Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ θα παίξει για δυο και...κάτι αποτελέσματα κόντρα στον Απόλλωνα, για να πάρει την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ προκρίνεται με νίκη, αλλά και ισοπαλία, ωστόσο υπάρχει και σενάριο που ακόμα και με ήττα, τον στέλνει στον επόμενο γύρο.
Ποιό είναι αυτό;
Είναι η ήττα, με όχι πάνω απο ένα γκολ, με τον ΟΦΗ να σκοράρει! Δηλαδή με ήττα 2-1 ή 3-2 ή 4-3 κ.λ.π ο ΟΦΗ προκρίνεται.
Αν όμως ηττηθεί, με περισσότερα απο ένα γκολ, ακόμα και αν σκοράρει (ήττα με 3-1, 4-2 κ.λ.π) τότε αποκλείεται!
Ωστόσο, υπάρχει και κάτι ακόμη.
Το σενάριο, ο όμιλος να ξαναγίνει! Δηλαδή οι ομάδες να ξαναπαίξουν μπαράζ μεταξύ τους!
Πως μπορεί να συμβεί αυτό το τρελό σενάριο;
Αν ο Απόλλων κερδίσει τον ΟΦΗ με 1-0, τότε θα υπάρξει τριπλή ισοβαθμία των ομάδων στους 6 βαθμούς, με απόλυτη ισορροπία στα γκολ (4-0 η κάθε ομάδα).
Αυτό σημαίνει, ότι οι ομάδες θα ξαναπαίξουν μπαράζ μεταξύ τους και ο όμιλος ουσιαστικά βγαίνει άκυρος!
Αυτή τη στιγμή, ο ΟΦΗ και ο Πλατανιάς είναι στους 6 βαθμούς (τέρματα 4-0) και ο Απόλλων στους τρείς (τέρματα 3-0).
Μέχρι σήμερα, ο ΟΦΗ έχει κερδίσει 1-0 τον Πλατανιά και Πλατανιάς 1-0 τον Απόλλωνα.
Ενώ και οι τρείς ομάδες έχουν πάρει το τρίποντο, απο τον αποχωρήσαντα Ηρακλή.
Βέβαια όλα αυτά τα πολύπλοκα μαθηματικά (απαραίτητα όμως γιατί στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις), δεν θα έχουν καμία αξία, αν ο ΟΦΗ κάνει το καθήκον του.
Πάρει το αποτέλεσμα (νίκη ή ισοπαλία) επι του Απόλλωνα και τον ...στέλνει έξω απο το Κύπελλο, καθώς οι Απολλωνιστές θέλουν μόνο νίκη στο Γεντί Κουλέ, για να βρεθούν στον επόμενο γύρο!
Θα είναι και μια ρεβάνς αυτή για τον ΟΦΗ, για τα όσα συνέβησαν στο περσινό παιχνίδι της Football league, όπου ο διαιτητής Παπαδόπουλος, φρέναρε τον ΟΦΗ στο παιχνίδι του Γεντί Κουλέ (1-1) και με ένα ανύπαρκτο πέναλτι που είδε μόνο ο ίδιος, έβαλε φωτιά στο γήπεδο!
Είναι και αυτό ένα κίνητρο -οπωσδήποτε- για τους παίκτες του ΟΦΗ στο παιχνίδι...
Ο διαιτητής Σούπερ Λίγκ Διαμαντόπουλος απ την Αρκαδία θα σφυρίξει το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα, για το Κύπελλο Ελλάδος, που θα γίνει την Τρίτη (28/11, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Στο παιχνίδι Κισσαμικός-Ολυμπιακός που θα γίνει την Τετάρτη (29/11, 5.15μμ) στα Περβόλια, σφυρίζει ο Σωτηριάδης από το Λασίθι. Στο παιχνίδι Εργοτέλης-Παναιτωλικός που θα γίνει την Πέμπτη (30/11, 3μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, διαιτητής ορίστηκε ο Τσαμούρης από τον Πειραιά.
Αναλυτικά οι ορισμοί των διαιτητών της 3ης αγωνιστικής της β' φάσης του Κυπέλλου:
1ος ΟΜΙΛΟΣ
Τρίτη 28 Νοεμβρίου
ΟΦΗ - Απόλλων Σμύρνης (15:00, «Θ. Βαρδινογιάννης»)
Διαιτητής: Διαμαντόπουλος (Αρκαδίας)
Βοηθοί: Καρατζίκας, Απτόσογλου (Αθηνών)
4ος: Τσουκαλάς (Αθηνών)
Ηρακλής - Πλατανιάς ΜΑΤΑΙΩΣΗ
2ος ΟΜΙΛΟΣ
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου
Αιγινιακός - ΠΑΟΚ (15:00, Καυτανζόγλειο Στάδιο)
Διαιτητής: Κοτσάνης (Δράμας)
Βοηθοί: Καρακώστας (Λάρισας), Κουβαλάκης (Δράμας)
4ος: Ρούσης (Θεσσαλίας)
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου
Απόλλων Πόντου - Λεβαδειακός (17:15, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Διαιτητής: Φωτιάς (Πέλλας)
Βοηθοί: Κωτούλας, Ζιγκερίδης (Κιλκίς)
4ος: Δραγούσης (Κιλκίς)
3ος ΟΜΙΛΟΣ
Τρίτη 28 Νοεμβρίου
Απόλλων Λάρισας - Λαμία (17:15, Αλκαζάρ)
Διαιτητής: Βρέσκας (Ημαθίας)
Βοηθοί: Παρασίου, Γιαντσής (Ημαθίας)
4ος: Καρατέρπος (Κοζάνης)
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου
Καλλιθέα - ΑΕΚ (19:30, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Διαιτητής: Γκάμαρης (Αθηνών)
Βοηθοί: Σαμοΐλης (Αθηνών), Σίπκας (Σάμου)
4ος: Ζαραβίνος (Αθηνών)
4ος ΟΜΙΛΟΣ
Τρίτη 28 Νοεμβρίου
Σπάρτη - Ατρόμητος (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Διαιτητής: Μακρυπόδης (Αχαΐας)
Βοηθοί: Μεσσήνης (Αχαΐας), Καραλής (Ηλείας)
4ος: Μαρκαντωνάτος (Ηλείας)
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου
Τρίκαλα - Κέρκυρα (17:15, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Διαιτητής: Κουτσιαύτης (Άρτας)
Βοηθοί: Ποντίκης (Πρέβεζας), Πασχάλης (Ηπείρου)
4ος: Τάσης (Ηπείρου)
5ος ΟΜΙΛΟΣ
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου
Αχαρναϊκός - Αστέρας Τρίπολης ΜΑΤΑΙΩΣΗ
Κισσαμικός - Ολυμπιακός (17:15, Δημ. Περιβολίων)
Διαιτητής: Σωτηριάδης (Λασιθίου)
Βοηθοί: Πάγκαλος (Λασιθίου), Αϊναλής (Μακεδονίας)
4ος: Μπακογιάννης (Αθηνών)
6ος ΟΜΙΛΟΣ
Τρίτη 28 Νοεμβρίου
Πανσερραϊκός - Ξάνθη (17:15, Δημ. Σερρών)
Διαιτητής: Σέζος (Κιλκίς)
Βοηθοί: Χούσκογλου (Θράκης), Καραβασίλης (Καβάλας)
4ος: Μαλούτας (Ημαθίας)
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου
Εργοτέλης - Παναιτωλικός (15:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Διαιτητής: Τσαμούρης (Πειραιά)
Βοηθοί: Καλφάκης, Σινιοράκης (Χανίων)
4ος: Γιαννουλάκης (Χανίων)
7ος ΟΜΙΛΟΣ
Τρίτη 28 Νοεμβρίου
Άρης - ΠΑΣ Γιάννινα (19:30, «Κλ. Βικελίδης»)
Διαιτητής: Αρετόπουλος (Τρικάλων)
Βοηθοί: Διπλάρης (Καρδίτσας), Σάββας (Σερρών)
4ος: Τζουμαλάκης (Σερρών)
Πέμπτη 30 Νοεμβρίου
Παναιγιάλειος - Πανιώνιος (17:15, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Διαιτητής: Μπαλατσούκας (Θεσπρωτίας)
Βοηθοί: Κωνσταντίνου, Φραγκούλης (Πρέβεζας)
4ος: Κολυτάς (Κέρκυρας)
8ος ΟΜΙΛΟΣ
Τετάρτη 29 Νοεμβρίου
Αν. Καρδίτσας - ΑΕΛ (19:30, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Διαιτητής: Γρατσάνης (Τρικάλων)
Βοηθοί: Νταλούκας (Τρικάλων), Τσιότσιος (Μακεδονίας)
4ος: Γκορτσίλας (Μακεδονίας)
Παναχαϊκή - Παναθηναϊκός (19:30, Γήπεδο Παναχαϊκής)
Διαιτητής: Μπλάνας (Μεσσηνίας)
Βοηθοί: Πήττας (Ηλείας), Πυλαρινός (Ζακύνθου)
4ος: Αδαμόπουλος (Αν. Αττικής)
Ο Εργοτέλης έχασε με 4-0 στη Δράμα απο τη Δόξα, αλλά ο Τάκης Γκώνιας, έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του, για το ποδόσφαιρο που έπαιξαν! Ο τεχνικός του Εργοτέλη εξέφρασε παράπονα για τη διαιτησία του Φωτιάδη, τονίζοντας ότι το χέρι στο πέναλτι στο 2ο λεπτό είναι ακούσιο. Δήλωσε υπερήφανος για τους παίκτες του, για το ποδόσφαιρο, που παίζουν, ενώ για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ την επόμενη Δευτέρα στο Παγκρήτιο στάδιο, το χαρακτήρισε ...γιορτή! Διαβάστε και δείτε και σε VIDEO παρακάτω τις δηλώσεις του Τάκη Γκώνια και του Αγγελου Διγκόζη.
Αναλυτικά οι αναφορές του προπονητή του Εργοτέλη στη συνέντευξη τύπου:
«Συγχαρητήρια στην Δράμα για την νίκη της. Δυστυχώς ένα ακόμα παιχνίδι, τρίτο συνεχόμενο, κρίνεται από λάθος αποφάσεις διαιτητών. Το οξύμωρο είναι ότι μέσα στην εβδομάδα είχαμε ένα μάθημα απο καθηγητή διαιτησίας στην Κρήτη όπου μας μίλησε γύρω από τους κανόνες του ποδοσφαίρου όπως τι είναι πέναλτι και τι δεν είναι. Σήμερα αν δείτε την φάση που έγινε και το γκολ ο Αγγελόπουλος δεν έχει κάποια πρόθεση. Προσπαθεί να διώξει την μπάλα και χτυπάει στο χέρι του και ο διαιτητής δίνει στο 3’ πέναλτι. Στο 13’ άλλο ένα σφύριγμα που δίνει φάουλ, που για μένα δεν είναι, ήταν και λάθος αμυντική λειτουργία δική μας και γίνετε το 2-0.
Συνεχίζονται δηλαδή τα διαιτητικά λάθη όπως έγινε με την Παναχαϊκή και τον Άρη. Αν λοιπόν γινόταν σωστά τα πράγματα από τους ανθρώπους που διευθύνουν ένα παιχνίδι τότε θα μιλούσαμε για πολύ διαφορετικό αποτέλεσμα σήμερα. Από εκεί και πέρα δεχθήκαμε το τρίτο γκολ από δικό μας λάθος και έτσι βρεθήκαμε πίσω στο ημίχρονο με 3-0. Είναι πολύ δύσκολο για την οποιαδήποτε ομάδα να διαχειριστεί ένα τέτοιο σκορ, όταν η ομάδα που προηγείται στο δεύτερο ημίχρονο, έχει κλειστεί πίσω με διπλή ζώνη άμυνας και εμείς πρέπει να την σπάσουμε με ορθολογικό τρόπο, υπομονή και σύμφωνα με αυτά που μαθαίνουν τα παιδιά στις προπονήσεις. Και βέβαια δεν μπορεί να είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Δράμας κρατάει για πέμπτο συνεχόμενο παιχνίδι το μηδέν στην άμυνά της. Το τέταρτο γκολ μπήκε στο τέλος του παιχνιδιού όταν όλα είχαν κριθεί».
Κλείνοντας ο κ. Γκώνιας επισήμανε: «Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες μου και το ποδόσφαιρο που έπαιζαν ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Βγάζουν πράγματα μέσα στο παιχνίδι και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα. Με αυτές τις εμφανίσεις είναι θέμα χρόνου να έρθουν και για εμάς οι τρεις βαθμοί εάν βέβαια μας αφήσουν».
Για το ματς με τον ΟΦΗ: «Θα είναι μια γιορτή του Ηρακλείου μεταξύ δύο πολύ καλών ομάδων που θα διεκδικήσουν τη νίκη. Και εύχομαι να κερδίσει ο καλύτερος και να μην πηγαίνω στη συνέντευξη Τύπου και μιλάω για μη ποδοσφαιρικά πράγματα και δεν το θέλω καθόλου. Δεν θεωρώ ότι η διαιτησία έχει στοχεύσει τον Εργοτέλη για να κάνει κακό. Είναι ανθρώπινα λάθη».
Διγκόζης: «Πήραμε μία καθαρή νίκη»
Από τη δική του πλευρά ο προπονητής της Δόξας Δράμας Άγγελος Διγκόζης, δήλωσε: «Προετοιμαστήκαμε όλη την εβδομάδα για το παιχνίδι απέναντι σε μια ομάδα που προσπαθεί να παίξει κάτι το πρωτότυπο για την κατηγορία. Οι παίκτες μου ήταν συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι μας και πήραμε μια καθαρή νίκη.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την εμφάνιση, την νίκη και την ανέπαφη εστία για πέντε αγώνες. Ευχαριστούμε τον κόσμο μας που ήρθε και μας βοήθησε με το χειροκρότημα τουΝα πω και κάτι τελευταίο. Όταν ο ιδιοκτήτης της ομάδας βγαίνει στην τηλεόραση και λέει ότι αγαπάει την ομάδα περισσότερο από την δουλειά του να ξέρετε ότι κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να τον έχουμε χαρούμενο και ευχαριστημένο. Να ευχηθώ τα καλύτερα στον Εργοτέλη και να πετύχει τον στόχο τους. Θα προετοιμαστούμε όλη την εβδομάδα για ένα παιχνίδι με μια ιστορική ομάδα, την Παναχαϊκή».
Σταμόπουλος: «Θέμα χρόνου τα αποτελέσματα»
Ο Τζέϊμς Σταμόπουλος εκπροσωπώντας τους παίκτες του Εργοτέλη, ανέφερε: «Συγχαρητήρια στην Δόξα. Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για το ποδόσφαιρο που παίζουμε. Το δύσκολο για εμάς ήταν να ακολουθούμε στο σκορ μετά το 2-0 στο 13’. Είναι θέμα χρόνου να έρθουν τα αποτελέσματα με το ποδόσφαιρο που παίζουμε και στα συγκεκριμένα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε».
Μένκα: «Παίρνουμε καλή ψυχολογία»
O Ορέστης Μένκα από την πλευρά των ποδοσφαιριστών της Δόξας, τόνισε: «Παίρνουμε καλή ψυχολογία από την νίκη για να πάμε την άλλη εβδομάδα στην Παναχαϊκή και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Κοιτάμε κάθε εβδομάδα να παίζουμε σφιχτά και να κρατάμε την εστία μας ανέπαφη. Υπάρχει καταπληκτικό κλίμα μέσα στην ομάδα και στα αποδυτήρια και αυτό φαίνεται στο πως πανηγυρίζουμε τα γκολ όλοι μαζί».
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις του Τάκη Γκώνια και του Αγγελου Διγκόζη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ