karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Και όμως, ο Πάτρικ Βουό, παίζει στην …Ελλάδα!

Είχαμε αρχίσει, να …αμφιβάλουμε, καθώς ο περσινός πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ στην Β’ Εθνική, που μετακόμισε το καλοκαίρι στην Σουπερλιγκάτη Λαμία, τρώει …πάγκο από τον Μπάμπη Τεννέ.

Ο Βουό μας …υπενθύμισε την παρουσία του, με το γκολ που πέτυχε στις καθυστερήσεις του αγώνα Λαμία-Παναιτωλικός 2-2 και χάρισε ένα ανέλπιστο βαθμό στην ομάδα του, η οποία βρέθηκε να χάνει με 0-2, αλλά γύρισε το παιχνίδι και «έσωσε» τον πολύτιμο βαθμό.

Ο Βουό με κοντινή κεφαλιά στο 97’ (!) του αγώνα έκανε το 2-2, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς και έβαλε το πρώτο του γκολ (!) στην Σούπερ Λίγκ.

Οι αριθμοί του Βουό στη Λαμία, είναι μάλλον απογοητευτικοί για την εικόνα που είχαμε εισπράξει πέρσι από αυτόν τον παίκτη, με τη φανέλα του ΟΦΗ, αλλά και στο σαφώς κατώτερο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.

Φέτος, έχει παίξει μόλις σε 6 από τα 13 ματς. Εχει 1 γκολ και μόλις 4 τελικές προσπάθειες. Και συνολικά 439 λεπτά συμμετοχής στους αγώνες.

Ο Τεννές, δεν φαίνεται να προτιμάει τον Βουό στην κορυφή της επίθεση της ομάδας του, καθώς –ως γνωστόν- ο Ιβοριανός επιθετικός δεν…μαρκάρει, ούτε τρέχει στο γήπεδο τόσο πολύ, σε αντίθεση με τη δεδομένη του ποιότητα μέσα στην αντίπαλη περιοχή.

Πέρσι ο ΟΦΗ τον "ανέστησε" και του έδωσε την ευκαιρία να επανέλθει ποδοσφαιρικά. Με τα γκολ που έβαλε βέβαια και ο ίδιος ασφαλώς και βοήθησε την κρητική ομάδα στην πορεία της στην Β' Εθνική.

Είναι κρίμα για την ποιότητα που διαθέτει, να μην είναι καν βασικός, αλλά κομπάρσος, σε μια μικρομεσαία ομάδα της Σούπερ Λίγκ.

Ισως αυτό το γκολ που έβαλε τον βοηθήσει να πάρει λίγο τα «πάνω του».

Πατήστε εδώ για να δείτε το γκολ του Βουό, στα  στιγμιότυπα από το novaspotrts.gr

Δυο εκδοτήρια θα λειτουργήσουν στο Παγκρήτιο στάδιο για το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ που θα γίνει στις 5μμ. Οπως ανακοίνωσε η πλευρά του Εργοτέλη, "στην διάθεση των φιλάθλων την Δευτέρα στο Παγκρήτιο στάδιο θα βρίσκονται δυο εκδοτήρια. Το ένα θα είναι στην θύρα 11 όπου και θα φιλοξενηθούν οι φίλοι του ΟΦΗ και θα είναι ανοιχτό από τη 1 το μεσημέρι. Το δεύτερο εκδοτήριο θα βρίσκεται στην θύρα 20 και θα ανοίξει στις 3 το μεσημέρι".

Υπενθυμίζεται ότι στα 10 ευρώ είναι η γενική είσοδος.

Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη αναφέρει:

Με προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο Παγκρήτιο Στάδιο ο Εργοτέλης ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον ΟΦΗ το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα στις 17:00 στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Football League.

Το κλίμα στο στρατόπεδο του Εργοτέλη είναι πολύ καλό και άπαντες έχουν πίστη στις δυνατότητες της ομάδας. Τα αγωνιστικά προβλήματα γνωστά. Ο Τάκης Γκώνιας δεν μπορεί σ αυτή την αναμέτρηση να υπολογίζει στις υπηρεσίες του Μπουρσέλη που τραυματίστηκε στο ματς του κυπέλλου με τον Παναιτωλικό και την Δευτέρα το πρωί θα υποβληθεί σε μαγνητική τομογραφία προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημιάς που έχει υποστεί. Παράλληλα θα απουσιάζουν και οι Ροβίθης, Λαμπάκης.

Ο τεχνικός της ομάδας μας δεν ανακοίνωσε αποστολή. Οι κιτρινόμαυροι έχουν δώσει ραντεβού το πρωί σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης όπου θα γίνει μια τελευταία λεπτομερή ανάλυση του αντιπάλου. Θα ακολουθήσει γεύμα και εν συνεχεία θα ανακοινωθεί η 18άδα.

Υπενθύμιση για τα εισιτήρια

Η ΠΑΕ Εργοτέλης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων υπενθυμίζει ότι στην διάθεση των φιλάθλων την Δευτέρα στο Παγκρήτιο στάδιο θα βρίσκονται δυο εκδοτήρια. Το ένα θα είναι στην θύρα 11 όπου και θα φιλοξενηθούν οι φίλοι του ΟΦΗ και θα είναι ανοιχτό από τη 1 το μεσημέρι. Το δεύτερο εκδοτήριο θα βρίσκεται στην θύρα 20 και θα ανοίξει στις 3 το μεσημέρι.

Σε ένα "τρελό" παιχνίδι που έγινε στο "Ζηρίνειο" της Κηφισιάς, ο Ηρόδοτος, γνώρισε την πρώτη του ήττα στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Το τελικό 4-3 μαρτυράει και το σασπένς του αγώνα, σε ένα παιχνίδι που το σκόρ άλλαξε χέρια αρκετές φορές, πριν διαμορφωθεί το τελικό αποτέλεσμα!

Να σημειωθεί ότι στο 33' είχαν ήδη μπεί 5 γκολ (!) με τον Ηρόδοτο να βρίσκεται δυο φορές πίσω στο σκορ, αλλά να ισοφαρίζει και τελικά να κλείνει και το ημίχρονο προηγούμενος με 2-3!

Στο δεύτερο ημίχρονο, η Κηφισιά έβαλε δυο γκολ, αλλά ο Ηρόδοτος, στο 3-3, είχε χαμένο πέναλτι με τον Φραγκουλάκη και η μπάλα τον τιμώρησε καθώς αντί να γίνει το 3-4, έγινε  το 4-3 στο φινάλε του αγώνα!

Το καρέ-καρέ του αγώνα μαρτυράει την εντυπωσιακή εξέλιξη του:

Η Κηφισιά προηγήθηκε στο 7' με τον Τζέλη (1-0), ο Ηρόδοτος ισοφάρισε με τον Μπάμπη σε 1-1 στο 16'.

Οι γηπεδούχοι ξαναπήραν το προβάδισμα στο 20' με τον Καιμακαμούδη (2-1), ο Ηρόδοτος ισοφάρισε ξανά στο 23' με τον Ετόφ (2-2) και μάλιστα πήραν και το προβάδισμα (2-3) στο 33' με πέναλτι του Φραγκουλάκη που κέρδισε ο Μελισσόπουλος!

Με αυτό το σκορ (2-3) έληξε το "γεμάτο" πρώτο ημίχρονο, σε ένα παιχνίδι με εκπληκτικό ρυθμό και τα γκολ να διαδέχονται το ένα το άλλο!

Στο 50' οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν σε 3-3 με τον Καιμακαμούδη, ωστόσο λίγο αργότερα ο Ηρόδοτος είχε ξανά την ευκαιρία να πάρει το προβάδισμα, αλλά ο Φραγκουλάκης σημάδεψε το δοκάρι σε πέναλτι.

Και έτσι αντί να γίνει το 3-4, έγινε το 4-3 με ένα εκληκτικό γκολ του Τεγούση στο 88' με το οποίο η Κηφισιά πανηγύρισε τη νίκη επί του πρωτοπόρου και αήττητου Ηροδότου.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εκπληκτικό παιχνίδι και τα ωραία γκολ του αγώνα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πρώτη ήττα για τον Ηρόδοτο, μεγάλο διπλό στον Τάυρο ο ΠΟΑ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi