Ο Αγγελος Οικονόμου, χειρουργήθηκε από τον Γιώργο Στεφανουδάκη, στο αριστερό του γόνατο, μετά τη ρήξη πρόσθιου χιαστού που υπέστη στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ (6-0). Η επιστροφή του προσδιορίζεται σε 6 μήνες, αλλά όπως ανέφερε ο Γιώργος Στεφανουδάκης στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ «πιστεύω ότι λόγω της σωματοδομής του Αγγελου, αλλά και της κατάστασης, που είναι το γόνατο του, όπου ο μηνίσκος δεν πειράχθηκε, η επιστροφή του θα είναι πιο σύντομη από τον προβλεπόμενο χρόνο».
Ευχές από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον 22χρονο μέσο για καλή ανάρρωση και επάνοδο στην ομάδα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Αγγελος Οικονόμου χειρουργήθηκε την Πέμπτη (16/11) από τον γιατρό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργο Στεφανουδάκη (χειρούργος-ορθοπεδικός), μετά την ρήξη που υπέστη στον πρόσθιο χιαστό του αριστερού του ποδιού, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός (6-0).
Η επέμβαση έγινε στην ιδιωτική κλινική Creta Interclinic και πήγε πολύ καλά.
«Όλα πήγαν όπως τα θέλαμε. Πιστεύω ότι λόγω της σωματοδομής του Αγγελου, αλλά και της κατάστασης, που είναι το γόνατο του, όπου ο μηνίσκος δεν πειράχθηκε, η επιστροφή του θα είναι πιο σύντομη από τον προβλεπόμενο χρόνο, που είναι κοντά στους 6 μήνες» ανέφερε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Γιώργος Στεφανουδάκης, λίγο μετά την επέμβαση.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί τον Γιώργο Στεφανουδάκη και το προσωπικό της Creta Interclinic για την επέμβαση.
Να σημειωθεί ότι εκτός από τον γιατρό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επέμβαση συμμετείχαν ακόμη οι γιατροί Σήφης Χριστοφοράκης και Γιάννης Αγγελιδάκης.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται στον Αγγελο Οικονόμου, καλή ανάρρωση και καλή επάνοδο στην ομάδα μας.
Στην φωτογραφία ο Αγγελος Οικονόμου με τους γιατρούς και τους συμπαίκτες του στον ΟΦΗ Ζιαμπάρη και Παπατόλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η "πρεμιέρα" του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, μετά απο δυο παιχνίδια εκτός έδρας σε Σέρρες και Καρδίτσα, για το πρωτάθλημα της Football league, ήταν εντυπωσιακή. Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, έπαιξε σπουδαίο ποδόσφαιρο, έβαλε 6 υπέροχα γκολ και πρόσφερε θέαμα στους 4 περίπου χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ που βρέθηκαν στο γήπεδο.
Aπο δυο γκολ για τον ΟΦΗ, οι Χαντί και Ορτέγκα και απο ένα οι Παπαστεριανός και Μάνος, ο οποίος εκτός απο ένα γκολ είχε και 4 ασίστ, στα 4 γκολ του ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα τηε αναμέτρησης, αλλά και την συνέντευξη τύπου.
Πηγή φωτογραφίας: neakriti.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σούπερ θέαμα απο τον ΟΦΗ στην πρώτη του παράσταση στο Γεντί Κουλέ
Κάλεσμα με νόημα του Παπαδόπουλου στους μετόχους του ΟΦΗ!
Ο Εργοτέλης "αυτοκτόνησε" στην Πάτρα!
Βρέθηκε να χάνει στο δέκατο δευτερόλεπτο (!) του αγώνα, δεχόμενος γκολ με τη σέντρα του ματς, όμως στη συνέχεια κυριάρχησε στο γήπεδο!
Ισοφάρισε με τον Κάιπερς, είχε δοκάρι με τον Μπουρσέλη, του ακυρώθηκε γκολ με τον Κάιπερς, ενώ είχε μεγάλες ευκαιρίες με τον Εφορτ και τον Σταματάκο για να πετύχει ένα δεύτερο γκολ και να πάρει κεφάλι στο σκορ, αλλά αντ' αυτού δέχθηκε εκείνος γκολ στο 78' σε μια φάση που ο σκόρερ της Παναχαικής φαίνεται να είναι σε θέση οφσάιντ και τελικά έχασε το παιχνίδι.
Σίγουρα άδικη ήττα για τον Εργοτέλη, που έπαιξε επιθετικό και συνδιαστικό ποδόσφαιρο κόντρα στην Παναχαική, αλλά τα σοβαρά κενά στο κέντρο της άμυνας, του κόστισαν σε ένα ακόμη παιχνίδι.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μπορούσε να κερδίσει, αλλά δεν πήρε τίποτα στην Πάτρα ο Εργοτέλης!