Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, γκολ απο την 5η αγωνιστική της Football league, η οποία είχε συγκινήσεις και όμορφα γκολ στα γήπεδα της κατηγορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια εμπειρία ζωής έζησαν πιτσιρικάδες απο ακαδημίες ποδοσφαίρου της Κρήτης, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ και παρακολούθησαν το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Καλλιθέα (2-1).
Μάλιστα πριν το παιχνίδι οι πιτσιρικάδες έζησαν μια εμπειρία ζωής, καθώς με την άδεια της ΠΑΕ, βρέθηκαν στα αποδυτήρια της ομάδας, μίλησαν με τους παίκτες, φωτογραφήθηκαν μαζί τους και πήραν αυτόγραφα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία:
Μια πολύ όμορφη εικόνα πριν την έναρξη του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ.
Παιδιά από ακαδημίες ποδοσφαίρου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ, βρέθηκαν στα αποδυτήρια, μίλησαν με τους παίκτες του ΟΦΗ, πήραν αυτόγραφα και φωτογραφήθηκαν μαζί τους.
Αυτή η κίνηση αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία θέλει να έχει και διάρκεια, ώστε η νεολαία, όχι μόνο του Ηρακλείου, αλλά και της Κρήτης, να έρθει κοντά στην ομάδα μας!
Η χαρά και το χαμόγελο των πιτσιρικάδων ήταν όλα τα λεφτά, καθώς ήταν μια εμπειρία που θα τη θυμούνται για όλη τους τη ζωή!
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα επιμείνει στο κάλεσμα όλων των ακαδημιών κρητικών ομάδων της Κρήτης , που επιθυμούν να παρακολουθούν δωρεάν τα παιχνίδια της ομάδας μας από την θύρα 6 του Γεντί Κουλέ.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες, που δημοσίευσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην επίσημη σελίδα της ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυο φίλοι απο τα...παλιά, βρέθηκαν στην προπόνηση του ΟΦΗ, στο Γεντί Κουλέ, παραμονές του αγώνα με την Καλλιθέα.
Ο άλλοτε συνεργάτης του Γκέραρντ Αρης Βασιλείου, ο οποίος επισκέπεται ακόμη και σήμερα συχνά τις προπονήσεις του ΟΦΗ, καθώς δεν κρύβει την αδυναμία του στο Νίκο Παπαδόπουλο και ο Στέφανος Βάβουλας, ο σκληρός αμυντικός του ΟΦΗ με το τρομερό σούτ (σκόρερ στο ιστορικό 2-1 επί του ΠΑΟ στο Γεντί Κουλέ, αλλά και στο 4-5 επί του Ολυμπιακού στο Καραισκάκη στη μεγάλη ανατροπή!).
Και οι δυο θυμήθηκαν παλιές καλές στιγμές με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, αλλά και τους Παύλο Αδάμο και Πέτρο Μαρινάκη, οι οποίοι επίσης παρακολούθησαν την προπόνηση του ΟΦΗ.
Οπως ενημέρωσε επίσημα ο ΟΦΗ, ευχάριστες «επισκέψεις» στην προπόνηση του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ. Ο πρώην συνεργάτης του Ευγένιου Γκέραρντ στον ΟΦΗ Αρης Βασιλείου και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Στέφανος Βάβουλας, παρακολούθησαν την προπόνηση και πριν από αυτήν είχαν συζήτηση με το Νίκο Παπαδόπουλο και τον Παύλο Αδάμο και θυμήθηκαν παλιές καλές στιγμές της ομάδας.
Ο Αρης Βασιλείου δεν κρύβει ότι έχει μεγάλη αδυναμία στο Νίκο Παπαδόπουλο και συχνά τον επισκέπτεται σε προπονήσεις που γίνονται στο Γεντί Κουλέ.
Ενώ ο Στέφανος Βάβουλας, είχε την ευκαιρία να ξαναπατήσει το γήπεδο στο οποίο έγραψε και αυτός ιστορία, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 (σήμα κατατεθέν το τρομερό του σούτ!).
Και οι δυο ευχήθηκαν στον ΟΦΗ και το Νίκο Παπαδόπουλο, καλή επιτυχία και να πετύχει ο ΟΦΗ το στόχο που έχει θέσει.