Η νέα μπουτίκ του ΟΦΗ στο TALOS PLAZA έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη (1/12) παρουσία πολλών μεγάλων και μικρών φίλων της ομάδας, αλλά και όλης της οικογένειας του ΟΦΗ (ακαδημίες, ΟΦΗ'94 και Κ19 του ΟΦΗ).
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η νέα μπουτίκ του ΟΦΗ άνοιξε τις θύρες της στο TALOS PLAZA για τους φίλους της ομάδας και ήδη από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο.
Η «πρώτη» της μπουτίκ του ΟΦΗ συνοδεύτηκε με την φωταγώγηση του εμπορικού κέντρου και άφησε πραγματικά ικανοποιημένους τους ανθρώπους του ΟΦΗ.
Φίλαθλοι της ομάδας και πολλά μικρά παιδιά, έσπευσαν στην πρώτη μέρα λειτουργίας της μπουτίκ του ΟΦΗ και είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα προιόντα της, αλλά και να φωτογραφηθούν με τους παίκτες του ΟΦΗ και να πάρουν αυτόγραφα.
Στην πρώτη μέρα της μπουτίκ, το «παρών» έδωσαν ακόμη παιδιά από τις ακαδημίες , o ΟΦΗ' 94 και η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ.
Τον σύνολο των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ συμμετείχε και στις εκδηλώσεις του TALOS PLAZA, με το πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα που είχαν ετοιμάσει οι διοργανωτές.
«Είναι μια ακόμη κίνηση που κάνουμε για την διάδοση του ονόματος του ΟΦΗ. Καλώ τους φιλάθλους να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια. Στόχος μας είναι η δημιουργία μπουτίκ και σε άλλα εμπορικά σημεία της πόλης. Εύχομαι η μπουτίκ να είναι καλοτάξιδη και να μπορέσουμε να κάνουμε και άλλα πράγματα για τους φιλάθλους και την ομάδα» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ο πρόεδρος της ΠΑΕ Φώτης Τσάλος.
Να σημειωθεί ότι σύντομα οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα μπορούν να ψωνίζουν προιόντα του ΟΦΗ και μέσα από το διαδίκτυο.
H μπουτίκ του ΟΦΗ στο TALOS PLAZA θα είναι καθημερινά ανοιχτή απο τις 11 έως τις 8μμ. Το τηλέφωνο επικοινωνίας για τους ενδιαφερόμενους είναι το 6908730488.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την πρώτη μέρα της μπουτίκ του ΟΦΗ στο TALOS PLAZA, που δημοσιεύτηκαν στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ.
Ο ΟΦΗ με 15 τρίποντα σκότωσε τον ΑΟΚ Χανιά (87-61) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και επέστρεψε στις νίκες για την 8η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής μπάσκετ.
Ο ΟΦΗ δεν είχε κανένα πρόβλημα στο παιχνίδι και επέβαλε την ανωτερότητα του, στο παρκέ.
ΟΦΗ-ΑΟΚ ΧΑΝΙΑ 87-61
Δεκάλεπτα: 27-6, 43-22. 60-40, 87-61
Διαιτητές: Χριστινάκης-Μαραγκάκης (Γιαννακουδάκης)
ΟΦΗ (Ράλλης): Μητρόπαπας 4(1),Κριθινάκης 13(3),Μαϊστρέλλης 14(4),Τσιλόγλου,Καράλης 19(3),Καρλάφτης, Αγαπιάδης 13(2),Βασιλειάδης 12(3),Καμπάκας,Σταράκης 2,Πάλλης 10,Κυρίτσης.
ΑΟΚ Χανιά (Θεοδωράκης): Σταθόπουλος, Παπαδάκης 1 ,Αλεξίου 9(1),Υφαντόπουλος 14,Σαράντης 11(2),Μπαγάκης 3,Πούρος,Σκαμνάκης 7(1),Αράπης ,Αδοντάκης 7,Τασιούδης 7,Κοντογιάννης 2.
Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής:
Κρόνος Αγ. Δημητρίου-ΒΑΟΛ 67-59
Νίκη Αμαρουσίου-ΠΟΚ Έσπερος 67-77
ΟΦΗ-Χανιά 87-61
Παναγίτσα-Άρης Νικαίας 78-69
Άρης Πετρούπολης-Λοκρός Αταλάντης 88-82
Εσπερος Λαμίας-Ερμής Σχηματαρίου 71-76
Ρεπό: Πεντέλη
Η βαθμολογία (σε 8 αγώνες):
1. Έσπερος Λαμίας 13 (5-3)
2. Βούρειος ΑΟΛ Χίου 13 (5-3)
3. Πεντέλη 13 (6-1)*
4. Κρόνος Αγ. Δημ. 12 (5-2)
5. ΠΟΚ Έσπερος 11 (5-1)**
6. Ερμής Σχηματαρίου 11 (4-3)*
7. ΟΦΗ 11 (4-3)*
8. Νίκη Αμαρουσίου 10 (3-4)*
9. Παναγίτσα 10 (2-6)
10. Λοκρός Αταλάντης 10 (3-4)*
11. Άρης Νικαίας (2-5)*
13 ΑΟΚ Χανιά 9 (1-7)
(*) Έχουν ένα αγώνα λιγότερο.
(**) Έχει δύο αγώνες λιγότερους.
Η επόμενη αγωνιστική (9η, 10/12):
Κρόνος Αγ. Δημητρίου-Έσπερος Καλλιθέας
Πεντέλη-ΑΟΚ Χανιά
ΟΦΗ-Άρης Νικαίας
Νίκη Αμαρουσίου-Λοκρός
Παναγίτσα-Ερμής Σχηματαρίου
Άρης Πετρούπολης-Έσπερος Λαμίας
Ρεπό: ΒΑΟΛ Χίου
"Με νίκη επί του Εργοτέλη, ο ΟΦΗ ανεβαίνει στη δεύτερη θέση και εκτίμηση μου είναι ότι ο ΟΦΗ δεν θα πέσει ποτέ ξανά κάτω απο τις θέσεις της ανόδου" τονίζει ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, για την αναμέτρηση της Δευτέρας (4/12, 5μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο πρόεδρος του ΟΦΗ εύχεται να γίνει ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου, καλεί τους φιλάθλους του ΟΦΗ να στηρίξουν ώριμα την ομάδα και σε αυτό το παιχνίδι, ενώ εύχεται και στον Εργοτέλη, να παραμείνει στην κατηγορία.
Αναλυτικά η δήλωση του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, για το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο:
«Εύχομαι να γίνει ένα καλό παιχνίδι σε υψηλό επίπεδο κόντρα στον συμπολίτη μας Εργοτέλη, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Για μας η νίκη είναι επιτακτική ανάγκη, από τη στιγμή που στόχος είναι το πρωτάθλημα και τη ζητάμε σε κάθε παιχνίδι.
Εύχομαι τα δυο σωματεία της πόλης, να απολαύσουμε το παιχνίδι.
Όπως προανέφερα, για μας η νίκη είναι πολύ σημαντική, στην προσπάθεια που κάνουμε, να ανέβουμε κατηγορία.
Ανεβαίνουμε στη δεύτερη θέση, που είναι θέση ανόδου και εκτίμηση μου είναι ότι δεν θα ξαναπέσουμε ποτέ από τις δυο πρώτες θέσεις.
Η ομάδα μας με τις τελευταίες εμφανίσεις και νίκες, την πρόκριση στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, δείχνει ότι είναι στην κατάσταση που θέλουμε.
Ερχονται πολύ σημαντικά παιχνίδια, για μας, αλλά τα βλέπουμε ένα, ένα.
Καλώ τον κόσμο του ΟΦΗ σε ώριμα πλαίσια να στηρίξει την ομάδα μας και σε αυτό το παιχνίδι, για να κάνουμε ένα ακόμη βήμα, για το στόχο που έχουμε θέσει.
Επίσης εύχομαι στον Εργοτέλη, που είναι ομάδα της πόλης, να τα καταφέρει να μείνει στην κατηγορία".