Με μια συγκλονιστική ανακοίνωση τα παιδιά του Γκέραρντ, εκφράζουν τα συναισθήματα τους για το σπουδαίο φιλικό που έκανε όλη την Ελλάδα να δακρύσει. Το χαρακτηρίζουν ως το "πιο γεμάτο διήμερο της ζωής μας", λένε ότι "νοιώσαμε και πάλι παιδιά", εκφράζουν τις ευχαριστίες τους σε όσους βοήθησαν να γίνει πράξη και καταλήγουν με τη φράση "Δε λέμε αντίο, αλλά καλώς να ξανανταμώσουμε...".
Διαβάστε την ανακοίνωση, που υπογράφουν τα παιδιά και τα αδέρφια του Γκέραρντ:
Τίποτα πια δεν είναι ίδιο στη ζωή μας.
Έχουν περάσει αρκετές ώρες από το βράδυ της Δευτέρας, αλλά η σκέψη όλων μας έχει μείνει καρφωμένη στα ίδια σημεία. Στα αποδυτήρια του “Γεντί Κουλέ”, στην καταπακτή πριν αντικρίσουμε τον αγωνιστικό χώρο, στις εξέδρες και φυσικά στον πάγκο όπου βρέθηκε ξανά ο ποδοσφαιρικός μας πατέρας.
Γίναμε μάρτυρες της μέρας που δάκρυσε όλη η Ελλάδα και γράφτηκε στην ιστορία. Ήταν το πιο γεμάτο διήμερο της ζωής μας. Γεμάτο με στιγμές, αγκαλιές και εικόνες αναλλοίωτες στον χρόνο. Πήραμε αγάπη, δώσαμε αγάπη, αισθανθήκαμε δυνατοί, μα πάνω απ' όλα νιώσαμε μέλη μιας μεγάλης οικογένειας. Της οικογένειας του Ευγένιου Γκέραρντ. Του ανθρώπου που δεν μας έδωσε απλώς ποδοσφαιρική υπόσταση, αλλά μας έκανε καλύτερους ανθρώπους.
Όπως πάντα, έτσι και τώρα, ήταν εκεί για μας. Εδώ και μέρες μαθαίναμε ότι είχε αγωνία για να μας συναντήσει και να μας ακολουθήσει στο γήπεδο. Το συνειδητοποιήσαμε αντικρίζοντάς τον στο σπίτι του, στην Ελιά. Εκεί όπου τόσο αυτός όσο και η οικογένειά του μας υποδέχθηκαν σαν πραγματικά τους παιδιά.
Το αποκορύφωμα αυτού του μοναδικού για εμάς διημέρου, ήταν η στιγμή που τον είδαμε να επιστρέφει στο δεύτερο ...σπίτι του. Στον πάγκο του ΟΦΗ, μέσα στο “Θ. Βαρδινογιάννης”. Στο γήπεδο όπου όλοι μαζί δημιουργήσαμε αναμνήσεις και ζήσαμε ορισμένες από τις ωραιότερες στιγμές της καριέρας μας. Δεν μας μίλησε, αλλά η φλόγα του ήταν τόσο δυνατή, που μας παρέσυρε. Πως να σβήσει αυτή η εικόνα απ' τη σκέψη μας; Δεν πρόκειται…
Ο Χάιμε και ο Αλεχάντρο ήρθαν από τη Χιλή, ο Ντράγκαν από τη Σερβία, ο Γιάννης από την Ολλανδία κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όλοι όμως ήμασταν εκεί, παρόντες, για να τον αγκαλιάσουμε και να του πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα μας χάρισε.
Σ' εμάς τα “παιδιά” του που αισθανθήκαμε και πάλι παιδιά, αρχικά την Κυριακή, μπαίνοντας στα αποδυτήρια του ΒΑΚ πριν προπονηθούμε στο μέρος όπου ανδρωθήκαμε ποδοσφαιρικά και τη Δευτέρα στους στενούς διαδρόμους του “Γεντί Κουλέ”. Μόνο αυτός, ως ποδοσφαιρικός μας πατέρας, μπορούσε να μας μαζέψει τόσο γρήγορα και να μας κάνει να αισθανθούμε ξανά οικογένεια. Έτσι ακριβώς όπως ήμασταν όλα τα χρόνια που μεγαλώναμε δίπλα του.
Συνοδοιπόροι μας σ' αυτό το διήμερο αναμνήσεων ήταν οι “φίλοι” του. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του ελληνικού ποδοσφαίρου, οι οποίοι μας έκαναν την τιμή να παρευρεθούν στη γιορτή μας και να μας αντιμετωπίσουν μέσα στο “σπίτι” μας, σ’εναν παιχνίδι διαφορετικό από κάθε άλλο. Τους ευχαριστούμε γιατί έδειξαν με σεμνότητα ότι αισθάνονται σεβασμό για τον “πατέρα” μας και γι’ αυτό συμμετείχαν στη χαρά μας.
Ευχαριστούμε ολόψυχα όλους όσοι με την πολύτιμη βοήθειά τους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της μεγάλης γιορτής.
Μα πάνω από όλα ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους φιλάθλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, χαρίζοντας απλόχερα το πιο θερμό χειροκρότημα στον άνθρωπο που άλλαξε τη μοίρα του ΟΦΗ και του κρητικού ποδοσφαίρου, επηρεάζοντας τις ζωές μας. Τα δακρυσμένα από συγκίνηση πρόσωπά τους, τη στιγμή που ο Ευγένιος Γκέραρντ βρισκόταν στον αγωνιστικό χώρο και σήκωνε το χέρι του να τους χαιρετήσει και να τους ευχαριστήσει, φανερώνουν ότι ήταν ικανά να επαναφέρουν στη μνήμη τους κάποιες απ' τις μοναδικές στιγμές που όλοι μαζί είχαμε ζήσει.
Ο Ψαραντώνης με τον Βασίλη Σκουλά, δύο “γίγαντες” της κρητικής μουσικής, ήταν επίσης εκεί για να τον τιμήσουν και με τον τρόπο τους να του πουν ευχαριστώ για όσα πρόσφερε στο νησί. Από το βράδυ της Κυριακής στα φιλόξενα Ανώγεια μέχρι και τη λήξη του παιχνιδιού , βρέθηκαν στο πλευρό μας και μοιράστηκαν τη χαρά μας.
Δεν ήταν δυνατόν σε αυτή τη μοναδική βραδιά να ξεχάσουμε και τον αείμνηστο Θ. Βαρδινογιάννη , τον μεγάλο ηγέτη που έκανε τον ΟΦΗ πρότυπο ομάδας σε όλη την Ελλάδα.
Να είστε σίγουροι ότι απ' τη μνήμη μας δεν θα σβήσουν ποτέ όλες οι μικρές και μεγάλες στιγμές που ζήσαμε αυτό το διήμερο στο Ηράκλειο, δίπλα στον Ευγένιο Γκέραρντ και την οικογένειά του. Όπως τίποτα δεν θα σβήσει και από τη μνήμη των «φίλων» του, τους οποίους από τη Δευτέρα αισθανόμαστε ποδοσφαιρικά μας «αδέλφια».
Δε λέμε αντίο, αλλά καλώς να ξανανταμώσουμε...
Τα παιδιά και τα αδέρφια του Γκέραρντ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια όμορφη τροπαιοθήκη κοσμεί πλέον την είσοδο των αποδυτηρίων του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, η οποία φιλοξενεί σημαντικά τρόπαια της ομάδας, από τις επιτυχίες της και τη συμμετοχή της σε ιστορικούς αγώνες εντός και εκτός Ελλάδος. Στην τροπαιοθήκη, φιλοξενούνται ασφαλώς τα μεγάλα τρόπαια του ΟΦΗ, απο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά και του Βαλκανικού Κυπέλλου, αλλά και οι ιστορικές φανέλες της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως και του ιστορικού αγώνα με την Ατλέτικο Μαδρίτης για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μια ακόμη σημαντική «πινελιά» στη γενικότερη αναμόρφωση των αποδυτηριακών χώρων στο Γεντί Κουλέ, αποτελεί και η τοποθέτηση της τροπαιοθήκης με ιστορικά αντικείμενα του ΟΦΗ, στην είσοδο του γηπέδου.
Μόλις μπαίνει κανείς στα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ, αντικρίζει πλέον σημαντικά τρόπαια της ομάδας, από τις επιτυχίες της και τη συμμετοχή της σε ιστορικούς αγώνες εντός και εκτός Ελλάδος.
Στο χώρο αυτό, φιλοξενούνται ασφαλώς τα μεγάλα τρόπαια του ΟΦΗ, απο την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά και του Βαλκανικού Κυπέλλου, αλλά και οι ιστορικές φανέλες της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως και του ιστορικού αγώνα με την Ατλέτικο Μαδρίτης για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ.
Η τροπαιοθήκη θα εμπλουτιστεί το επόμενο διάστημα και με άλλα αντικείμενα, όπως έγγραφα της ομάδας από την εποχή του Γκέραρντ και άλλα συλλεκτικά αντικείμενα και φωτογραφίες, τα οποία έχουν συγκεντρώσει οι άνθρωποι του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί, ότι την κατασκευή της τροπαιοθήκης του ΟΦΗ έκανε η εταιρεία «Επιπλο Καρπαθιωτάκης» την οποία η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί για μια ακόμη φορά για την πολύ σημαντική προσφορά της σε έργα που έγιναν φέτος στα αποδυτήρια του γηπέδου «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τροπαιοθήκη του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ ήταν μια ιδέα του Γενικού Αρχηγού της ομάδας Κώστα Ζερβάκη, ο οποίος έκανε ότι ήταν απαραίτητο για την υλοποίηση της.
Δυο φίλοι απο τα...παλιά, βρέθηκαν στην προπόνηση του ΟΦΗ, στο Γεντί Κουλέ, παραμονές του αγώνα με την Καλλιθέα. Ο άλλοτε συνεργάτης του Γκέραρντ Αρης Βασιλείου, ο οποίος επισκέπεται ακόμη και σήμερα συχνά τις προπονήσεις του ΟΦΗ, καθώς δεν κρύβει την αδυναμία του στο Νίκο Παπαδόπουλο και ο Στέφανος Βάβουλας, ο σκληρός αμυντικός του ΟΦΗ με το τρομερό σούτ (σκόρερ στο ιστορικό 2-1 επί του ΠΑΟ στο Γεντί Κουλέ, αλλά και στο 4-5 επί του Ολυμπιακού στο Καραισκάκη στη μεγάλη ανατροπή!).
Και οι δυο θυμήθηκαν παλιές καλές στιγμές με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, αλλά και τους Παύλο Αδάμο και Πέτρο Μαρινάκη, οι οποίοι επίσης παρακολούθησαν την προπόνηση του ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Ευχάριστες «επισκέψεις» στην προπόνηση του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ. Ο πρώην συνεργάτης του Ευγένιου Γκέραρντ στον ΟΦΗ Αρης Βασιλείου και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Στέφανος Βάβουλας, παρακολούθησαν την προπόνηση και πριν από αυτήν είχαν συζήτηση με το Νίκο Παπαδόπουλο και τον Παύλο Αδάμο και θυμήθηκαν παλιές καλές στιγμές της ομάδας.
Ο Αρης Βασιλείου δεν κρύβει ότι έχει μεγάλη αδυναμία στο Νίκο Παπαδόπουλο και συχνά τον επισκέπτεται σε προπονήσεις που γίνονται στο Γεντί Κουλέ.
Ενώ ο Στέφανος Βάβουλας, είχε την ευκαιρία να ξαναπατήσει το γήπεδο στο οποίο έγραψε και αυτός ιστορία, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 (σήμα κατατεθέν το τρομερό του σούτ!).
Και οι δυο ευχήθηκαν στον ΟΦΗ και το Νίκο Παπαδόπουλο, καλή επιτυχία και να πετύχει ο ΟΦΗ το στόχο που έχει θέσει.