
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εντυπωσιακή είναι πραγματικά η εικόνα, μετά την ολική ανακατασκευή που έγινε στα αποδυτήρια του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Μετά τα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ, γερό "λίφτινγκ" έγινε και στα αποδυτήρια του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Οπως διαβάζουμε στην επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, μετά την ολική ανακατασκευή στα αποδυτήρια του γηπέδου «Θόδωρος Βαρδινογιάννης», ολοκληρώθηκαν οι εργασίες και στα αποδυτήρια του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή, αν αναλογιστεί κανείς, το πώς ήταν πριν.
Εγινε αντικατάσταση όλων των ξύλινων επιφανειών, νέες κατασκευές στις θέσεις των ποδοσφαιριστών, δημιουργήθηκαν αποθηκευτικοί χώροι , νέοι πάγκοι και ράφια για τους παίκτες.
Η σημερινή εικόνα των αποδυτηρίων του ΟΦΗ, είναι πραγματικά αυτή που αρμόζει σε μια μεγάλη ομάδα, όπως ο ΟΦΗ.
Με ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί από καρδιάς της εταιρεία HOME STYLE Αφοι Καυκάκη Ο.Ε. για την μεγάλη της προσφορά στον ΟΦΗ στην κατασκευή όλων των παραπάνω, αλλά και την εταιρεία του Μανόλη Κουμαντάκη, για την δωρεά όλης της ξυλείας που χρησιμοποιήθηκε.
Δείτε παρακάτω εικόνες απο τα νέα αποδυτήρια του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 2-1 επί της Καλλιθέας ανέφερε τη φράση "πάμε στο επομενο" και υπογράμμισε ότι "ο στόχος που έχουμε θέσει σαν ομάδα είναι να είμαστε στην πρώτη θέση μέχρι τη δέκατη αγωνιστική".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ εξέφρασε παράπονα για το διαιτητή και το βοηθό για τα ακυρωθέντα γκολ του ΟΦΗ, αλλά είπε ότι "ίσως ξέρουν καλύτερα".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ κάλεσε όλους μέσα και έξω απο την ομάδα να "υπάρχει θετική αύρα, η ομάδα είναι καλή και ο στόχος στο τέλος, θα υλοποιηθεί".
Αναλυτικά οι αναφορές απο τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, στην συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί της Καλλιθέας με 2-1:
"Θέλαμε να επιστρέψουμε στις νίκες μετά από το αποτέλεσμα που είχαμε στα Τρίκαλα και την όχι καλή εμφάνιση που είχαμε σε αυτό το παιχνίδι.
Πιστεύω ότι ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι. Όπως πρέπει να ξεκινάμε τα παιχνίδια εδώ μέσα στο Γεντί Κουλέ.
Με πολύ πίεση, με πολλά τρεξίματα.
Κατά την άποψη μου, έπρεπε στο πρώτο ημίχρονο να βάλουμε και δεύτερο γκολ.
Παρ’ όλα αυτά και στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί.
Είχαμε τα δοκάρια, που θα μπορούσαμε να σκοράρουμε και άλλα γκολ.
Είχαμε επίσης δυο φάσεις που πρέπει να τις δω, για πω περισσότερα.
Είναι αδιανόητο η φάση που βάζει γκολ ο Ζιαμπάρης στη στατική φάση, να είναι οφσάιντ ο Ποτουρίδης.
Ο διαιτητής ίσως ξέρει καλύτερα και ο βοηθός.
Κατά την άποψη μου σε ένα γκολ που δεν κινδυνεύσαμε, στο τέλος αγχωθήκαμε χωρίς να υπάρχει λόγος, με ένα σουτ, μια στραβοκλωτσιά, που έγινε το 2-1.
Τα παιδιά λίγο αγχωθήκαμε.
Παρ’ όλα αυτά είμαι ικανοποιημένος Από την εμφάνιση.
Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και είχαμε καλό ρυθμό.
Πρέπει να δούμε τη συνέχεια.
Εχουμε βάλει στόχο στη 10η αγωνιστική η ομάδα να είναι πρώτη.
Θέλουμε καλή αύρα και θετική αύρα από όλους και κυρίως προς τους ποδοσφαιριστές.
Δουλεύουμε κάθε μέρα και κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι που είναι με τον Απόλλωνα για το Κύπελλο Ελλάδος και μετά του πρωταθλήματος.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη νίκη, πάμε για το επόμενο".
-Ξεκινάει ένα πρόγραμμα για τον ΟΦΗ με συνεχόμενα παιχνίδια στο Ηράκλειο…
«Το πρόγραμμα δεν είναι εύκολο. Παίζουμε με καλές ομάδες. Η άποψη μου είναι ότι επειδή παίζουμε με καλές ομάδες, θα είμαστε καλύτεροι.
Η νίκη την προηγούμενη αγωνιστική στο Γεντί Κουλέ, δεν μας έκανε καλό.
Ηταν τόσο εύκολη, που δεν την χαρήκαμε.
Ο αντίπαλος ήταν αδύναμος και το παιχνίδι δεν είχε ρυθμό.
Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.
Εχουμε καλή ομάδα και την πιστεύουμε.
Θέλουμε τη θετική αύρα όλων.
Η ομάδα είναι καλή και ο στόχος στο τέλος, θα υλοποιηθεί.
Το σημαντικό είναι η ομάδα στο τέλος να είναι στη Σούπερ Λίγκ».
-Στο δεύτερο ημίχρονο, είδαμε να χάνονται μονομαχίες. Σας απασχολεί;
«Σίγουρα κάποια στιγμή στο 2-0 και με τα δοκάρια, οι παίκτες ήθελαν να διαχειριστούν το σκορ. Φάγαμε ένα γκολ από μια στραβοκλωτσιά. Χάσαμε κάποιες μονομαχίες. Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα λάθη μας. Θα κάνουμε ανάλυση του αγώνα, για να διορθώσουμε τα λάθη μας».
-Τι εννοούσατε μετά το παιχνίδι με τα Τρίκαλα, ότι οι παίκτες είχαν το μυαλό τους αλλού…
«Όταν λέω κάτι, οι παίκτες με καταλαβαίνουν. Το μυαλό τους δεν ήταν στην προπόνηση, την προηγούμενη εβδομάδα. Παρά την πίεση που άσκησα στην προπόνηση, δεν έγινε καλή προπόνηση. Το τι είχε ο καθ’ ‘ενας στο μυαλό του και αν η ομάδα ανανεώσει τον Ιανουάριο το συμβόλαιο του παίκτη, θα το λύσουμε στα αποδυτήρια.
Σίγουρα δεν ήταν το οικονομικό και έκανε και τοποθέτηση, πάνω σε αυτό.
Είμαστε σε καλό επίπεδο, πάνω σε αυτό το κομμάτι.
Ισως ο προπονητής θα πρέπει να πεί κάτι δημόσια, για να κρατάει σε εγρήγορση τους παίκτες. Τους τα έχουμε δώσει και πρέπει να καταλάβουν σε ποια ομάδα έχουν έρθει. Πιστεύω ότι τη Δευτέρα το κατάλαβαν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη για τον ΟΦΗ που έβαλε δυο γκολ και του ακυρώθηκαν τρία!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλες συζητήσεις στην οικογένεια του ΟΦΗ προκάλεσαν οι δηλώσεις του Κώστα Καζανάκη, μετά το φιλικό για τον Γκέραρντ, για τα διοικητικά του ΟΦΗ.
«Αναλαμβάνω πρωτοβουλία για τον ΟΦΗ» ανέφερε μετά το φιλικό προς τιμή του Ευγένιου Γκέραρντ, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Ο ίδιος δεν θέλησε να πεί περισσότερα, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι ξεκινάει επαφές, προκειμένου να βοηθηθεί η ομάδα και να πετύχει το στόχο που έχει θέσει.
Ο Κώστας Καζανάκης, μιλώντας στην κάμερα της ΚΡΗΤΗ-TV, ανέφερε πως «πρέπει το Ηράκλειο να ξεσηκωθεί. Το Ηράκλειο έχει υποχρέωση απέναντι στην ομάδα. Όλοι μας έχουμε υποχρέωση σ' αυτό το μετερίζι που είναι η ομάδα, να βοηθηθεί από όλους. Χωρίς υστεροβουλία και χωρίς προσωπικά συμφέροντα",τόνισε ο Κώστας Καζανάκης.
«Πιστεύω ότι θα βγάλω άκρη» τόνισε ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ και συμπλήρωσε "η ομάδα έχει ανάγκη το Ηράκλειο και τον κόσμο του, για να πάει εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Η ομάδα χρειάζεται βοήθεια και οφείλουμε παλιοί και νέοι, να κάνουμε αυτό που πρέπει. Οι στιγμές είναι ανεπανάληπτες και δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη ομάδα στην Ελλάδα, που να δοξάζει έτσι τον προπονητή της και έχει βρεθεί 15 χρόνια στον πάγκο της".
Για την πρωτοβουλία που αναπτύσσει δεν θέλησε να πεί περισσότερα. Όπως υπογράμμισε «θα πάρω κάποια πρωτοβουλία, με αγάπη και πολύ χαρά. Πιστεύω ότι θα εισακουστώ, γιατί είμαι ένας άνθρωπος που προσέφερα στον ΟΦΗ, πολύ ή λίγο αυτό είναι κάτι που θα το κρίνουν άλλοι. Πιστεύω ότι θα βγάλω άκρη, γιατί η ομάδα αυτή αξίζει πολλά. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, γιατί είναι κάποιες σκέψεις, αλλά κάτι θα κάνω γιατί πρέπει όλοι μαζί με ομόνοια να πάμε την ομάδα εκεί που πρέπει».
Για όσους γνωρίζουν απο παλιά τον Κώστα Καζανάκη, ξέρουν ότι ποτέ αυτός ο πανέξυπνος παράγοντας, δεν θα έβγαινε να πεί κάτι στην τύχη.
Αλλωστε, ποτέ δεν αναμίχθηκε μέχρι σήμερα στα διοικητικά του ΟΦΗ, απο τότε που αποχώρησε, παρότι η αγάπη του για την ομάδα, είναι γνωστή.
Για να βγεί και να μιλήσει απο μόνος του για το θέμα αυτό, δείχνει ότι κάποια προεργασία έχει κάνει και θα πρέπει να αναμένουμε εξελίξεις για αυτήν την πρωτοβουλία που αναπτύσει.
Ποιές ακριβώς θα είναι αυτές οι εξελίξεις, και αν πράγματι βοηθήσουν στο να φέρουν μια καλύτερη ατμόσφαιρα στον ΟΦΗ, θα το δούμε προσεχώς.
Μακάρι, γιατί σε αυτήν την κρίσιμη χρονιά που βρίσκεται ο ΟΦΗ, κάθε βοήθεια που θα διευκολύνει το στόχο της ομάδας στην Σολυπερ Λίγκ, είναι και πρέπει να είναι καλοδεχούμενη.
Στην φωτογραφία ο Κώστας Καζανάκης, με τον Γιάννη Παπαματθαιάκη και τον Γιώργο Καραντινό, μέλη όλοι μαζί της άλλοτε διοίκησης της ΠΑΕ, με τον Γιώργο Βλαστό, στα αποδυτήρια του ΟΦΗ στο περιθώριο του φιλικού για τον Γκέραρντ.
Δείτε παρακάτω το video με τις δηλώσεις του παλιού παράγοντα του ΟΦΗ στην ΚΡΗΤΗ-TV