«Θέλω να σέβεστε τη φανέλα που φοράτε και να τη ματώνετε σε κάθε παιχνίδι» είπε στους παίκτες του ΟΦΗ ο Φώτης Τσάλος, στην συζήτηση που είχε μαζί τους στα αποδυτήρια της ομάδας, μετά την προπόνηση της Τετάρτης (22/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Μετά το Νίκο Παπαδόπουλο, ήταν η σειρά του προέδρου της ομάδας Φώτη Τσάλου, να εκφράσει παράπονα για την απόδοση στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα.
«Είδατε τις τελευταίες μέρες με αφορμή το φιλικό για τον Γκέραρντ το μέγεθος και την ιστορία του ΟΦΗ. Η ομάδα πρέπει να ξεφύγει από εκεί που είναι σήμερα.
Ανεβάστε την ομάδα και εσείς θα είστε οι κερδισμένοι» ήταν μερικά από τα λόγια του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στους ποδοσφαιριστές.
Παράλληλα, τους ανέφερε ότι δεν υπάρχει κανένα οικονομικό πρόβλημα στην ομάδα και με τις τελευταίες πληρωμές που έγιναν, η ομάδα είναι σε ένα καλό επίπεδο και στο θέμα αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τέθηκαν σε κυκλοφορία τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα που θα γίνει το Σάββατο (25/11, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Οι τιμές τους είναι 10 και 15 ευρώ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα, που θα γίνει το Σάββατο (25/11, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Τα εισιτήρια τιμώνται 10 και 15 ευρώ.
Στα 10 ευρώ είναι για τις θύρες, 1,4,5,6 και στ 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7 και 8.
Εισιτήρια διατίθενται καθημερινά από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Ο ΟΦΗ ανεβάζει στροφές για το παιχνίδι με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 25/11, 3μμ). Πέρα απο τους γνωστούς απόντες (Οικονόμου, Μονιάκης, Περογαμβράκης), όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στη διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου για το παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (25/11) με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ (3μμ).
Το πρόγραμμα ακολούθησαν όλοι οι παίκτες, με εξαίρεση τους γνωστούς απόντες, οι οποίοι δεν υπολογίζονται για το παιχνίδι.
Ο λόγος για τους τραυματίες Οικονόμου, Μονιάκη, Περογαμβράκη.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, την Παρασκευή (24/11) η τελευταία προπόνηση θα γίνει στο Γεντί Κουλέ.
Αμέσως μετά ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι με την Καλλιθέα.
Νέα προπόνηση για τον ΟΦΗ θα γίνει την Πέμπτη (23/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.