τους αμυντικούς και “έκοψε” την μπάλα στον Ξύδα που πλάσαρε για το 4-1.
77′ Σουτ του Βρεττού απέκρουσε ο Καλογεράκος.
83′ Κόρνερ από τον Βρεττό κεφαλιά του Μεγαρίτη στο δοκάρι και στη συνέχεια ο Καλογεράκος αποτρέπει το γκολ στην προσπάθεια του Παντελάκη.
90+3′ Σουτ του Μαρκοπουλιώτη άουτ.
Διαιτητής: Ζαραβίνος (ΕΠΣ Αθηνών)
Βοηθοί: Γαρεφαλλάκης-Τρουλλινός (ΕΠΣ Ηρακλείου)
4ος διαιτητής: Βισκαδούρος (ΕΠΣ Ηρακλείου)
Κίτρινες κάρτες: Τζανέτος (31′), Καρδάσης (44′), Ξύδας (60′), Τοπτίδης (62′), Λεμονής (74′), Μεγαρίτης (87′), Καρδάσης (89′)
Κόκκινη κάρτα: Καρδάσης (89′)
ΑΟ Χανιά/Κισσαμικός (Γιώργος Πετράκης): Λαζαρίδης, Μαρκοπουλιώτης, Παντελάκης, Ζιούλης, Αρναούτογλου, Σελινιωτάκης, Γκίνη (76′ Μεγαρίτης), Λεμονής (76′ Τασιούλης), Ξύδας, Ντάγκρας (70′ Βρεττός), Λέο.
Αχαρναϊκός (-): Καλογεράκος, Καρδάσης, Κυριαζόπουλος, Μεγαλοοικονόμου, Ιωακειμίδης (75′ Καλαμιώτης), Τζανέτος (69′ Τζανουλίνος), Χαραλαμπόπουλος, Καρβουνίδης, Χίλαρι (57′ Γεωργόπουλος), Ξαγοράρης, Τοπτίδης.
Διαβάστε όσα ειπώθηκαν στη συνέντευξη Τύπου από τον προπονητή Γιώργο Πετράκη και τον ποδοσφαιριστή της ομάδας μας Καλούδη Λεμονή, αλλά και από τον αρχηγό του Αχαρναϊκού Γιάννη Κυριαζόπουλο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Η τοποθέτηση του Γ. Πετράκη για το ματς έχει ως εξής: «Όσον αφορά το παιχνίδι θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά του Αχαρναϊκού, που ήρθαν και έπαιξαν, πάλεψαν όσο μπορούσαν και έκαναν μία σημαντική προσπάθεια με βάση όλες αυτές τις ιδιαιτερότητες που έχουν τον τελευταίο καιρό σαν ομάδα. Θέλω να δώσω πάρα πολλά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για τη στάση που έδειξαν και τη νοοτροπία τους στο συγκεκριμένο παιχνίδι, παρότι ακουγόντουσαν πάρα πολλά για τον αντίπαλο και αυτό είναι κάτι που πολλές φορές μας αποπροσανατολίζει όλους μας, θέλοντας και μη, ενώ δεν θέλουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας σίγουρα το έχουμε, οπότε τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Η νίκη μας είναι δίκαιη, είχαμε ευκαιρίες και στο πρώτο και στο δεύτερο ημίχρονο και το σκορ αντικατοπτρίζει την εικόνα του παιχνιδιού. Εμείς από αύριο θα κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι που έχουμε εκτός έδρας, που είναι αρκετά δύσκολο, για να πάμε να κάνουμε την προσπάθειά μας και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».
Για το ότι φάνηκε να μπαίνει αγχωμένα η ομάδα του στο παιχνίδι: «Έχει να κάνει με αυτό που σας είπα πριν, διότι όταν παίζεις με μία ομάδα που ακούγεται τον τελευταίο καιρό ότι θα κατέβει, δεν θα κατέβει, ότι θα έρθει με ελλείψεις ή οτιδήποτε άλλο, αν γυρίσουμε και σκεφτούμε πώς μπορεί να σκέφτονται οι ποδοσφαιριστές είναι το μόνο σίγουρο ότι πρέπει να κερδίσουν, αυτό πρέπει να το κάνουν ούτως ή άλλως, αλλά έτσι σε βγάζει λίγο έξω από τον στόχο σου και τη συγκέντρωσή σου, οπότε το άγχος το θεωρώ φυσιολογικό. Αλλά η προσπάθειά μας ήταν αρκετά καλή και σοβαρή σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού».
Για κάποια λάθη που έγιναν που ίσως στοιχίσουν σε άλλα ματς: «Δεν είμαστε από τις ομάδες που εύκολα ο αντίπαλος μπορεί να τους κάνει ευκαιρία. Δηλαδή και στο παιχνίδι του Κυπέλλου με τον Αχαρναϊκό, ακόμα και με τον Αστέρα Τρίπολης και με την ΑΕ Καραϊσκάκης δεν είναι η αφετηρία μας ότι είμαστε μία ομάδα η οποία δέχεται πολλές ευκαιρίες. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Ίσως σήμερα κάποια πράγματα και με βάση τον σχηματισμό του αντιπάλου, γιατί έπαιζε με δύο επιθετικούς και δεν μας ήταν τόσο γνώριμο σε αυτό που είχαμε μέχρι τώρα, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Θα δούμε κι εμείς με ηρεμία αύριο το βίντεο για να δούμε τι δεν πήγε καλά ώστε να μπορέσουμε να δουλέψουμε και να το βελτιώσουμε για να είμαστε ακόμα καλύτεροι σε αυτό το κομμάτι».
Για το αν υπάρχει φόβος υπέρμετρου ενθουσιασμού από το γεγονός ότι η ομάδα είναι κοντά στην κορυφή και αντιμετωπίζει εκτός έδρας την πρωτοπόρο Παναχαϊκή: «Επειδή και οι παίκτες παίρνουν τη σκέψη από τον προπονητή τους και επειδή εγώ δεν σκέφτομαι αυτή τη διαδικασία, νομίζω ότι μπορώ να τους επηρεάσω. Εμείς είμαστε μία νεανική ομάδα, κρατάμε λίγο χαμηλά την… μπάλα, δεν έχουμε καταφέρει κάτι. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι παιχνίδι με παιχνίδι θα προσπαθούμε για τη νίκη, παντού, όπου και να παίζουμε. Το κομμάτι αυτό είναι που θέλουμε να μας διακρίνει και να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα. Το ότι θα παίξουμε με την Παναχαϊκή το μόνο που σκεφτόμαστε δεν είναι ότι είναι πρώτη, αλλά ότι είναι μία πολύ καλή ομάδα, το γνωρίζουμε και θα πρέπει να καταβάλουμε τη μέγιστη προσπάθεια ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε ένα αποτέλεσμα».
Ο Καλούδης Λεμονής ανέφερε τα εξής: «Να ευχηθούμε καλή συνέχεια στον Αχαρναϊκό και να λύσουν τα όποια προβλήματα έχουν. Εμείς βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και μπήκαμε σε αυτό το παιχνίδι θέλοντας να βάλουμε γρήγορα γκολ και να πιέσουμε ψηλά και νομίζω ότι τα καταφέραμε. Στη συνέχεια δεχθήκαμε ένα γκολ το οποίο δεν μας φόβισε, ήμασταν όλοι μαζί, ενωμένοι και στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε και τελειώσαμε το παιχνίδι με άλλα δύο όμορφα γκολ. Κοιτάμε τη συνέχεια με την Παναχαϊκή, όπου έχουμε μία εβδομάδα μπροστά μας να προετοιμαστούμε κατάλληλα για αυτό το παιχνίδι».
Ο αρχηγός του Αχαρναϊκού Γιάννης Κυριαζόπουλος είπε αναλυτικά τα εξής: «Ήρθαμε να παίξουμε με τα όσα προβλήματα έχουμε, ο ΑΟ Χανιά/Κισσαμικός ήταν καλύτερος, έπρεπε να κερδίσει και κέρδισε. Για εμάς ήταν πολύ δύσκολο, γιατί όταν γυρνάς μετά από το ρεπό της Τετάρτης και ξαφνικά βλέπεις 13 παίκτες δηλωμένους τραυματίες και όλοι αυτοί έπαιζαν και παρακάλαγαν να παίξουν και ξαφνικά δεν έχεις και προπονητή είναι πολύ δύσκολο να έρθεις να παίξεις. Αλλά εμείς ήρθαμε, γιατί αγαπάμε την ομάδα. Αυτοί που είναι μέσα είναι μία οικογένεια, οι άνθρωποι που τη στηρίζουν μας στηρίζουν πάρα πολύ και μας δίνουν μεγάλη βοήθεια. Εγώ είμαι από πέρσι και νιώθω ότι οι άνθρωποι που είναι στο Μενίδι αγαπάνε πραγματικά την ομάδα, δεν έχουν κανένα όφελος από αυτήν. Ήρθαμε εδώ με τα προβλήματά μας να παίξουμε σαν οικογένεια. Πιστεύω ότι τα δώσαμε όλα, ήμασταν παιδιά που δεν είχαμε παίξει, δεν είχαμε χημεία, αλλά καταφέραμε να έχουμε μια καλή εικόνα, παίξαμε καλά αλλά δυστυχώς κέρδισε ο αντίπαλος. Ξαφνικά μέσα σε 3-4 μέρες πολλοί παίκτες, προπονητές, γυμναστές μας άφησαν έτσι. Τώρα εμείς συνεχίζουμε, πιστεύω στην ομάδα και όσο μας επιτρέπουν να παίζουμε εμείς θα παίζουμε. Θα ματώσουμε τη φανέλα γι’ αυτήν την ομάδα μέχρι το τελευταίο λεπτό και από εκεί και πέρα ελπίζω να βρεθεί μία λύση και όλα αυτά να τελειώσουν και να συνεχίσει ο Αχαρναϊκός, που έχει μία μεγάλη ιστορία, στο πρωτάθλημα της Football League».
Την πρώτη του ήττα γνώρισε το Ηράκλειο στο κλειστό στα Δύο Αοράκια με 76-89 από την Κόρινθο στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Β’ Εθνικής. To Hράκλειο αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του, καθώς στο πρώτο ημίχρονο δέχθηκε 57 πόντους. Το Ηράκλειο πλησίασε στους τρείς πόντους στην τελευταία περίοδο (67-70 στο 31'), αλλά οι φιλοξενούμενοι άντεξαν στην πίεση και πήραν το ροζ φύλλο αγώνα.
Τα δεκάλεπτα: 20-33, 40-57 (ημίχ.), 61-70, 76-89.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ (Μακράκης): Σταμπουλής 14 (2), Μποχωρίδης 15, Λάκκας 6, Πετράκης 15 (3), Λιανός 5 (1), Πρωτογεράκης 1, Καλατζής 5 (1), Χάλαρης 6, Παπαδάκης 9 (2).
ΚΟΡΙΝΘΟΣ (Νικητόπουλος): Πρατής 3 (1), Κωνσταντίνου, Σακελλαράκης 12, Μακρής 17 (2), Κατσαμάκης 4, Κεφαλάς 20 (4), Καρούζος 12 (2), Δανιήλ, Αντωνόπουλος 2, Σκορδάς 12, Γιανναλέτσος 7.
Τα αποτελέσματα:
Κορωπί-Ιπποκράτης 75-69
Διαγόρας Δρ.-ΑΕ Ν. Κηφισιάς 102-69
ΕΦΑΟ Ζωγράφου-Πανερυθραϊκός 71-80
ΓΣ Μάνδρας Νικηφόρος-Πρωτέας Β. 91-86
Ηράκλειο-ΚΑΟ Κορίνθου 76-89
Παγκράτι-Πανελευσινιακός 63-56
Τρίτων-Ίκαρος Ν. Σμύρνης 68-58
Δάφνη Δ.-Ιωνικός Ν.60-82 (38') διακόπηκε
Η Βαθμολογία σε 6 αγώνες:
1. Τρίτωνας 11 (5-1)
2. Ιωνικός Νικαίας 10* (5-0)
3. Ηράκλειο 10 (4-2)
4. Δάφνη Δαφνίου* 9 (4-1)
5. Ιπποκράτης 9 (3-3)
6. ΕΦΑΟΖ 9 (3-3)
7. Μανδραϊκός 9 (3-3)
8. Διαγόρας Δρυοπιδέων 9 (3-3)
9. Πρωτέας Βούλας 9 (3-3)
10. ΚΑΟ Κορίνθου 9 (3-3)
11. Πανερυθραϊκός 9 (3-3)
12. Παγκράτι 9 (3-3)
13. ΑΕΝ Κηφισιάς 8 (2-4)
14. Κορωπί 7 (1-5)
15. Πανελευσινιακός 7 (1-5)
16. Ίκαρος Νέας Σμύρνης 7 (1-5)
*Ιωνικός και Δάφνη Δαφνίου έχουν το μεταξύ τους παιχνίδι που δεν ολοκληρώθηκε