Μεγάλο πλήγμα για τον Ερμή Ζωνιανών και την προσπάθεια που κάνει για να μείνει στη Γ’ Εθνική. Η αφαίρεση των τριών βαθμών, που του επιβλήθηκε πρωτοδίκως για τα όσα συνέβησαν στο φιλικό (!) παιχνίδι με τον Εργοτέλη (επεισόδιο με Γκώνια), παρέμεινε και σε δεύτερο βαθμό, καθώς η έφεση που από κοινού με τον Εργοτέλη, είχε κάνει η ομάδα του Ρεθύμνου, απορρίφθηκε και η ποινή παρέμεινε αναλλοίωτη. Πλέον ο Ερμής Ζωνιανών, καλείται να συνεχίσει με -3 βαθμούς τον δύσκολο δρόμο του πρωταθλήματος, στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο πρόεδρος του Ερμή Ζωνιανών, Γιάννης Κάββαλος, είχε δηλώσει ότι αν η ποινή παραμείνει θα παραιτηθεί και αναμένονται εξελίξεις, καθώς στα Ζωνιανά πνέουν μένεα με την απόφαση.
Μετά την αφαίρεση των τριών βαθμών, από τον Ερμή Ζωνιανών, η βαθμολογία στον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής, διαμορφώνεται ως εξής :
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Ηρόδοτος 16
2.ΠΟΑ 11
3.Ηλυσιακός 9
4.Φωστήρας 9
5.ΟΦ Ιεράπετρας 7
6.Αιγάλεω 7
7.Παλαιόχωρα 6
8.Ερμής Ζωνιανών 4
9.Κηφισιά 4
10.ΑΕ Μυλοποτάμου 2
11.Άγιος Ιερόθεος 1
*Υποβιβάζονται 4 ομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης γκολ απο τα γήπεδα της Β' Εθνικής και την 3η αγωνιστική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε την εικόνα της Football league-Aποτελέσματα και βαθμολογία
Φάνηκε εξ' αρχής ότι ο τραυματισμός του 22χρονου μέσου του ΟΦΗ Αγγελου Οικονόμου, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αιγινιακό, ήταν σοβαρός. Η μαγνητική εξέταση στην οποία υποβλήθηκε ο ποδοσφαιριστής, επιβεβαίωσε την αρχική εκτίμηση. Ρήξη πρόσθιου χιαστού στο αριστερό γόνατο. Ετσι ο βιρτουόζος κεντρικός μέσος του ΟΦΗ θα μπεί στο χειρουργείο και θα λείψει για το επόμενο εξάμηνο. Ασχημη είδηση για τον ΟΦΗ, ο οποίος έχει χάσει φέτος απο χιαστό και τον Περογαμβράκη απο την αρχή της σεζόν, ενώ λείπει για αρκετό διάστημα και ο Μονιάκης, ο οποίος όμως επιστρέφει σύντομα.
«Αγγελε, είσαι παλικάρι και θα τα καταφέρεις. Αυτή η μικρή ατυχία, δεν μειώνει, αυτά που μας έχει δείξει μέχρι σήμερα, ότι μπορείς να προσφέρεις στην ομάδα μας. Σε περιμένουμε σύντομα κοντά μας, να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο!» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τον Αγγελο Οικονόμου.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Δυστυχώς η αρχική ιατρική εκτίμηση και η ανησυχία για τον τραυματισμό του Αγγελου Οικονόμου, επιβεβαιώθηκε.
Ο 22χρονος μέσος του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό, υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού στο αριστερό του γόνατο.
Η μαγνητική εξέταση που έκανε ο ποδοσφαιριστής, έδειξε ότι έχει πειραχθεί ο χιαστός και πρέπει να αποκατασταθεί με επέμβαση που θα γίνει τις επόμενες ημέρες.
Πάντως ο επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Στεφανουδάκης, ανέφερε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ofi1925.gr ότι ο μηνίσκος του παίκτη, δεν έχει πειραχθεί, ενώ δεν έχει οστικό οίδημα, γεγονός που μπορεί να μειώσει το χρόνο της επανένταξης του.
Ο Γιώργος Στεφανουδάκης στη συνάντηση που είχε με τον παίκτη, τον καθησύχασε, του τόνισε ότι αυτά συμβαίνουν, αλλά και ότι όλα θα πάνε καλά και θα επιστρέψει 100% υγιής ξανά στο γήπεδο.
Για την σοβαρότητα του τραυματισμού του Οικονόμου, ενημερώθηκε και ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος εξέφρασε τη λύπη του και ευχήθηκε στον Αγγελο να δουλέψει σωστά στην αποθεραπεία του και να επιστρέψει υγιής κοντά στην ομάδα.
«Αγγελε, είσαι παλικάρι και θα τα καταφέρεις. Αυτή η μικρή ατυχία, δεν μειώνει, αυτά που μας έχει δείξει μέχρι σήμερα, ότι μπορείς να προσφέρεις στην ομάδα μας. Σε περιμένουμε σύντομα κοντά μας, να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο!» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τον Αγγελο Οικονόμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ