Με σύνθημα τη φράση "όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Γεντί Κουλέ" η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 καλεί με ανακοίνωση της τον κόσμο της ομάδας, να βρεθεί το Σάββατο (25/11, 3μμ) στο γήπεδο, "για μια ακόμη νίκη, για ένα ακόμη βήμα για την άνοδο". Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
"Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στο Γεντί Κουλέ το Σάββατο (25/11, 3μμ).
Η ομάδα μας υποδέχεται την Καλλιθέα και υπόσχεται στον κόσμο της μια καλή εμφάνιση και θέαμα, όπως την έχουμε συνηθίσει στα παιχνίδια της, στο γήπεδο μας.
Και σε αυτό το ραντεβού δεν πρέπει να λείψει κανείς.
Ο φετινός μαραθώνιος της Football league συνεχίζεται και η ομάδα μας βλέποντας παιχνίδι με παιχνίδι ξεχωριστά, επιζητά κάθε αγωνιστική να κάνει ένα βήμα, προς το στόχο.
Ολοι γήπεδο το Σάββατο, για μια ακόμη νίκη!
Για ένα ακόμη βήμα για την άνοδο!
ΟΦΗ-ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ
Στο Γεντί Κουλέ, θα ολοκληρώσει την Παρασκευή το πρωί την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το εντός έδρας παιχνίδι με την Καλλιθέα (25/11, 3μμ). Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, δεν βρίσκονται οι τραυματίες Οικονόμου, Μονιάκης, Περογαμβράκης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση στο Γεντί Κουλέ την Παρασκευή (24/11), ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι του Σαββάτου (25/11, 3μμ) με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ για την 5η αγωνιστική της Football league. Μετά την προπόνηση της Παρασκευής, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.
Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, δεν βρίσκονται οι τραυματίες Οικονόμου, Μονιάκης, Περογαμβράκης.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι διαθέσιμοι. Στην προπόνηση της Πέμπτης που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, όλοι οι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά, υπο τις εντολές του Νίκου Παπαδόπουλου και των συνεργατών του.
Ηταν ο κορυφαίος παίκτης του ΟΦΗ στα Τρίκαλα. Ο ΟΦΗ δεν κέρδισε (0-0), αλλά ο Γιώργος Στρέζος κράτησε το «μηδέν» με τις επεμβάσεις του και χάρισε στον ΟΦΗ, ένα πολύτιμο βαθμό, στην μάχη που δίνει. Ο 22χρονος γκολκήπερ μίλησε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, για την προσπάθεια της ομάδας στο φετινό μαραθώνιο της Football league, αλλά και το δικό του προσωπικό στοίχημα.
-Γιώργο προέρχεσαι από μια σπουδαία εμφάνιση στα Τρίκαλα…
«Θα προτιμούσα να κερδίσει η ομάδα και εγώ να μην ακουμπούσα τη μπάλα! Εγώ απλά έκανα τη δουλειά μου, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Προσπαθώ να δίνω το 100% σε κάθε παιχνίδι και να βοηθάω».
-Σας προβλημάτισε η εμφάνιση;
«Φυσικά μας προβλημάτισε. Το συζητήσαμε και θα προσπαθήσουμε να μην ξανασυμβεί».
-Ο προπονητής είπε ότι ο ΟΦΗ έχει διαφορά απόδοσης εντός και εκτός έδρας…
«Είχαμε δύσκολο πρόγραμμα στην αρχή με τρία παιχνίδια έξω στα πρώτα 4 ματς. Στα παιχνίδια εκτός έδρας, οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Τα γήπεδα είναι άσχημα, αλλά και ο αντίπαλοι δίνουν το 110% για να κερδίσουν τον ΟΦΗ».
-Τώρα, η ομάδα έχει τρία συνεχόμενα παιχνίδια στην Κρήτη με την Καλλιθέα, τον Εργοτέλη και την Παναχαική….
«Βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι με την Καλλιθέα. Πρέπει να δείξουμε χαρακτήρα, να κάνουμε μια νίκη με καλή εμφάνιση και μετά θα δούμε το επόμενο παιχνίδι.
Το πρωτάθλημα είναι μαραθώνιος. Κοιτάμε το κάθε ματς ξεχωριστά. Θέλουμε νίκη και καλές εμφανίσεις. Τώρα η Καλλιθέα και μετά τα υπόλοιπα».
-Ποιο είναι το προσωπικό σου στοίχημα με τον ΟΦΗ;
«Ο στόχος μου είναι ο στόχος της ομάδας. Να ανέβει η ομάδα στην Σούπερ Λίγκ και να αγωνιστώ με αυτήν στην μεγάλη κατηγορία. Εχουμε βάλει όλοι οι παίκτες αυτό το στόχο. Την άνοδο. Αυτός είναι και ο δικός μου στόχος. Θέλει υπομονή. Είναι μαραθώνιος το πρωτάθλημα. Το μυστικό είναι κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Νίκη σε κάθε παιχνίδι. Στο τέλος πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε , γιατί έχουμε μια πολύ καλή ομάδα».
Πηγή:ofi1925.gr