karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Δεν πρέπει να ξανασυμβεί». Με τη φράση αυτή ο Νίκος Παπαδόπουλος, εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του, μιλώντας στους παίκτες του ΟΦΗ στην προπόνηση της Τρίτης (21/11), για την εμφάνιση τους στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα (0-0).

Ο τεχνικός του ΟΦΗ έκανε παρατηρήσεις στους παίκτες, για το αγωνιστικό πρόσωπο που είχαν στην συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Η προσοχή του ΟΦΗ στρέφεται πλέον στο παιχνίδι του Σαββάτου (25/11, 3μμ) με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ.

Ο Γιάννης Κοιλιάρας ακολούθησε και σήμερα το κανονικό πρόγραμμα.

Οικονόμου, Περογαμβράκης και Μονιάκης ήταν απόντες.

Σύμφωνα με το πλάνο της τεχνικής ηγεσίας ο Μονιάκης που κάνει  ατομικό πρόγραμμα, αναμένεται την 1η Δεκεμβρίου να μπεί σε φουλ ρυθμούς προπόνησης.

Με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με την Καλλιθέα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η selfie που τράβηξαν στην επιβίβαση στο αεροπλάο από τη Χιλή για να έρθουν στην Ελλάδα, δυο «ιερά τέρατα» της εποχής δόξας του ΟΦΗ, στα τέλη της δεκαετίας του ’80, ο Αλεσάντρο Ισις και ο Χάιμε Βέρα, ως απόδειξη ότι θα είναι αυτοί στη μεγάλη βραδιά του «δασκάλου» Γκέραρντ, που θα γίνει την προσεχή Δευτέρα (20/11, 6μμ) στο Γεντί Κουλέ, μας ταξίδεψε αστραπιαία, σε εκείνα τα χρόνια, όταν η ομάδα αυτή, μεσουρανούσε στο Ελληνικό ποδοσφαιρικό στερέωμα.

Πω, πω, αλήθεια, τι μπάλα έπαιζε ο ΟΦΗ εκείνης της εποχής!

Σχεδόν 30 χρόνια πέρασαν από τότε και δεν τολμάς, να συγκρίνεις εκείνη την ποιότητα του ποδοσφαίρου, με τη σημερινή!

Σε ταχύτητα, τεχνική, θέαμα, σε όλα.

Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Είναι προσβολή. Είναι βρισιά στα θεία.

Η γενιά των φιλάθλων εκείνης της εποχής, δηλαδή οι 40+, μεγαλώσαμε με αυτές τις εικόνες και αυτές τις τεράστιες ποδοσφαιρικές προσωπικότητες, όπως είναι οι δυο Χιλιανοί, που έμειναν στη συνείδηση των φιλάθλων του ΟΦΗ, ως δυο από τους καλύτερους ξένους, που πέρασαν ποτέ από τον ΟΦΗ.

Η αλήθεια είναι ότι από τον ΟΦΗ πέρασαν παιχταράδες, οι οποίοι δεν ξέρω πόσα εκατομμύρια ευρώ θα κόστιζαν στο σημερινό ελληνικό ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο.

Όπως για παράδειγμα, λίγα χρόνια αργότερα (αρχές της δεκαετίας του ’90) ο Αργεντίνος Ούγκο Ντελγκάδο, ένα παίκτης με «υδραυλική» ντρίπλα, που είχε κάτι από το… Μέσι που βλέπουμε σήμερα, με τρομερή ταχύτητα στα πόδια και απίστευτες επινοήσεις στο γήπεδο!

Ημασταν πραγματικά τυχεροί που είδαμε αυτό το ποδόσφαιρο, εκείνης της εποχής, απο τον ΟΦΗ, που για μια δεκαετία, ήταν πραγματικά πολύ υψηλού επιπέδου.

Ισως για αυτό, κάποιοι από εμάς, να μην μπορούμε να αποδεχθούμε εύκολα το σήμερα, που είναι τόσο μικρό σε σχέση με το τότε.

Είναι τόσο μεγάλη, χαοτική θα έλεγα η διαφορά, που οι συγκρίσεις πραγματικά κατεδαφίζονται.

«Αέρα, αέρα, έρχονται ο Ισις και ο Βέρα» έγραψαν τα «παιδιά του Γκέραρντ» στη σελίδα που έχουν δημιουργήσει στο Facebook, θυμίζοντας το σύνθημα, που δονούσε στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ, εκείνη την εποχή.

Για την ακρίβεια, το σύνθημα αυτό ήταν αποκλειστικά για τον σπουδαίο Βέρα: «Αέρα, αέρα, έρχεται ο Βέρα!».

Ο Χιλιανός επιθετικός μέσος με την μπάλα στα πόδια έκανε θαύματα! Ηταν μάγος της μπάλας.

Πρόσφερε στιγμές …μαγείας στο γήπεδο του ΟΦΗ!

Μια από αυτές ήταν το ’88 σε ένα αξέχαστο παιχνίδι ΟΦΗ-Λάρισα 3-1, με καταρρακτώδη βροχή!

 Ο «μάγος» Βέρα, πέτυχε ένα φανταστικό γκολ, σκάβοντας την μπάλα πάνω από τον τερματοφύλακα της Λάρισας.

Ντέρμπι-πρωτοπόρων τότε στο πρωτάθλημα της Α’ Εθνικής, αν αυτό λέει κάτι!

 Για τον Αλεσάντρο  Ισις, τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του οποίου ήταν, διαφορετικά, καθώς ήταν  ένας αμυντικός μέσος «σκαθάρι», με ατελείωτες φυσικές δυνάμεις, που «δάγκωνε» στη μεσαία γραμμή, το σύνθημα της εποχής ήταν άλλο: «Ισις, ισις, εσύ θα τους γαμ@#$εις!».

Ο Ισις θα μείνει στην ιστορία του ΟΦΗ, ως ο καλύτερος αμυντικός χαφ που είχε ποτέ, αλλά και για την καρδιά και την ψυχή που έβγαζε στο γήπεδο.

 Να σημειωθεί ότι ο Βέρα, αποθεώθηκε στο Γεντί Κουλέ, όταν επισκέφθηκε ξανά το Ηράκλειο το 2012, ενώ ο Ισις έφυγε, αλλά επέστρεψε στην πόλη, στην οποία  έμεινε αρκετά χρόνια στην πόλη και εργάστηκε ως προπονητής σε ομάδες του Ηρακλείου, πριν πάρει την απόφαση να επιστρέψει ξανά στη Χιλή.

Και κάτι τελευταίο: Η παρουσία των δυο Λατινοαμερικάνων ξανά στο Ηράκλειο, είναι μια καλή ευκαιρία να ξανατεθεί στο τραπέζι μια συνεργασία με τον ΟΦΗ, για παίκτες από τη Χιλή ή την ευρύτερη Λατινική Αμερική.

Ο ΟΦΗ έχει πρώην παίκτες που τον αγαπούν σε όλα τα μέρη της γης και πρέπει (επιτέλους) να τους εκμεταλλευτεί…

«Αναλαμβάνω πρωτοβουλία για τον ΟΦΗ» ανέφερε μετά το φιλικό προς τιμή του Ευγένιου Γκέραρντ, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης.

Ο ίδιος δεν θέλησε να πεί περισσότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι ξεκινάει επαφές, προκειμένου να βοηθηθεί η ομάδα και να πετύχει το στόχο που έχει θέσει.

Ο Κώστας Καζανάκης, μιλώντας στην κάμερα της ΚΡΗΤΗ-TV, ανέφερε πως «πρέπει το Ηράκλειο να ξεσηκωθεί. Το Ηράκλειο έχει υποχρέωση απέναντι στην ομάδα. Όλοι μας έχουμε υποχρέωση σ' αυτό το μετερίζι που είναι η ομάδα, να βοηθηθεί από όλους. Χωρίς υστεροβουλία και χωρίς προσωπικά συμφέροντα", ανέφερε ο Κώστας Καζανάκης.
«Πιστεύω ότι θα βγάλω άκρη» τόνισε ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ και συμπλήρωσε "η ομάδα έχει ανάγκη το Ηράκλειο και τον κόσμο του, για να πάει εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Η ομάδα χρειάζεται βοήθεια και οφείλουμε παλιοί και νέοι, να κάνουμε αυτό που πρέπει. Οι στιγμές είναι ανεπανάληπτες και δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη ομάδα στην Ελλάδα, που να δοξάζει έτσι τον προπονητή της και έχει βρεθεί 15 χρόνια στον πάγκο της".

Για την πρωτοβουλία που αναπτύσσει δεν θέλησε να πεί περισσότερα. Όπως ανέφερε:
«Θα πάρω κάποια πρωτοβουλία, με αγάπη και πολύ χαρά. Πιστεύω ότι θα εισακουστώ, γιατί είμαι ένας άνθρωπος που προσέφερα στον ΟΦΗ, πολύ ή λίγο αυτό είναι κάτι που θα το κρίνουν άλλοι. Πιστεύω ότι θα βγάλω άκρη, γιατί η ομάδα αυτή αξίζει πολλά. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, γιατί είναι κάποιες σκέψεις, αλλά κάτι θα κάνω γιατί πρέπει όλοι μαζί με ομόνοια να πάμε την ομάδα εκεί που πρέπει».

Στην φωτογραφία ο Κώστας Καζανάκης, με τον Γιάννη Παπαματθαιάκη και τον Γιώργο Καραντινό, μέλη όλοι μαζί της άλλοτε διοίκησης της ΠΑΕ, με τον Γιώργο Βλαστό, στα αποδυτήρια του ΟΦΗ στο περιθώριο του φιλικού για τον Γκέραρντ.

 

Δείτε το video με τις δηλώσεις του παλιού παράγοντα του ΟΦΗ στην ΚΡΗΤΗ-TV

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi