Σε θέση ανόδου θέλει να βρεθεί τη Δευτέρα ο ΟΦΗ, καθώς μετά την ήττα της Δόξας Δράμας στην Πάτρα απο την Παναχαική, με νίκη στο Παγκρήτιο επί του Εργοτέλη, η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, περνάει στη δεύτερη θέση. Με 20 παίκτες στο Ηρακλειώτικό ντέρμπι ο ΟΦΗ. Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας δεν βρίσκονται οι τραυματίες Παπαστεριανός, Οικονόμου, Περογαμβράκης και Μονιάκης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Κυριακής (3/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο, που θα γίνει τη Δευτέρα (4/12, 5μμ).
Ο Νίκος Παπαδόπουλος επέλεξε για την αποστολή 20 παίκτες.
Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας δεν βρίσκονται οι τραυματίες Παπαστεριανός, Οικονόμου, Περογαμβράκης και Μονιάκης.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Σιώπης, Ζιαμπάρης, Ποτουρίδης, Μπολάκης, Ρούσσος, Νάστος, Χαντί, Μάρτος, Πουρτουλίδης, Μάνος, Ογκμποε, Κουσκουνάς, Λεάλ, Ορτέγκα, Κουτσιανικούλης.
Εκτός αποστολής έμειναν οι: Παναγιώτου, Μονιάκης, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Παπατόλιος, Οικονόμου, Παπαστεριανός, Περογαμβράκης.
Την πρώτη εκτός έδρας νίκη του πανηγύρισε το Ρέθυμνο Cretan Kings επικρατώντας με 89-70 του ΓΣΛ/Φάρου στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Basket League.
Η ρεθυμνιώτικη ομάδα χρειαζόταν τη νίκη καθώς μετρούσε τέσσερις συνεχόμενες ήττες και πέντε συνολικά στο πρωτάθλημα.
Οι παίκτες του Νίκου Βετούλα έδειξαν από το ξεκίνημα τις προθέσεις τους καθώς με οδηγούς τους Γκούντγουιν και Μούντι προηγήθηκαν με 7-18 στο 5', ενώ ακόμα και όταν οι γηπεδούχοι μείωσαν σε 23-28 υπήρξε αντίδραση. Με πέντε συνεχόμενους πόντους του Άρμστεντ το σκορ έγινε 23-33 και η διαφορά έφτασε το +12 (29-41) στο 15'.
Με ένα σερί 6-0 οι Λαρισαίοι μείωσαν σε 35-41, όμως δεν απείλησαν ουσιαστικά και το ημίχρονο έληξε 39-47 υπέρ της κρητικής ομάδας.
Με πατημένο στο γκάζι μπήκαν και στην 3η περίοδο οι παίκτες της ρεθυμνιώτικης ομάδας, οι οποίοι βρέθηκαν στο +17 (50-67) με καλάθι του Λι στο 29'.
Ο ΓΣΛ/Φάρος προσπάθησε να αντιδράσει και με σκόρερ τους Διαμαντάκο και Παπαμακάριο μείωσε σε 65-71 στο 33'. Δύο συνεχόμενα τρίποντα από το Μούντι επανέφεραν, όμως την τάξη και η ρεθυμνιώτικη ομάδα έφτασε τελικά σε μία άνετη νίκη.
ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 22-28, 39-47, 53-67, 70-89.
ΓΣΛ (Σκουρτόπουλος): Ουέαρ 12 (1), Ντρέιπερ, Μουράτος 6 (1), Σάφτενααρ 2, Γκάλογουεϊ 4, Μαραγκός 8, Διαμαντάκος 12 (6 ριμπάουντ), Χατζηκυριακίδης, Βαβάτσικος, Παπαντωνίου 13 (1 τρίποντο, 5 ριμπάουντ, 4 ασίστ), Στυλιανού, Παπαμακάριος 13 (3).
ΡΕΘΥΜΝΟ (Βετούλας): Γκούντγουιν 26 (11/14 δίποντα, 1/2 τρίποντα, 1/2 βολές, 10 ριμπάουντ), Μούντι 19 (3), Λι 9, Γιαννόπουλος 8 (0/5 τρίποντα), Άρμστεντ 11 (1), Ντάνιελς 9 (1), Κώττας, Χριστοδούλου 5 (1), Δραγάτης, Παναρετάκης, Θεοδωρίδης, Στεφανίδης 2.
Αναλυτικά αποτελέσματα για την 7η αγωνιστική της Basket League:
Σάββατο 2/12/2017
ΓΣΛ Φάρος - Ρέθυμνο 70-89
ΠΑΟΚ - Κολοσσός Ρόδου 70-56
Πανιώνιος - Κύμη 91-92
Προμηθέας - Άρης 70-40
Κυριακή 3/12/2017
Λαύριο - ΑΕΚ 17:00
Ολυμπιακός - Κόροιβος 18:00
Παναθηναϊκός - Τρίκαλα 20:00
Δυο όμορφες απο το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, υπο το φως του ...φεγγαριού και των προβολέων ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook, για να δείξει την φυσική ομορφιά του αθλητικού κέντρου και τη...νύχτα!
Μια εικόνα που δεν την βλέπουμε συχνά, απο το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
«Είσαι το στολίδι μας, μέρα και νύχτα!» έγραψε η ΠΑΕ στην ανάρτηση της με δυο υπέροχες φωτογραφίες απο το αθλητικό κέντρο, όταν η νύχτα, είχε ήδη αρχίσει να σκεπάζει το χώρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ παραμονές τοηυ αγώνα με τον Εργοτέλη, έφυγαν ...νύχτα απο το γήπεδο!
Και αυτό γιατί η προπόνηση ήταν απογευματινή, όπως και η σέντρα του αγώνα τη Δευτέρα στις 5μμ στο Παγκρήτιο στάδιο!
Οπως αναφέρει η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της:
«Είσαι το στολίδι μας, μέρα και νύχτα!». Με τη φράση αυτή και δυο φωτογραφίες που ανέβασε στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έδειξε το πανέμορφο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τη …νύχτα.
Βλέπετε η προπόνηση του Σαββάτου (2/12) έγινε απόγευμα (4μμ) και έγινε σε ένα κομμάτι της, υπο το φως του φεγγαριού και των προβολέων στο πρώτο γήπεδο του Αθλητικού κέντρου, που χρησιμοποιεί αποκλειστικά η πρώτη ομάδα.
Συνήθως οι προπονήσεις του ΟΦΗ, με βάση το σχεδιασμό του Νίκου Παπαδόπουλου, είναι πρωινές, αλλά τώρα λόγω του ότι το παιχνίδι με τον Εργοτέλη, θα γίνει τη Δευτέρα στις 5μμ στο Παγκρήτιο στάδιο, η προπόνηση έγινε απόγευμα (4μμ) στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ.
Ετσι, οι παίκτες του ΟΦΗ έφυγαν...νύχτα απο το γήπεδο.
Η εικόνα τα λέει όλα για εκπληκτική φυσική ομορφιά του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου του ΟΦΗ, την οποία γνωρίζουν πολύ καλά, οι αθλητές και οι επισκέπτες του και την φωτογραφία αυτή, υπο το φως του φεγγαριού και των προβολέων θέλησε να τη μοιραστεί η ΠΑΕ με όλο το φίλαθλο κόσμο...
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες απο το ΒΑΚ τη νύχτα...