Ο Αθηναίος διαιτητής Ντάουλας (συνδέσμου Δυτικής Αττικής), θα σφυρίξει το ντέρμπι Ηρόδοτος-Φωστήρας για την 7η αγωνιστική στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Μετά τη μεγάλη εκτός έδρας νίκη στο Αιγάλεω (1-20 ο πρωτοπόρος Ηρόδοτος, θέλει να συνεχίσει με μια ακόμη μεγάλη νίκη, κόντρα σε ένα απ τα "βαριά" ονόματα της κατηγορίας.
Ο Ταμπουρατζής από το Λασίθι θα διευθύνει το ματς του ΠΟΑ με την Παλαιόχωρα, ενώ στο ρεθυμνιώτικο ντέρμπι ΑΕ Μυλοποτάμου-Ερμής Ζωνιανών διαιτητής θα είναι ο Ηρακλειώτης Χαραλαμπάκης.
Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές:
Κυριακή 19/11 (15:00)
Ηρόδοτος-Φωστήρας (γηπ. Νέας Αλικαρνασσού): Ντάουλας (Δυτ.Αττικής), Κομισοπούλου (Χανίων), Λοδιάκης (Ρεθύμνου).
ΠΟΑ-Παλαιόχωρα (γηπ. Ατσαλένιου): Ταμπουρατζής, Πάγκαλος, Καφεσάκης (Λασιθίου).
ΑΕ Μυλοποτάμου-Ερμής Ζωνιανών (γηπ. Λιβαδίων): Χαραλαμπάκης, Μαυρουδής, Παπαδάκης (Ηρακλείου).
ΟΦ Ιεράπετρας-Ηλυσιακός (γηπ. Βουζουνεράκειο): Κουναλάκης, Δασκαλάκης Α., Δασκαλάκης Ι. (Ηρακλείου).
Κηφισιά-Αιγάλεω (γηπ. «Ι.Ζηρίνης»): Τσουκαλάς Δέτση, Ζήρδας (Αθηνών).
Ρεπό: Άγιος Ιερόθεος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Στα Τρίκαλα, πρέπει να τα δώσουμε όλα για τη νίκη» τονίζει στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο επιθετικός του ΟΦΗ Δημήτρης Μάνος.
«Θα είναι πολύ σημαντικό για την πορεία μας και το στόχο μας να περάσουμε με νίκη από αυτή τη δύσκολη έδρα» επισημαίνει ο 23χρονος επιθετικός, ο οποίος στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό (6-0), πέτυχε το πρώτο του φετινό γκολ, ενώ είχε και 4 ασίστ!
«Πήγε καλά όλη η ομάδα, όχι μόνο εγώ» τονίζει. «Είμαστε ευχαριστημένοι από την εικόνα μας στο παιχνίδι αυτό. Η ομάδα έχει ξεκινήσει καλά, το πρωτάθλημα, με ένα διπλό στις Σέρρες, από όπου πιστεύω δύσκολα θα περάσουν κάποιες ομάδες. Στην Καρδίτσα το γήπεδο δεν μας επέτρεψε να κάνουμε αυτό που θέλαμε.
Με τον Αιγινιακό κάναμε μια εύκολη νίκη και προσφέραμε θέαμα και χαρά στον κόσμο που ήρθε να μας δεί. Πρέπει να έχουμε διάρκεια. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη».
Για το παιχνίδι στα Τρίκαλα, ο Μάνος επισημαίνει ότι «είναι μια καλή ομάδα, όπως ήταν και πέρσι. Θα γίνει ένα δυνατό παιχνίδι. Το πάθος και η δύναμη θα παίξουν ρόλο. Πιστεύω ότι όποιος δείξει στο γήπεδο, ότι το θέλει περισσότερο, θα το κερδίσει.
Πρέπει να δώσουμε τα πάντα σε αυτό το παιχνίδι, γιατί αν το κερδίσουμε, παίρνουμε μεγάλη ώθηση για τη συνέχεια».
Πέρσι, ο Δημήτρης Μάνος έβαλε 11 γκολ με τον ΟΦΗ στην Football league.
Φέτος ο στόχος του είναι «πρώτα από όλα να πετύχει η ομάδα το στόχο. Να ανέβουμε στην Σούπερ Λίγκ. Εχουμε πολύ καλή ομάδα και μπορούμε να τα καταφέρουμε. Από εκεί και πέρα, θέλω και εγώ να συνεχίσω την καλή χρονιά που έκανα πέρσι και αν μπορώ να κάνω και περισσότερα πράγματα και να βοηθήσω τον εαυτό μου και την ομάδα».
Πηγή:ofi1925.gr
Ο νεαρός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ Μάριος Σαμπάνης, ήταν το πρόσωπο του κρίσιμου αγώνα της Εθνικής Νέων με τη Ρωσία στο Γεντί Κουλέ. Η Εθνική με ...ανατροπή, βρέθηκε να χάνει με 0-1, αλλά κατάφερε να γυρίσει το παιχνίδι και να πάρει τη νίκη με 2-1 και ως δεύτερη στον όμιλο της να πάρει την πρόκριση στην Elite Round Under 19, με τελικό στόχο τους την πρόκριση στα τελικά του Euro.
Ο γκολκήπερ της Εθνικής με εκτέλεση πέναλτι που θα τη ζήλευε και ο καλύτερος επιθετικός, ισοφάρισε για την Εθνική στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου και την κράτησε μέσα στο παιχνίδι!
«Το πίστεψα! Το είχα πει στον προπονητή μου αν κερδίσουμε πέναλτι να το εκτελέσω εγώ. Μου έδειξε εμπιστοσύνη κι εγώ δεν τον αδίκησα και το κάρφωσα!» ανέφερε ο νεαρός γκολκήπερ.
Αν και αρχικά άλλος παίκτης, πήρε τη μπάλα για να εκτελέσει το πέναλτι, τελικά προφανώς με εντολή απο τον πάγκο, ο νεαρός γκολκήπερ άφησε τα γκολπόστ και του και με αυτοπεποίθηση, εκτέλεσε άψογα το κρίσιμο πέναλτι, στέλνοντας τον αντίπαλο γκολκήπερ απο την άλλη γωνία.
Κρύο αίμα, απο το νεαρό τερματοφύλακα και μάλιστα σε ένα παιχνίδι τόσο μεγάλης βαθμολογικής κρισιμότητας και σημασίας!
Ετσι, η Εθνική στο κρίσιμο σημείο, ισοφάρισε σε 1-1 και με ένα ακόμη γκολ στο δεύτερο ημίχρονο (Εμμανουηλίδης 77'), πήρε τη νίκη-πρόκριση!
Να σημειωθεί ότι πολύ σημαντική ήταν η βοήθεια του Ηρακλειώτικου κοινού στην προσπάθεια της Εθνικής, καθώς στο Γεντί Κουλέ, βρέθηκαν περίπου 2 χιλιάδες άνθρωποι και αποτέλεσαν τον δωδέκατο παίκτη, για την τελική επικράτηση στο πιο κρίσιμο ματς της Εθνικής στο τουρνουά, που έγινε στο Ηράκλειο.
Η επιλογή της ΕΠΟ, να φέρει στην Κρήτη, τα παιχνίδια, αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος σωστή, καθώς η Εθνική Νέων, ελπίζει σε πρόκριση στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα!
Πήρε τη δεύτερη θέση (προχωράνε οι δυο πρώτοι), ενώ η Ρουμανία πήρε την πρώτη και κατά γενική ομολογία ήταν η καλύτερη ομάδα του τουρνουά!
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις καλύτερες φάσεις του αγώνα, αλλά και όσοι επιθυμούν όλο το παιχνίσι Ελλάδα-Ρωσία που έγινε στο Γεντί Κουλέ!
Το παιχνίδι
H Eθνική Νέων έπαιζε κόντρα στη Ρωσία για ένα αποτέλεσμα. Αυτό της νίκης. Και τα κατάφερε. Τα "μωρά" του Γιάννη Γκούμα, κέρδισαν με 2-1 τη Ρωσία και πανηγύρισαν ως 2οι την πρόκριση στην Elite Round Under 19, με τελικό στόχο τους την πρόκριση στα τελικά του Euro. Το παιχνίδι που διεξήχθη στο Ηράκλειο και το "Γεντί Κουλέ", είχε πάθος, ένταση, πέναλτι και αποβολές, με την... μπίλια να κάθεται στα "γαλανόλευκα".
Στην αναμέτρηση που έγινε, οι παίκτες της Ρωσίας ήταν αυτοί που κατάφεραν να μπουν μπροστά στο σκορ και 21'. Συγκεκριμένα ο Σιαμπάνης απέκρουσε τετ-α-τετ, ωστόσο οι παίκτες της Εθνικής δεν κατάφεραν να απομακρύνουν την μπάλα, με τον Τικνίζιαν να σκοράρει σε κενή εστία.
Στο 45' ήρθε η ισοφάριση για την «γαλανόλευκη» καθώς η μπάλα βρήκε στο χέρι του Γκολούμπεφ, με αποτέλεσμα η Εθνική να κερδίσει καθαρό πέναλτι. Την εκτέλεση ανέλαβε ο τερματοφύλακας Μάριος Σιαμπάνης, ο οποίος με καταπληκτικό σουτ έγραψε το 1-1.
Η μεγάλη ανατροπή της Εθνικής ήρθε στο 77', όπου ο Γιούσης με μακρινή μπαλιά βρήκε τον Εμμανουηλίδη στα δεξιά, ο νεαρός παίκτης του ΠΑΟ σύγκλινε καταπληκτικά και με αριστερό σουτ από το ημικύκλιο της μεγάλης περιοχής έγραψε το 2-1!
Ελλάδα: Σιαμπάνης, Παπάζογλου, Δημητρίου, Χατζηδίμπας, Καμπετσής, Ξενιτίδης (75΄ Γιούσης), Κωστανάσιος, Μελιόπουλος, Δημήτρουλας (57΄ Εμμανουηλίδης), Δουβίκας (80΄ Νταλακούρας), Τάμπας.
Ρωσία: Λομάεφ, Γκολούμπεφ (46΄ Μουσάεφ), Μποροντίν, Γκορσκόφ, Ούτκιν, Ντίβεφ, Κοκόεφ, Εβγένιεφ, Τσιπσένκο (64΄ Ρουντένκο), Τικνίζιαν, Κισελόφ (38΄ Σουλεϊμάνοφ).
Την πρόκρισή της στη φάση elite του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2018 εξασφάλισε η Εθνική Νέων μετά τη νίκη της με 2-1 επί της Ρωσίας, την Τρίτη το απόγευμα (14/11) στο γήπεδο του ΟΦΗ.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Περίπου 2000 φίλαθλοι βρέθηκαν χθες στο «Γεντί Κουλέ» και έσπρωξαν την Εθνική Νέων προς την πρόκριση.
Ο Ομοσπονδιακός προπονητής Γιάννης Γκούμας στις δηλώσεις του ευχαρίστησε τον κόσμο και χαρακτήρισε μάγκες και παλικάρια τους παίκτες του: «Ευχαριστούμε τον κόσμο, ήταν 12ος παίκτης από το 1ο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Παρότι στράβωσε το ματς και δεχτήκαμε γκολ από το πουθενά, τα παλικάρια μου το πίστεψαν και βρήκαν το σθένος να πάρουν τη νίκη. Ήμασταν πολύ καλύτεροι από τους Ρώσους, που κατέβηκαν όλοι στην άμυνα για να κρατήσουν την ισοπαλία. Είναι μια πανάξια πρόκριση, που δείχνει το σθένος αυτών των παιδιών. Είναι μάγκες, το άξιζαν και τους δίνουν συγχαρητήρια σε έναν προς έναν. Είναι παιδιά με ταλέντο και πρέπει οι ομάδες τους να τα στηρίζουν και όχι να φέρνουν ξένους παίκτες αμφιβόλου αξίας».
Επίσης, ο διεθνής επιθετικός Αργύρης Καμπετσής, που αγωνίζεται στην Γερμανία με την Ντόρτμουντ ανέφερε: «Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και το τεχνικό επιτελείο. Στην αρχή ήταν δύσκολα αλλά δείξαμε χαρακτήρα. Μας βοήθησε πολύ ο φίλαθλος κόσμος και τον ευχαριστούμε».
Η BAΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Ρουμανία 9 (12-2)
2. Ελλάδα 6 (8-3)
3. Ρωσία 3 (8-4)
4. Γιβραλτάρ 0 (0-19)