karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η συγκλονιστική παρουσία του κόσμου του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη (2-4), ήταν απο τα ξεχωριστά της αναμέτρησης των δυο συμπολιτών για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.

Το...τραγούδι της εντυπωσιακής κερκίδας που δημιούργησαν πάνω απο 2 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ, ήταν πραγματικά μοναδικό και δεν σταμάτησε σχεδόν ποτέ.

Και αν το γκολ του Εντιαγιέ στο ξεκίνημα του αγώνα, έβαλε μπροστά στο σκορ τον Εργοτέλη, πολύ γρήγορα ο ενθουσιασμός επέστεψε στην εξέδρα του ΟΦΗ με τις γκολάρες των Κουσκουνά, Μάρτος και Ορτέγκα, που έβαλαν τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού και του χάρισαν ουσιαστικά τη νίκη στο τοπικό ντέρμπι.

Αυτό το 1-3 του ΟΦΗ και η γρήγορη ανατροπή, ουσιαστικά έδειξε τον κυρίαρχο και τελικά και το νικητή του αγώνα.

Ηταν τόσο γεμάτη η κερκίδα του ΟΦΗ, που είχε διαθέσει ο Εργοτέλης για τους φίλους του ΟΦΗ (θύρα 11), που χρειάστηκε να ανοίξει και η διπλανή θύρα, για να εξυπηρετήσει τους φιλάθλους του ΟΦΗ, οι οποίοι κατέβηκαν μαζικά στο Παγκρήτιο για να ενισχύσουν την ομάδα τους στο παιχνίδι και αποζημιώθηκαν με καλό ποδόσφαιρο και ωραία γκολ ειδικά στο πρώτο ημίχρονο.

Ας δούμε μερικά παραλειπόμενα απο το τοπικό ντέρμπι Εργοτέλης-ΟΦΗ 2-4 στο Πσγκρήτιο στάδιο:

*Ο Νίκος Μαχλάς βρέθηκε στο γήπεδο του ΟΦΗ και παρακολούθησε το παιχνίδι απο τα δημοσιογραφικά θεωρεία, μαζί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτη Τσάλο και άλλα στελέχη του ΟΦΗ.

*Δεν ήταν όμως και ο μοναδικός, απο την οικογένεια του ΟΦΗ. Στο γήπεδο και ο Νίκος Νιόπλιας, αλλά και ο Νίκι Παπαβασιλείου, όπως και ο Θανάσης Κολιτσιδάκης. Στο Παγκρήτιο στάδιο και ο Γιώργος Βλαστός που έκανε το σχολιασμό στην μετάδοση απο την WEB-ΤV της ΕΡΤ.

*Το πρώτο "αχ" της εξέδρας του ΟΦΗ ακούστηκε στη μεγάλη φάση του Κουσκουνά, στο 8', αλλά ο επιθετικός του ΟΦΗ έστειλε τη μπάλα άουτ απο τη μικρή περιοχή! Αυτή ήταν η πρώτη μεγάλη ευκαιρία του ντέρμπι.

* Με μια εναέρια τούμπα, πανηγύρισε το γκολ ο Εντιαγιέ του Εργοτέλη στο 11'. Ηταν η σειρά των φιλάθλων του Εργοτέλη να ακουστούν στο γήπεδο!

*Ακολούθησε όμως αργότερα, ο καταιγισμός των γκολ απο τον ΟΦΗ, ο οποίος με τρία γκολ γύρισε το παιχνίδι και προηγήθηκε με 1-3. Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, έστησαν  το δικό τους πάρτι στις εξέδρες!

*Εξαλλος με τους παίκτες του ο Νίκος Παπαδόπουλος στην φάση του δευτέρου γκολ του Εργοτέλη. Εδειχνε πολύ εκνευρισμένος απο τον τρόπο που μπήκε η ομάδα του στην επανάλληψη.

*Καταχειροκροτήθηκε ο Σέρτζιο Λεάλ απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, αλλά και απο τους φιλάθλους του Εργοτέλη, τη στιγμή της αλλαγής του. Απο τις πιο όμορφες στιγμές στο παιχνίδι!

*Οι παίκτες του ΟΦΗ πανηγύρισαν με τους φιλάθλους τους, μετά τη λήξη του αγώνα. Νίκη-πρόκριση στους 16 του Κυπέλλου με το 2-1 επί του Απόλλωνα και ένα σημαντικό διπλό επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο (2-4) βάζουν το...τρένο του ΟΦΗ στις ράγες της ανόδου!

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

 Σε θέση ανόδου, με διπλό στο Παγκρήτιο ο ΟΦΗ!

Δεύτερος ο ΟΦΗ, τελευταίος ο Εργοτέλης!

Το διπλό του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο! (VIDEO)

Σε ερώτηση για το αν σκοπεύει να παραιτηθεί απο τον Εργοτέλη, μετά την ήττα με 4-2 απο τον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλά και απο το γεγονός ότι η κρητική ομάδα παραμένει χωρίς νίκη στις 6 πρώτες αγωνιστικές, ο Τάκης Γκώνιας, έδειξε να έχει άλλη εκτίμηση της κατάστασης. Οπως ανέφερε "η ομάδα μας τώρα ξεκινάει να χτίζεται από νέα παιδιά και πρέπει να κοιτάζουμε και τους αντιπάλους που αντιμετωπίζουμε. Έχουμε ακόμα πολλά παιχνίδια".

Ο Γκώνιας ζήτησε συγγνώμη απο τον κόσμο του Εργοτέλη "για την εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου. Ήταν η χειρότερη αμυντική λειτουργία μέχρι σήμερα".

Αναλυτικά τα όσα είπε ο προπονητής του Εργοτέλη στη συνέντευξη Τύπου: «Να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του ΟΦΗ και να ευχηθώ να πετύχει τους στόχους της. Για μας, να ζητήσω συγγνώμη στον κόσμο για την εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου. Ήταν η χειρότερη αμυντική λειτουργία μέχρι σήμερα. Αν και προηγηθήκαμε δεν έμεινα ικανοποιημένος με αυτό που είδα στη συνέχεια.

Παρόλα αυτά όμως οι παίκτες μου δεν τα παράτησαν στο δεύτερο ημίχρονο και εκεί που περιμέναμε να γίνει το 3-3 δεχθήκαμε ένα εύκολο γκολ και εκεί τελείωσε το παιχνίδι. Έχουμε παίξει έξι παιχνίδια από τα οποία τα πέντε με ομάδες που βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας. Οι βαθμοί που έχουμε δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα της ομάδας».

Για το αν σκέφτεται να παραιτηθεί: «Είσαστε πολύ απασχολημένοι με το αποτέλεσμα. Η ομάδα μας τώρα ξεκινάει να χτίζεται από νέα παιδιά και πρέπει να κοιτάζουμε και τους αντιπάλους που αντιμετωπίζουμε. Έχουμε ακόμα πολλά παιχνίδια. Είναι η χειρότερη αμυντική λειτουργία για ένα μόνο ημίχρονο».

Για το καλό ποδόσφαιρο που όμως δεν αποτυπώνεται στη βαθμολογία: «Εμένα δουλειά μου είναι να βελτιώνω την ομάδα. Το πρωτάθλημα είναι μεγάλο και θα έχουμε να λέμε κι άλλα στη συνέχεια. Πρέπει να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι. Εγώ κοιτάζω την δική μου ομάδα και μόνο. Δε κάνω συγκρίσεις άλλων ομάδων, του Άρη με τον ΟΦΗ. Το καλό ποδόσφαιρο που βλέπουμε γίνεται μόνο για να κερδίζουμε τα παιχνίδια και όχι να τα πηγαίνουμε στις μονομαχίες. Εκτός του πρώτου ημιχρόνου του σημερινού».


Ο Κυριάκος Μαζουλουξής ανέφερε με τη σειρά του στη συνέντευξη Τύπου: «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ. Η ομάδα παρουσίασε δύο πρόσωπα. Στο πρώτο δεχθήκαμε τα τέρματα, στο δεύτερο μπήκαμε πιο δυνατά, προσπαθήσαμε και εκεί που πιέζαμε για την ισοφάριση ήρθε ένα γκολ και κει τελείωσαν όλα. Πρέπει να παρουσιαστούμε καλύτεροι στο επόμενο παιχνίδι και να κερδίσουμε. Έχουμε πίστη σε μας, στο προπονητικό τιμ και πιστεύουμε ότι θα έρθουν τα αποτελέσματα. Το αν πρέπει να αλλάξει κάτι ή όχι το γνωρίζουν οι προπονητές. Εμείς κάνουμε ότι μπορούμε και πιστεύω ότι η ομάδα θα βελτιωθεί».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Γκώνια, έκλεισε ο κύκλος σου στον Εργοτέλη!"

Η ήττα του Εργοτέλη, απο τον ΟΦΗ με 2-4 στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλα κυρίως το γεγονός ότι ο Εργοτέλης δεν έχει νίκη στις πρώτες 6 αγωνιστικές και είναι ουραγός στην βαθμολογία της Football league, έφεραν την αντίδραση των φίλων της ομάδας.

Οι «Daltons» με ανακοίνωση τους  κάλεσαν τον Τάκη Γκώνια να παραιτηθεί και έκαναν λόγο για συμπεριφορές στα όρια της γραφικότητας.

Μάλιστα κάλεσαν τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη Μάγκεντ Σάμι να το "πάρει πάνω του".

Αναλυτικά η Ανακοίνωση Λέσχη Φίλων Εργοτέλη Daltons Club:

"Από θεωρίες, ωραιοποιήσεις και συμπεριφορές που έχουν προ πολλού ξεπεράσει τα όρια της γραφικότητας, έχουμε χορτάσει! Τάκη Γκώνια, ο κύκλος σου στον Εργοτέλη έκλεισε! Και όσο κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις, τόσο χειροτερεύεις τη θέση σου. Σε καλούμε να σεβαστείς τον Εργοτέλη και το όνομά σου ως ποδοσφαιριστής (και μόνο) και να αποχωρήσεις άμεσα!

Είμαστε βέβαιοι ότι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να πράξει για το καλό του συλλόγου. Είμαστε στο πλευρό του Μάγκετ Σαμί και με όλες μας τις δυνάμεις θα στηρίξουμε την επόμενη επιλογή προς όφελος του Εργοτέλη μας.

ΥΓ. Το «Δείξε μου τους φίλους σου, να σου πω ποιος είσαι», ισχύει στην προσωπική ζωή, αλλά όχι στην προπονητική...
ΥΓ2. Να αναλάβουν και οι παίκτες τις ευθύνες τους...
ΥΓ3 Μάγκετ Σαμί, πάρτο πάνω σου και κάνε αυτό που ξέρεις πολύ καλά!».

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi