Η Δόξα Δράμας συνέτριψε 4-0 τον Εργοτέλη και ανέβηκε ξανά στη 2η θέση της Football League. Mε 15 βαθμούς πρώτος ο Αρης, με 13 δεύτερη η Δόξα, στην τρίτη θέση με 11 ο ΟΦΗ.
Πρώτη νίκη για τον ΑΟ Τρίκαλα, 1-0 εκτός έδρας τον Παναιγιάλειο. Σεφτέ και για τον Αιγινιακό, 2-1 τον Απόλλωνα Πόντου.
Δείτε συνολικά την εικόνα της 5ης αγωνιστικής:
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
(5η αγωνιστική)
Σάββατο 25 Νοεμβρίου
Άρης – Παναχαϊκή 2-1 (45+1' Πλατέλλας, 76' Δεληζήσης- 7' Μωραϊτης)
ΟΦΗ – Καλλιθέα 2-1 (21' Κουσκουνάς, 56' Κοιλιάρας - 82' Ταλέντο)
Πανσερραϊκός – Καραϊσκάκης 2-0 (28' Ρούτσης, 45'+2' πεν. Γκούρτσας)
Αν. Καρδίτσας – Απόλλων Λάρισας 2-0 (76' Τζέκος, 81' Χαντζάρας)
Κυριακή 26 Νοεμβρίου
Δόξα Δράμας – Εργοτέλης 4-0 (4' πεν. Ριζογιάννης, 13' Γκότοβος, 41' Λίτσκας, 84' Μαχαίρας)
ΑΟΧ Κισσαμικός - Βέροια (αναβολή)
Παναιγιάλειος – Τρίκαλα 0-1 (19΄Βέρτζος)
Αιγινιακός - Απόλλων Πόντου 2-1 (30' Γκατσολάρι, 76' Σοφιάνης / 25' Κυβελίδης)
Σπάρτη – Αχαρναϊκός 3-0 (α.α.)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 15
2. Δόξα Δράμας 13
3. ΟΦΗ 11
4. Παναχαϊκή 10
5. ΑΕ Καραϊσκάκης 9
6. Σπάρτη 8
7. Απόλλων Πόντου 8
8. ΑΟΧ Κισσαμικός 8
9. Αναγέννηση Καρδίτσας 7
10. Βέροια 6
11. Τρίκαλα 5
12. Παναιγιάλειος 5
13. Πανσερραϊκός 4
14. Αιγινιακός 4
15. Απόλλων Λάρισας 3
16. Εργοτέλης 2
17. Καλλιθέα 1
18. Αχαρναϊκός -
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(6η αγωνιστική)
Σάββατο 2 Δεκεμβρίου
Βέροια - Σπάρτη (15:00 ΕΡΤ-3, Δημ. Στάδιο Βέροιας)
Κυριακή 3 Δεκεμβρίου
Παναχαϊκή – Δόξα Δράμας (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Αγυιάς)
Καραϊσκάκης – Αν. Καρδίτσας (15:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Άρης – ΑΟΧ Κισσαμικός (15:00, «Κλεάνθης Βικελίδης»)
Απόλλων Λάρισας - Αιγινιακός (15:00, Αλκαζάρ)
Αχαρναϊκός – Πανσερραϊκός 0-3 α.α.
Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου
Εργοτέλης - ΟΦΗ (15:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Καλλιθέα – Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Τρίκαλα - Απόλλων Πόντου (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
* Απογοητευτική η εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ. Πολύ λίγος ο κόσμος. Περίπου 2500 χιλιάδες οι θεατές, παρά τις καλές καιρικές συνθήκες. Εχει μετρήσει βέβαια και το εργάσιμο της ημέρας και η ώρα του αγώνα (Σάββατο 3μμ).
*Παπατόλιος και Σιώπης έμειναν εκτός αποστολής απο την 20αδα που επέλεξε ο Νίκος Παπαδόπουλος.
* Ζεστό καφεδάκι στα δημοσιογραφικά θεωρεία της θύρας 7 και της θύρας 9 προσέφερε η εταιρεία Fresh Snack που χειρίζεται τα κυλικεία του γηπέδου του ΟΦΗ. Για το θέμα αυτό υπήρχε σχετική συνενόηση με το γραφείο τύπου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Στους δημοσιογράφους προσφέρονται ακόμη αναψυκτικά απο την εταιρεία ΦΗΜΗ.
*Με την αγαπημένη μαύρη στολή αγωνίστηκε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Καλλιθέα.
*Δεύτερο φετινό εντός έδρας παιχνίδι για τον ΟΦΗ, μετά το 6-0 επί του Αιγινιακού.
*Ο Νίκος Πουρτουλίδης φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού στον ΟΦΗ.
* Ο Κουσκουνάς στο 24' φεύγει στην πλάτη της άμυνας και σκοράρει, απo μπαλιά του Χαντί, αλλά ο βοηθός Πάγκαλος (Λασιθίου) σηκώνει τη σημαία και ακυρώνει το γκολ. Δεύτερο ακυρωθέν γκολ για τον Κουσκουνά, μετά το "καθαρό" που του ακυρώθηκε στις Σέρρες. Φωνές απο την κερκίδα, αλλά και απο τους παίκτες του ΟΦΗ.
* Ο διαιτητής Τσαγκαράκης απο τα Χανιά, λέει στο 31' όχι σε καθαρή ανατροπή του Κουσκουνά απο τον Καντέ. Μάλιστα δίνει και κίτρινη κάρτα στον επιθετικό του ΟΦΗ για θέατρο! Εξαλλος ο Κουσκουνάς με την απόφαση του διαιτητή! Πολλές οι διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ. Δεύτερη καραμπινάτη φάση που συγκεντρώνει τις διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ!
* Δεύτερο γκολ του ΟΦΗ ακυρώνεται στο 53' Φάουλ του Χαντί, ο Ποτουρίδης με κεφαλιά στέλνει τη μπάλα στον Ζιαμπάρη ο οποίος την σπρώχνει στα δίχτυα. Σηκώνει ξανά τη σημαία ο βοηθός Χρηστάκος απο τον Πειραιά, εν μέσω διαμαρτυριών.
*Αποθέωση για το Γιάννη Κοιλιάρα στο 57'. Ο αριστερός μπακ-χαφ του ΟΦΗ βάζει το γκολ του αγώνα!
Ο Κοιλιάρας ζύγισε το πόδι του έξω απο την περιοχή και με ένα έξοχο σούτ έστειλε την μπάλα στο "παράθυρο". Εξαιρετικό γκολ, που χειροκροτήθηκε έντονα απο τον κόσμο του ΟΦΗ! Το...χάρηκε και ο Κοιλιάρας, που επέστρεψε με γκολ στην ενδεκάδα!
*Τρομερή φάση για τον ΟΦΗ στο 58' και δεύτερο δοκάρι! Δυνατό σουτ του Μάρτος απο το ύψος της περιοχής, η μπάλα στη συμβολή των δοκών και στο έδαφος!
*Ξανά φωνές για την διαιτησία στο 67' όπου είχαμε το τρίτο ακυρωθέν γκολ για τον ΟΦΗ! Ο Ορτέγκα γίνεται αποδέκτης της μπάλας και σκοράρει, ο βοηθός Χρηστάκος απο τον Πειραιά σηκώνει και πάλι τη σημαία και το γκολ ακυρώνεται μέσα σε διαμαρτυρίες!
*Πάγωσε το Γεντί Κουλέ στο 82' με την Καλλιθέα μειώνει σε 2-1, απο το...πουθενά! Σούτ του Ταλέντο απο το ύψος της περιοχής, η πορεία της μπάλας αιφνιδιάζει το Στρέζο και καταλήγει στα δίχτυα! Ενα παιχνίδι που έπρεπε να είναι 5-0, γίνεται 2-1!
*Αγωνία στην εξέδρα για τα τελευταία λεπτά αλλα ο ΟΦΗ κρατάει το 2-1 και το αήττητο στο Γεντί Κουλέ
*Χειροκρότημα για τους παίκτες του ΟΦΗ, αποδοκιμασίες για τους διαιτητές στο φινάλε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο προπονητής του Εργοτέλη, Τάκης Γκώνιας, στις τοποθετήσεις του, επιμένει στο ίδιο… μοτίβο, που μας έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα, στο σύντομο χρονικό διάστημα, που βρίσκεται στον πάγκο του Εργοτέλη.
Οι δηλώσεις του, είναι -κατά τη γνώμη μας τουλάχιστον- ολίγον τι…αλλοπρόσαλλες!
Διάβασα τη συνολική αναφορά, που έκανε στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι με τον Αρη, στο οποίο ο Εργοτέλης, προηγήθηκε με 2-0, αλλά τελικά έχασε με 2-3.
Ενα ακόμη παιχνίδι, στο οποίο ο Εργοτέλης, έχασε την ευκαιρία για να πάρει βαθμό ή βαθμούς, στην προσπάθεια που κάνει.
Ο Γκώνιας, τάχθηκε υπέρ των παικτών του, για το γεγονός ότι δεν έπαιξαν με σκοπιμότητα μετά το 2-0 υπέρ τους, το οποίο έγινε τελικά 2-3 υπέρ του Αρη.
Όπως λέει «είναι καταπληκτικό αυτό που κάνουν οι παίκτες μας. Δεν παίζουν με σκοπιμότητα. Ενώ ήμασταν μπροστά με 2 γκολ, δεν κάναμε καθυστερήσεις, γιατί είμαστε υπόδειγμα και εντός και εκτός γηπέδου».
Ο Εργοτέλης έχει μια ομάδα, που εμφανίζει μέχρι σήμερα, μια τεράστια διαφορά αγωνιστικής ισορροπίας σε άμυνα και επίθεση.
Κεντροεπιθετικά είναι πολύ καλός, γοητευτικός, σκοράρει και βγάζει φάσεις, αλλά αμυντικά, δείνει να "μπάζει" απο παντού, να δέχεται γκολ από το …πουθενά και χάνει τους βαθμούς, που αξίζει να πάρει.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη λέει ότι «η δουλειά του προπονητή είναι να προσπαθεί να δημιουργεί προϋποθέσεις και καταστάσεις για να κάνει φάσεις η ομάδα του και να μην δέχεται άλλες».
Δεν μας λέει όμως, το γιατί δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να το πετύχει αυτό, καθώς ο Εργοτέλης και φάσεις δέχεται, αλλά και εύκολα γκολ τρώει, που του στοιχίζουν αποτελέσματα, τα οποία θα χρειαστεί στην μάχη της παραμονής.
Παραμονή; Μήπως αυτός δεν είναι ο στόχος του Γκώνια;
Γιατί υποστηρίζει ότι «ο Εργοτέλης φέτος θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Για την 4η αγωνιστική που βρισκόμαστε είμαστε σε αρκετά καλό βαθμό πάνω σε αυτό!»
Και επιμένει στο ζήτημα της σκοπιμότητας, στην απόλυτη κατηγορία της σκοπιμότητας, όπως είναι η Β’ Εθνική, όπου πάνω από όλα μετράει το αποτέλεσμα, λέγοντας ότι «εμείς δεν θα παίξουμε ποτέ καταστροφικό ποδόσφαιρο και ποδόσφαιρο σκοπιμοτήτων, είναι κάτι που δεν ταιριάζει στη νοοτροπία ούτε τη δική μου, ούτε της ομάδας».
Δεν ξέρω αν πράγματι αυτές οι θέσεις που εξέφρασε ο Τάκης Γκώνιας και τις οποίες αντλήσαμε από την επίσημη σελίδα της ομάδας, ως δηλώσεις του μετά το παιχνίδι με τον Αρη, πραγματικά εκφράζουν και τη διοίκηση του Εργοτέλη.
Σε ένα πρωτάθλημα που πέφτουν 6 ομάδες, ο Εργοτέλης θα χρειαστεί τη σκοπιμότητα σε κάποια σημεία στο παιχνίδι του, όπως άλλωστε κάνουν και οι ομάδες που πρωταγωνιστούν όχι μόνο αυτές που μάχονται για τη σωτηρία!
Ο Εργοτέλης παραμένει χωρίς νίκη στις 4 πρώτες αγωνιστικές και το πρωτάθλημα συνεχίζει να είναι δύσκολο με το εκτός έδρας παιχνίδι με την Δόξα Δράμας και το επόμενο που ακολουθεί με τον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο.
Εχω την αίσθηση, ότι δεν θα αργήσει η ώρα που θα φανεί, ανάλογα με τη βαθμολογική συγκομιδή που θα υπάρξει, το αν η διοίκηση του Εργοτέλη, ενστερνίζεται αυτές τις απόψεις, για ποδόσφαιρο χωρίς σκοπιμότητες και όλα αυτά που λέει ο Γκώνιας, σε μια κατηγορία, που κάθε Κυριακή, πρέπει να δίνεις πόλεμο, για τον κάθε βαθμό.