«Αυτό που έγινε για τον Γκέραρντ, μπορεί να έχει και κέρδος για τη σημερινή ομάδα του ΟΦΗ, ώστε τα νέα παιδιά που έχουν έρθει στην ομάδα μας, να αντιληφθούν που έχουν έρθει».
Με τα λόγια αυτά ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, κάλεσε τους παίκτες του να εμπνευστούν από το διήμερο που ήταν αφιερωμένο στον Ευγένιο Γκέραρντ, με αποκορύφωμα το σπουδαίο φιλικό που έγινε στο Γεντί Κουλέ, μεταξύ των «παιδιών» του και των «φίλων» του.
«Πέρα από τον Μίστερ, για τον οποίο έγινε όλο αυτό, το είχαμε ανάγκη και εμείς οι παίκτες. Γύρισαν στο μυαλό μας σπουδαίες εικόνες από το παρελθόν. Η μεγάλη στιγμή, με τον αποκλεισμό της Ατλέτικο Μαδρίτης, τα ευρωπαικά παιχνίδια, όλα αυτά που έχουμε ζήσει σε αυτό το γήπεδο. Θυμηθήκαμε τις πλάκες που κάναμε στις προπονήσεις και τους αγώνες, παλιές ιστορίες, γίναμε ξανά παιδιά. Όλα τα παιδιά νοιώσαμε πολύ όμορφα, που βρεθήκαμε μαζί και είχαμε κοντά μας και τον δάσκαλο τον Γκέραρντ, που είναι καλά και το έζησε και αυτός όλο αυτό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αλλαγή προπονητή στον ΟΦΗ! Ο Βασίλης Ράλλης, ανέλαβε αντί του Γιάννη Κόκκινου στην τεχνική ηγεσία. Τα τελευταία αρνητικά αποτελέσματα και ειδικότερα η ήττα απο την Παντέλη, που έφερε τον ΟΦΗ πίσω, σε ότι αφορά τη διεκδίκηση της ανόδου, οδήγησαν στην αλλαγή στην τεχνική ηγεσία.
Ο Βασίλης Ράλλης, που έχει την εμπειρία απο τις κατηγορίες αυτές με το Ηράκλειο, πιάνει αμέσως δουλειά.
H ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του τμήματος μπάσκετ αναφέρει:
Η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον Βασίλη Ράλλη, ο οποίος θα είναι ο προπονητής του ανδρικού τμήματος.
Μετά από συζήτηση που έγινε με τον προπονητή Γιάννη Κόκκινο, αποφασίστηκε να παραμείνει στην θέση του τεχνικού διευθυντή της ομάδας και να συνεχίσει το έργο, που έχει ξεκινήσει στις υποδομές μπάσκετ του ΟΦΗ.
Η επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ ευχαριστεί το Γιάννη Κόκκινο, για τα όσα πρόσφερε στο ανδρικό τμήμα μπάσκετ του ΟΦΗ, στη νέα προσπάθεια που έχει ξεκινήσει στο σύλλογο, από πέρσι.

Η εικόνα του ΟΦΗ στα Τρίκαλα σε ένα γήπεδο-βούρκο δεν ήταν καλή.
Το αποτέλεσμα (0-0) όμως δεν είναι και άσχημο, καθώς είναι εκτός έδρας και απέναντι σε μια ομάδα, που είναι ανταγωνιστική και παρά την χαμηλή της βαθμολογική συγκομιδή, είναι μια ομάδα που έχει βγάλει ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα, στα πρώτα 4 παιχνίδια του πρωταθήματος, καθώς έχει παίξει με τις 4 καλύτερες ομάδες της κατηγορίας (κατά σειρά έχει παίξει με Παναχαική, Αρη, Δόξα Δράμας και ΟΦΗ).
Oταν δεν μπορείς να κερδίσεις το παιχνίδι, τουλάχιστον μην το χάσεις!
Αυτό ισχύει για το παιχνίδι στα Τρίκαλα, όπου ο ΟΦΗ πήρε "κάτι" έστω και το "Χ" απέναντι σε μια ομάδα απο την οποία πέρσι έχασε δυο φορές με 1-0 μέσα και έξω!
Το «Χ» λοιπον για τον ΟΦΗ δεν είναι και τόσο κακό, αν αναλογιστεί κανείς ότι αντιμετώπισε προβλήματα ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, όπου η μεσαία του γραμμή και η επίθεση του, δεν υπήρχαν στο γήπεδο!
Οι γηπεδούχοι βρήκαν ευκαιρίες στο διάστημα αυτό, αλλά ο ΟΦΗ είχε σε μεγάλη μέρα τον γκολκήπερ Στρέζο.
Στο δεύτερο ημίχρονο, το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο, με τον ΟΦΗ να έχει τη μεγαλύτερη ευκαιρία του αγώνα στο 77’ με τον Παπαστεριανό μόνο από το σημείο του πέναλτι, να μη στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα!
Με τη φάση αυτή ο ΟΦΗ θα μπορούσε να «κλέψει» τη νίκη και να φύγει με ένα σημαντικό τρίποντο από μια δύσκολη έδρα.
Ο ΟΦΗ στις λίγες φάσεις που δημιούργησε θα μπορούσε να έχει πετύχει ένα γκολ, όπως στο 12’ με τον Χαντί ο οποίος βρέθηκε απέναντι στον αντίπαλο τερματοφύλακα και δεν έκανε καλό κοντρόλ, αλλά κυρίως στην φάση του 77’ όπου ο Παπαστεριανός μόνος από το σημείο του πέναλτι απέτυχε να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα.
Ο ΟΦΗ είχε και μια ακόμη καλή στιγμή με τον Ογκμποε στο 51’, ο οποίος με την είσοδο του στο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο έδωσε δύναμη στην επίθεση του ΟΦΗ.
Όπως και στην Καρδίτσα, έτσι και στα Τρίκαλα, όμως ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να βρεί το δρόμο προς τα δίχτυα και έτσι δεν κέρδισε το εκτός έδρας παιχνίδι.
Και αυτό θα πρέπει να προβληματίσει την τεχνική ηγεσία.
Πάντως –επαναλλαμβάνω- ο βαθμός δεν είναι κακό αποτέλεσμα στην έδρα των Τρικάλων, που είναι μια ομάδα, η οποία παρά την βαθμολογική της θέση, έχει βγάλει ένα δύσκολο πρόγραμμα και έδειξε ότι θα είναι μια από τις ομάδες που θα ξεχωρίσουν.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε σε καλή μέρα τον γκολκήπερ Στρέζο, ο οποίος ήταν «ζεστός» και κράτησε το μηδέν στις προσπάθειες των αντίπαλων επιθετικών.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ δεν κινδύνευσε ιδιαίτερα, σε αντίθεση με το πρώτο 45λεπτο, στο οποίο οι γηπεδούχοι είχαν 2-3 καλές στιγμές.
Το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται μάλλον δίκαιο, καθώς και ο ΟΦΗ είχε τις φάσεις του, έστω και λίγες τις οποίες δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί.